Vakantiepark EuroParcs Resort Markermeer

Vakantiepark
Vakantiepark EuroParcs Resort Markermeer

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen9,1

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Markermeer voor je op een rij gezet:

27 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Markermeer in het Nederlands

Repeat

Anja,
20-11-2018
  • Onderkomen7
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7
  • Activiteiten8

Prachtig Chalet met uitzicht op Markermeer. Echt een mooi park en mooie omgeving. Uitstapjes naar Enkhuizen, Hoorn en Batavia stad. Mooie fiets omgeving en dicht bij een zwembad en Sprookjeswonderland ( voor de kids).

Geweldig!

M. zuydwijk,
19-11-2018
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Het is een park wat nog aan het renoveren is , maar ondanks dat het nog niet af is , hebben wij heel erg genoten! We hebben 2 weken bij jullie verbleven . Hebben het zo zalig gehad alles was lekker met de fiets te doen !

geweldige plek aan het water!

Lennart,
6-11-2018
  • Activiteiten10

Wat een heerlijk huisje hadden we bij Enkhuizen. Super netjes en vooral ook heel schoon! De chalets aan het water zijn echt te gek, je kijkt zo uit over het Markermeer (en je kan er ook nog zo in) het water. Heerlijk tot rust gekomen. Hier gaan we nog wel een keertje terugkomen

Roompot Vakanties

Unieke locatie, geweldig huisje, aanrader!

Fam van der Kooij,
27-10-2018
  • Activiteiten10

Geweldig chalet aan het water!

Wat een tophuisje hadden we!! Direct aan het water met heel heerlijk terras. Nr. 40 op het park. Ook was er een prive-steiger zodat we zo het water in liepen...

Onze kinderen hadden een toptijd, leuke speeltuin op het park en verder heel veel te doen in de omgeving. Onder andere Sprookjeswonderland.

Een aanrader!

Voor herhaling vatbaar.

Brinkkemp,
23-10-2018
  • Onderkomen8
  • Activiteiten3
  • Onderkomen8
  • Activiteiten3

Keurige nette bungalow met mooi uitzicht over het IJsselmeer. Goede bedden ! Omdat weer prachtig was hebben we volop genoten. Omgeving bekeken en een middagje relaxen in de tuin. Op het park is weinig te doen maar dorp met o.a een spar is op loopafstand. We waren heel blij met het pakketje met o.a afwasmiddel en toiletpapier want dat waren wij vergeten en zo hoefden we niet direct op zoek naar een winkel. Ik weet niet of ik wel langer dan een week daar zou willen verblijven.

G.A. van der Worp,
1-10-2018
  • Activiteiten10

Erg mooi chalet. Aan het water.

Mooi zicht op het Markermeer.

Winkel op 5 minuten fietsafstand.

Genoeg ruimte zowel in al buiten het chalet.

Rust op het europarc resort

Een aanrader ook voor een 2e maal

Een aanrader om te relaxen aan het water!

Erik en Carmen,
30-9-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Wij hadden een 6 persoons chalet met hier wel kasten voor je kleding op te bergen.

Super mooie ruime chalet aan het water dus mooi uitzicht en verder alles wat je nodig hebt zit erin.

Alleen jammer van de harde matrassen van het bed.

Leuke plaatsen bezocht zoals Harlingen,Hoorn,Alkmaar, Medemblik

Nooit meer

Jan de Bruyn,
24-9-2018
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1

Bij reserveren stond huisje aan het Markermeer met foto van huisje aan het water. Bij aankomst bleek het huisje niet aan het water maar aan de rand van het park langs de provinciale weg te liggen. Hier denderde dag en nacht het verkeer langs, zo erg dat soms het servies in de kastjes rammelde.

Ook stond het huisje niet waterpas waardoor de deuren niet open bleven staan, de douchedeur vanzelf open ging tijdens het douchen en de schuifdeur naar buiten niet goed dicht ging, je moest bij het sluiten onder tegen de deur duwen om af te kunnen sluiten.

Tijdens de storm rammelde het met regelmaat iets op het dak of zo waardoor het leek alsof de zaak op in storten stond. Hierdoor zijn we zelfs een dag eerder vertrokken.

Heel jammer want het huisje was best leuk.

kleding kun je niet kwijt, geen kasten

Rien de Kok,
18-9-2018
  • Activiteiten7

Mooi park, ligging aan een vrij drukke weg alles nog nieuw.

In de 4 persoon bungalow geen kledingkasten of andere mogelijkheid aanwezig leven als een backpacker met de koffer met kleding in de auto daar huur je geen bungalow voor.

Super!

Melanie Buuron,
11-9-2018
  • Activiteiten7

Op het park zelf is niet erg veel te doen, maar de huisjes en het uitzicht maken dit zeker goed! De woningen zijn mooi onderhouden en leuke inrichting. Wel wat weinig opbergruimte voor bijvoorbeeld kleding, maar verder was alles super! Vriendelijk personeel ook! In de omgeving zijn veel leuke dorpjes waar je heen kunt gaan op de fiets of met de auto. Een bezoek aan het Zuiderzeemuseum is ook zeker de moeite waard!

Roompot Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Markermeer in Bovenkarspel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Markermeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.