Blotevoetenpad Gouwe Voeten

7.6Goed

Op vakantie geweest naar Blotevoetenpad Gouwe Voeten?

• 10C.A.Boonstra-Raams.15-02-2017

In een woord GAAF

Wat een feest voor oud en jong.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9Peter Sattva17-07-2018

Helemaal schitterend, punt

Het blote voetenpad is leuk voor iedereen, ik was hier met een vriendin en met een andere vriendin, samen met kleinzoon en buurmeisje, meerdere keren dus, en elke keer weer anders leuk. De ene keer ga je door het diepe, dan andere keer niet. We gaan aankomende week weer en iedereen heeft al voorpret.

juli 2017

• 7Patricia24-06-2018

Ontzettend leuk na een raar begin.

Het begin was wat jammer met een ongeïnteresseerde ontvangst en de eerste stukken van het pad, maar vanaf de eerste waterhindernis wordt het ontzettend leuk! De kruiden- en fruittuin is ook een leuke afwisseling, even de neus en smaakpapillen aan het werk zetten.

Bij een ander blotevoetenpad werden we tijdens een welkomstpraatje met uitleg eerst een aantal malen door twee bakken schoon koud en ijskoud water gestuurd. Dat is wel een beter begin.

juni 2018

• 10Fam. Zwaan-Wapenaar14-08-2017

Super leuk voor jong en oud: de natuur in!

Dit Blote voetenpad is een hele leuke wandeling voor jong en oud, met allerlei leuke kruip-door-sluip-door weggetjes, over bruggetjes, boomstammetjes en door het water. En heb je even geen zin in natte voeten? Dan is er altijd een gewoon paadje langs de route. De kinderen hebben zich geen moment verveeld. De wandeling duurt tussen de anderhalf en 2 uur.

augustus 2017