Vakantiepark EuroParcs Resort Markermeer

Vakantiepark
Vakantiepark EuroParcs Resort Markermeer

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen9,1

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Markermeer voor je op een rij gezet:

22 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Markermeer in het Nederlands

G.A. van der Worp
1-10-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Erg mooi chalet. Aan het water.

Mooi zicht op het Markermeer.

Winkel op 5 minuten fietsafstand.

Genoeg ruimte zowel in al buiten het chalet.

Rust op het europarc resort

Een aanrader ook voor een 2e maal

Een aanrader om te relaxen aan het water!

Erik en Carmen
30-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Wij hadden een 6 persoons chalet met hier wel kasten voor je kleding op te bergen.

Super mooie ruime chalet aan het water dus mooi uitzicht en verder alles wat je nodig hebt zit erin.

Alleen jammer van de harde matrassen van het bed.

Leuke plaatsen bezocht zoals Harlingen,Hoorn,Alkmaar, Medemblik

Nooit meer

Jan de Bruyn
24-9-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen6

Bij reserveren stond huisje aan het Markermeer met foto van huisje aan het water. Bij aankomst bleek het huisje niet aan het water maar aan de rand van het park langs de provinciale weg te liggen. Hier denderde dag en nacht het verkeer langs, zo erg dat soms het servies in de kastjes rammelde.

Ook stond het huisje niet waterpas waardoor de deuren niet open bleven staan, de douchedeur vanzelf open ging tijdens het douchen en de schuifdeur naar buiten niet goed dicht ging, je moest bij het sluiten onder tegen de deur duwen om af te kunnen sluiten.

Tijdens de storm rammelde het met regelmaat iets op het dak of zo waardoor het leek alsof de zaak op in storten stond. Hierdoor zijn we zelfs een dag eerder vertrokken.

Heel jammer want het huisje was best leuk.

Roompot Vakanties

kleding kun je niet kwijt, geen kasten

Rien de Kok
18-9-2018
  • Onderkomen6

Mooi park, ligging aan een vrij drukke weg alles nog nieuw.

In de 4 persoon bungalow geen kledingkasten of andere mogelijkheid aanwezig leven als een backpacker met de koffer met kleding in de auto daar huur je geen bungalow voor.

Super!

Melanie Buuron
11-9-2018
  • Onderkomen9

Op het park zelf is niet erg veel te doen, maar de huisjes en het uitzicht maken dit zeker goed! De woningen zijn mooi onderhouden en leuke inrichting. Wel wat weinig opbergruimte voor bijvoorbeeld kleding, maar verder was alles super! Vriendelijk personeel ook! In de omgeving zijn veel leuke dorpjes waar je heen kunt gaan op de fiets of met de auto. Een bezoek aan het Zuiderzeemuseum is ook zeker de moeite waard!

• Activiteiten4
  • Onderkomen8

De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Wel viel tegen dat het zwembad dicht was vanwege de kwaliteit van het water. De snackbar is er alleen voor de vroege eters onder ons want dieis tot 17:00 geopend. Het strand (I) welke op de plattegrond wordt aangegeven is er niet, dus dat was een tegenvaller. Op het park is weinig tot niks te doen, maar in de omgeving is ontzettend veel te doen. Al met al prima vakantie, maar op dit park zien ze ons waarschijnlijk niet weer.

Geweldig

Fam Gerrits
2-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Prachtig mooi park met een schitterend uitzicht over het markermeer.

Een geweldige luxe chalet sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien.

Ook een geweldig terras om heerlijk te genieten van een prachtig zonsondergang.

Personeel is er zeer vriendelijk en behulpzaam .

Wij gaan hier zeker nog eens terug naar toe.

Uitzonderlijk mooi!

Irma de Jong-Groenwold
1-8-2018
  • Onderkomen9

Het park is nog in aanleg dus enige overlast, maar goed te doen. Keurig aangelegd park met prima chalets en heel goede voorzieningen. De locatie is echt fantastisch! De horeca is zeer beperkt geopend en dat was spijtig. Mooie omgeving met hele leuke plaatsjes welke een bezoek waard zijn. Enkhuizen, Hoorn, Zuiderzeemueseum etc.

Vakantiebeleving!

Phil
31-7-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Wat een beleving! Een verblijf in een chalet met een mooi terras pal aan het Markermeer en op het zuiden was voor ons echt een vakantiebeleving. We konden zo het water in stappen. Wij waren de eerste gasten. Een klein mankement aan het fornuis werd snel verholpen door monteurs. Er waren nog enkele werkzaamheden om het park af te maken, maar dat stoorde niet. Dit park heeft potentie. Na een leuk overleg met de parkmanager vertrokken we helaas weer huiswaarts.

Zeker voor herhaling vatbaar!

CM van Veen
29-7-2018
  • Onderkomen9

We zijn hier in de warmste periode van het jaar geweest, echt een geweldig huisje direct aan het water gehad. Vanaf het terras liep je zo het Markermeer in.

Compleet ingericht, zeer netjes onderhouden huisje, luxe, mooi afgewerkt.

Leuke gesprekken gehad met één van de medewerkers (Aron?) die ons ook een kijkje liet nemen in wat andere huisjes.

Enkhuizen is op fietsafstand, het Zuiderzee museum is zeker de moeite waard.

Ook de overhaal in Bovenkarspel moet je zien, en daarna wat eten bij De Buren aan de haven.

In Grootenbroek vind je een overdekt winkelcentrum, iets dichterbij een Lidl.

Mooi was dat we wat kaartjes kregen met dichtstbijzijnde winkels, en een wandel- en fietsroute.

We wisten dat er nog werkzaamheden op het park waren, maar weinig last van gehad. We zagen zelfs nog hoe een nieuw huisje werd geplaatst.

Roompot Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Markermeer in Bovenkarspel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Markermeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.