Vakantiepark EuroParcs Resort Markermeer

Vakantiepark EuroParcs Resort Markermeer
9,7

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen9,8

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Markermeer voor je op een rij gezet:

6 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Markermeer in het Nederlands

Prachtige locatie

Tim Jaring
26-5-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Zeer mooi park.

Ben benieuwd wanneer het helemaal af is en Kim en dan graag nog eens terug.

Geweldig!!

Brigitte
15-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Vorige week een midweek op Resort Markermeer verbleven. Het was echt super!

Uitstekend ontvangst, allemaal ontzettend behulpzaam, woning was goed schoon en mooie nieuwe chalets!

Er is veel te doen in de omgeving wat allemaal makkelijk te bereiken is met de auto, fiets of zelfs lopend.

Wij komen zeker nog een keer, maar dan langer!

Jansen
13-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Zeer mooi en gezellig weekend gehad samen met onze kleintje ga zeker nog eens terug komen,afz fam jansen

Fantasties

Pvb69@hotmail.nl
    13-5-2018

Wij hebben echt een Fantasties weekend gehad. Kado voor ons 25,jarige trouwdag van onze vrienden.Bij aankomst in de woning stond een fles wijn met 2 glazen opgesteld met een kaartje van Europarcs met felicitaties.Een klein gebaar maar dat vonden wij echt bijzonder . Gr sjon en Anneke Gerrits

Fantasties

Piet van Brakel
          12-5-2018
          • Activiteiten8
          • Onderkomen10

Het is in 1 woord,Fantasties direct aan het water en speciaal voor de kids veel water pret en accomodaties op het park .Voor ons ook veel te doen rondom Bovenkarspel met op loop afstand het mooie pittoreske stadje Enkhuizen.zeker komen wij weer,tot de Pinksteren !!

Marli
          10-5-2018
          • Activiteiten5
          • Onderkomen10

We huurden een 4 persoons chalet aan het Markermeer.

Het was in een woord fantastisch!

De ontvangst bij de receptie was prima en ze waren zeer behulpzaam.

We gaan hier zeker nogmaals heen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Markermeer in Bovenkarspel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Markermeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark EuroParcs Resort Markermeer scoort een 9.67 uit 10 op basis van 6 reviews.