Blotevoetenpad Gouwe Voeten

7.5Goed

• 9An28-08-2020

Ontzettend genoten!

Wat hebben we genoten! Met schoonmoeder, schoonzus en 4 kinderen van 6-9 jaar geweest. Iedereen vond het geweldig, kinderen de hele rit (bij ons 2 uur) niet gehoord. Heerlijk in de natuur, veel afwisseling (zowel in obstakels als omgeving) en leuke details ('het yogabos', de kruidentuin, 'cupidolaantje'), jong en oud zichzelf overwonnen en trots. Hoogtepunt: de sloten waar je doorheen mag! Ook goed dat je naast de obstakels kunt lopen. Oma en kleintjes vonden dit soms fijn. Je kunt ook de route op verschillende punten inkorten indien nodig. Een aanrader!

augustus 2020

• 5Daniëlle16-08-2020

Leuk, maar wij zijn beter gewend.

Voor iemand die nog nooit een blote voetenpad heeft gelopen is dit een leuke en bijzondere ervaring. Wij hebben echter al een aantal blote voetenpaden belopen en daarvan was dit zéker de minste. Veel van dezelfde ondergronden, vooral veel hout en stenen/grind Zelfs in de sloot loop je over tegels heen. Weinig ondergronden die je voeten een weldadig gevoel geven, zoals bv zand, klei en modder. En helaas is de de omgeving van het pad ook niet top onderhouden. Bovendien loopt een deel van het pad over de naastgelegen camping. Wij waren een beetje teleurgesteld. Maar als je geen vergelijkingsmateriaal hebt, dan zou ik zeggen: probeer het hier een keertje!

augustus 2020

• 8MirjamRoodbergen01-08-2020

Super leuk om samen met je kids te doen

Lekker op je blote voeten over allerlij grondsoorten, steentjes, houtjes etc lopen... Stukje door de sloot helemaal leuk! Ons zoontje van 6 vond het geweldig... Zelfs toen de paaltjes in het water toch net iets te ver uit elkaar bleken te staan....

juli 2020

• 6jmaas27-07-2020

leuk maar niet bijzonder

Het is wel een leuke wandeling maar verwacht er niet te veel van. Wij waren met een uur weer terug en dan is 22,- euro best duur voor 4 personen. De kruidentuin is echt vervallen en ziet er heel armoedig uit.

juli 2020

• 8Suzanne21-06-2020

Verrassend leuk zusjes uitje

We vonden het blote voeten pad verrassend leuk! Je komt langs leuke obstakels en je mag twee keer door een ondiep slootje (je kan er ook langs door het gras als alternatief). We hebben erg gelachen. En ontdekt dat op blote voeten toch wel erg lekker is !

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 9Zonneveld14-06-2020

Alles in een beleving

Aardige ontvangst. Meteen een gevoel dat je op vakantie bent. Genoten van de tocht. Veel flora en fauna. Verrassende obstakels. De kruidentuin zou wat opgeknapt kunnen worden en het " laafbos" eigenlijk ook. Verder een topochtend gehad. Ook leuk voor oudere kinderen/volwassenen.

juni 2020

• 9Peter Sattva17-07-2018

Helemaal schitterend, punt

Het blote voetenpad is leuk voor iedereen, ik was hier met een vriendin en met een andere vriendin, samen met kleinzoon en buurmeisje, meerdere keren dus, en elke keer weer anders leuk. De ene keer ga je door het diepe, dan andere keer niet. We gaan aankomende week weer en iedereen heeft al voorpret.

juli 2017

• 7Patricia24-06-2018

Ontzettend leuk na een raar begin.

Het begin was wat jammer met een ongeïnteresseerde ontvangst en de eerste stukken van het pad, maar vanaf de eerste waterhindernis wordt het ontzettend leuk! De kruiden- en fruittuin is ook een leuke afwisseling, even de neus en smaakpapillen aan het werk zetten.

Bij een ander blotevoetenpad werden we tijdens een welkomstpraatje met uitleg eerst een aantal malen door twee bakken schoon koud en ijskoud water gestuurd. Dat is wel een beter begin.

juni 2018

• 10Fam. Zwaan-Wapenaar14-08-2017

Super leuk voor jong en oud: de natuur in!

Dit Blote voetenpad is een hele leuke wandeling voor jong en oud, met allerlei leuke kruip-door-sluip-door weggetjes, over bruggetjes, boomstammetjes en door het water. En heb je even geen zin in natte voeten? Dan is er altijd een gewoon paadje langs de route. De kinderen hebben zich geen moment verveeld. De wandeling duurt tussen de anderhalf en 2 uur.

augustus 2017

• 10C.A.Boonstra-Raams.15-02-2017

In een woord GAAF

Wat een feest voor oud en jong.

Gereisd met vrienden in september 2016