Hotel Bloemendaal

Hotel Bloemendaal
8,1

22 reviews over Hotel Bloemendaal in het Nederlands

Leuk hotel op fietsafstand van zee en Haarlem

Hagenaar
19-5-2017

Vriendelijke ontvangst, leuke kamer met ligbad in het midden. Prima bed. Schoon en netjes. Kamer is niet goedkoop maar prijs/kwaliteit verhouding is acceptabel. Oppassen met trap naar uitgang. Beneden een aantrekkelijk en betaalbaar eetcafé. Goed ontbijt. Aanrader.

Ik vind dit een geweldig hotel, centraal gelegen en met allemaal mooie kamers. Het scheelt dat er een eigen restaurant bij zit waar je qua prijs/ kwaliteit prima kunt eten. Goede sfeer en ambiance en je bent overal zo. Ook biedt dit Hotel de mogelijkheid om toffe arrangementen te boeken voor Michelin Sterren Restaurants in de buurt.

Aanrader, prima plek om te zijn.

HJ Bregman
19-5-2014

Zeer vriendelijke jonge mensen, geen overdreven onderdanigheid, gewoon vlot en prettig. Je krijgt een gevoel van 'thuis' zijn. Erg gastvrij.

Goed design van kamers, ruimhartig in gebruik van extra voorzieningen als eigen koffieapparaat.

Het restaurant is niet overdreven luxe, maar een goede en gezellige accommodatie, ons eten was prima. Ook het kleinste ontbijt was goed verzorgd en werd zeer vriendelijk geserveerd.

Hotel ligt in levendige omgeving en dat is prettig, maar isolatie is goed geregeld, geen overlast ondervonden.

Net hotel

Leonieke
16-3-2013

Mooi hotel, met heel vriendelijk personeel.

Mooie, schone, kamers.

Nette badkamer met regendouche.

Lekkere bedden, boxspring en lang.

Uitgebreid ontbijt aan tafel.

Goed restaurant.

Gratis WIFI

Bijzonder leuk, kleinschalig hotel

John Mulder
5-2-2013

Dit is een kleinschalig hotel gelegen nabij strand en diverse leuke steden waaronder Haarlem. Restaurant onder het hotel is gezellig en sfeervol en het eten is uitstekend. 's ochtends ook in het restaurant ontbeten en ook dat was prima verzorgd. we hadden de welnesssuite geboekt met groot twee persoonbad midden in de kamer. we hebben een heerlijk weekend gehad en vinden dit hotel een absolute aanrader. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, welkomstdrankje en zelfs de oplader van de iphone die we hadden laten liggen is kosteloos opgestuurd.

Topservice!!!!!

Prima uitvalbasis om omgeving Haarlem, Bloemendaal en het strand te ontdekken.

Mooi hotel

Herweijer
15-8-2012

Het is een prachtig hotel, verkeerd in goede staat, en het ligt vlakbij het strand. De kamer die wij hadden was prima, mooie badkamer en goede bedden. Jammer dat de kamers gehorig zijn en dat je mee kan genieten van de gebeurtenissen van de buren. Helaas slecht daardoor geslapen maar verder is het een prachtige kamer. Het cafe onder het cafe is gezellig en daar heb je totaal geen last van als je op je kamer bent. Het ontbijt is erg goed verzorgt en smaakt heerlijk.

Op loopafstand van het centrum van Bloemendaal, strand en Haarlem een paar minuten met de auto. Mooie kamers, design, maar wel warm. Niet zo kil als sommige designhotels kunnen zijn. Bijzondere aandacht aan het sanitair besteed bij de bouw/inrichting. Helaas geen minibar op de kamer. Wel airco... Ontbijt is keurig. Eten in het café onder het hotel is prima in orde. Verwacht geen hoogstaande kost, maar gewoon een goede stevige hap. Goede service vriendelijke mensen. Aanrader!

Uitstekende service

Rob de Groot
18-6-2012

Het hotel ligt aan het randje van het kleine centrum van Bloemendaal boven het café de Rusthoek. Een leuk bruin café waar ook het uitstekende ontbijt wordt geserveerd. Het personeel is uitermate vriendelijke en de kamers zijn erg mooi en voorzien van alle gemakken. Een aanrader.

Prachtig hotel, mooie arrangementen

Arthur Kolks
22-4-2012

We hebben bij dit hotel voor 6 personen het arrangement Slapen met Sterren geboekt: een overnachting in luxe suite met diner bij De Bokkedoorns. Alles was uitstekend geregeld, mooie ruime kamers en een uitstekend ontbijtje in het café.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bloemendaal in Bloemendaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bloemendaal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bloemendaal scoort een 8.13 uit 10 op basis van 22 reviews.