Hotel De Halve Maan

Laatste review

Zeker een aanrader

Fam haastromp,
2-8-2018

We hebben heerlijk geslapen. Alles was super schoon en fris. Hele aardige mensen.

Ontbijt was perfect!😊

Zeker een aanrader

Fam haastromp,
2-8-2018

Ontbijt was perfect!😊

Dit nooit meer! Oude rokerige gribus.

Peter
26-9-2012

Had geboekt via Internet dus zat er min of meer aan vast, maar de rooklucht bij binnenkomst en de aftandse staat van de boedel maakte dat ik om wilde keren. Toch doorgezet en de kleine saaie kamer bekeken. Met oordoppen in vanwege de gehorigheid geslapen in hard bed. Douche was minimaal.

Goede service in een verjaard jasje

AV & PB
18-7-2011

Zou je de service en heerlijke diners in een spliksplinter nieuw hotel stoppen dan krijgt de Halve maan wat ons betreft een extra *.

De kamers zijn zeer gedateerd maar goed schoon en licht. Helaas 2 1-persoons bedden, en geen 2-persoons bed. Kastruimte is er genoeg en de douche is heerlijk (zeker na een heerlijk herfstachtige zomerdag in Nederland). Helaas stond de deur vanaf de bar naar de eetzaal open en daardoor hebben we in een ranzig ruikende ruimte moeten eten. Het eten maakt dit compleet goed. Heerlijke variatie en voor ieder wat wils, en goed heet geserveerd.

Bovenkarspel is een klein dorpje en moet veel van zijn omgeving hebben. Het personeel is trots op de omgeving en geeft graag tips om de (zelfs regenachtige) dag door te komen.

De receptie is helaas onbemand maar als je het lef hebt om door te lopen wordt je gezellig onthaald.

Vreselijk oubollig hotel

R. Kroon
9-12-2010

kamers uit het jaar 0, sanitair vreselijk gedateerd.

Ook receptie en restaurant mag flink verspijkerd worden!

Heel hartelijke ontvangst.

Nana Van Den Bossche
29-1-2009

Het personeel kent heel goed de omgeving en wat er zoal te beleven valt in de omliggende steden en gemeenten.

Om steeds terug te keren

Paul De Bosscher
26-1-2009

Zeer vriendelijk onthaal, klaar om alle problemen op te lossen en verblijf zo aangenaam mogelijk te maken

vriendelijke ontvangst

G. van Ditmarsch
4-1-2009

gezellig familie hotel, goede service. Kamers een beetje gedateerd. Ontbijt: goed, maar een sapje was wel gewenst. Diner goed en gevarieerd.

2008

gewoon goed

Annette grooteman
29-12-2008

Hotel "DE HALVE MAAN"is een goed en gezellig familie hotel.

Het eten is er zeer goed en lekker.

Er is een goede lift aanwezig en een gezellige bar.

Karig ontbijt

R & R.
16-1-2008

Karig ontbijt.

Diner wisselend van soep, friet met snitsel met ondefinieerbare sauce, sla en koffie tot goed driegangen (zalmmouse, entrecote, gebakken aardappeltjes, aardappel gratin sla én een warme groente en een uitgebreid ijs.

Kamers zeer gedateerd met twee te korte losse bedden geen telefoon en een kapotte radio.

We hebben een aantal aanbieders voor De Halve Maan voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Halve Maan in Bovenkarspel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Halve Maan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.