Vakantiepark EuroParcs Resort Markermeer

Vakantiepark EuroParcs Resort Markermeer
9,4

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen9,4

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Markermeer voor je op een rij gezet:

17 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Markermeer in het Nederlands

• Activiteiten4
  • Onderkomen8

De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Wel viel tegen dat het zwembad dicht was vanwege de kwaliteit van het water. De snackbar is er alleen voor de vroege eters onder ons want dieis tot 17:00 geopend. Het strand (I) welke op de plattegrond wordt aangegeven is er niet, dus dat was een tegenvaller. Op het park is weinig tot niks te doen, maar in de omgeving is ontzettend veel te doen. Al met al prima vakantie, maar op dit park zien ze ons waarschijnlijk niet weer.

Uitzonderlijk mooi!

Irma de Jong-Groenwold
1-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Het park is nog in aanleg dus enige overlast, maar goed te doen. Keurig aangelegd park met prima chalets en heel goede voorzieningen. De locatie is echt fantastisch! De horeca is zeer beperkt geopend en dat was spijtig. Mooie omgeving met hele leuke plaatsjes welke een bezoek waard zijn. Enkhuizen, Hoorn, Zuiderzeemueseum etc.

Vakantiebeleving!

Phil
31-7-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Wat een beleving! Een verblijf in een chalet met een mooi terras pal aan het Markermeer en op het zuiden was voor ons echt een vakantiebeleving. We konden zo het water in stappen. Wij waren de eerste gasten. Een klein mankement aan het fornuis werd snel verholpen door monteurs. Er waren nog enkele werkzaamheden om het park af te maken, maar dat stoorde niet. Dit park heeft potentie. Na een leuk overleg met de parkmanager vertrokken we helaas weer huiswaarts.

Roompot Vakanties

Zeker voor herhaling vatbaar!

CM van Veen
29-7-2018
  • Onderkomen9

We zijn hier in de warmste periode van het jaar geweest, echt een geweldig huisje direct aan het water gehad. Vanaf het terras liep je zo het Markermeer in.

Compleet ingericht, zeer netjes onderhouden huisje, luxe, mooi afgewerkt.

Leuke gesprekken gehad met één van de medewerkers (Aron?) die ons ook een kijkje liet nemen in wat andere huisjes.

Enkhuizen is op fietsafstand, het Zuiderzee museum is zeker de moeite waard.

Ook de overhaal in Bovenkarspel moet je zien, en daarna wat eten bij De Buren aan de haven.

In Grootenbroek vind je een overdekt winkelcentrum, iets dichterbij een Lidl.

Mooi was dat we wat kaartjes kregen met dichtstbijzijnde winkels, en een wandel- en fietsroute.

We wisten dat er nog werkzaamheden op het park waren, maar weinig last van gehad. We zagen zelfs nog hoe een nieuw huisje werd geplaatst.

Ongelooflijk mooi!!

Marja Luiken
24-7-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Een prachtige plek aan het Markermeer. Een mooie tuin en een vlonder gedeeltelijk boven het water. Je kunt zo het water in lopen. Het is ondiep dus ook leuk voor kinderen. Het huis is smaakvol ingericht. Fijn 2 wc,s en een regendouche. Gewoon een aanrader.Ik wil hier zeker volgend jaar weer terug komen. Het uitzicht verveeld nooit.

Een fantastisch vakantiegevoel.

Frans Herinx
23-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Het huisje (nr41) is echt ruim en gezellig ingericht. De ligging aan het water geeft een prachtig uitzicht over het Markermeer. Aan het eind van de tuin is een houten terras en zit je bijna boven het water. Het huis, voorzien van Smart TV met wifi hoef je je nooit te vervelen. Om te zwemmen in het Markermeer moet je over de keien lopen. Een steigertje zou hier welkom zijn. Op het park is een goede snackbar, maar om uitgebreid te eten moet je een paar minuten lopen voor een goed restaurant bij de Broekerhaven.

Geweldig

Gerda
20-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Een prachtig park in aanbouw waar wij een woning hebben gekocht.

Zeker met dit prachtige weer is het er echt fantastisch, we zitten direct aan het meer waar we dagelijks genieten van het prachtige uitzicht. Op het park zelf word er nog de laatste huisjes geplaatst, het is een splinternieuw park aan het Markermeer, er is een speeltuin voor de kids en je loopt zo het meer in met de kinderen of met de hond want het is heel ondiep. Ook kun je natuurlijk genieten van een boottochtje of van de waterfietsen op het meer. Op het park is een klein restaurantje en op loopafstand zijn 2 goede restaurants aanwezig.

Bovenkarspel heeft een geweldig overdekt winkelcentrum waar je heerlijk kunt winkelen. Ook is Enkhuizen een paar kilometer weg en dat is een ontzettend leuk stadje waar je heerlijk kunt wandelen in de haven, lekker kunt winkelen of op een terrasje zitten en genieten van een borrel of heerlijke maaltijd. Voor een ontspannen vakantie.

Wij gaan zeker nog een keer terug

Marga
16-7-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Het park is nog niet klaar, strand ontbreekt nog, weinig horeca geen bakker of supermarkt

Een aanrader

Hilda Schaap
25-6-2018
  • Onderkomen9

Een prachtig aangelegd park ,er moet nog veel gedaan worden omdat alles nieuw is maar men is volop bezig .De bewegwijzering naar het park zou wel aandacht verdienen ,het was even zoeken . Verder hebben wij een geweldig verblijf gehad

Tolle Lage

Michael
20-6-2018
  • Activiteiten6

Bei der Ankunft nicht auf das Navi verlassen

Roompot Vakanties

Vakantiepark EuroParcs Resort Markermeer 9.35 10 17 .