Aparthotel Appartementen-Hotel Bloemendaal aan Zee

9.1Fenomenaal

Aparthotel info

• Sauna
Meer aparthotel info

Uitwaaien in eigen land bij Poort Beach Hotel-Appartementen in Bloemendaal (Overveen). Wakker worden met een ontbijt op je balkon en uitzicht op zee. De luxe appartementen hebben een badkamer met massagedouche. Ook je hond is hier welkom. In een paar stappen sta je met je voeten in het zand en bij strandtenten waar het goed vertoeven is.

We hebben een aantal aanbieders voor Appartementen-Hotel Bloemendaal aan Zee voor je op een rij gezet:

19 reviews over Aparthotel Appartementen-Hotel Bloemendaal aan Zee

• 2017
    10Antonia02-07-2017

Geweldige locatie en fantastisch personeel!

De appartementen zijn netjes en goed onderhouden en de ligging is geweldig! Heerlijk wakker worden met uitzicht op zee om vervolgens op het balkon met hetzelfde uitzicht te ontbijten. Met maar een paar stappen sta je al op het strand en bij de bekende strandtenten (zonder geluidsoverlast). Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam en dat alles ook nog zeer betaalbaar! Dikke aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 10Mio Bohtlingk31-05-2017

Het was super en heel gezellig op het strand

Alles was goed en heel erg aardig personeel.Alle strand tenten zijn open en je kunt heerlijk overal eten en gezellig naar woodstock

Gereisd met vrienden in april 2017

• 10Vera15-04-2017

Heerlijk appartement op geweldige locatie

Het appartement is smaakvol en licht ingericht en van alle gemaken voorzien. Direct aan het strand waar alle leuke strandtenten zitten. Heel aardige en behulpzame eigenaren. Wat wil je nog meer! Echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2016

• Oude reviews

10Maike02-05-2016

Geweldig uitzicht en ligging van penthouse

Geweldig mooi en zeer ruim penthouse op de 4e en 5e verdieping. Met 2 slaapkamers met tweepersoonsbedden en een vide met een royale slaapbank voor 2 personen. Overal zeezicht. Twee badkamers met stort- en massagedouche. Super luxe afgewerkt. Alles wordt elektronisch geregeld, dat was even wennen. Bedden opgemaakt, inclusief badjassen en voldoende handdoeken. De ontvangst en rondleiding was zeer goed. Zeer behulpzame medewerkers!! De ligging is pal aan zee en naast diverse leuke strandtenten. Kortom iets om nogmaals naar toe te gaan! Wij waren met 2 volwassenen en 3 kinderen van 14, 11 en 7 jaar. Er zitten geen traphekjes dus voor hele jonge kinderen af te raden.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 9Suzanne hanssen03-05-2014

Geweldig appertement met een nog mooier uitzicht!

Wij zijn hier 2x geweest in verschillende soorten appertement! Wij zijn verkocht! Beide waren heel mooi en praktisch! Vooral in t na seizoen is t heerlijk rustig. Je word heel hartelijk ontvangen en eventuele klachten worden direct opgelost. Super plek om tot rust te komen!

Gereisd met partner in januari 2014

• 10MarkenWendy09-04-2014

Mooie appartementen!

Zoekende naar een fijn hotel/appartement waar we met de hond in mochten!. Bovenaan in Google stond daar Appartementen hotel aan Zee in Bloemendaal. De foto's en referenties op Zoover waren overtuigend genoeg. Eenmaal aangekomen werden we meer dan welkom geheten door één van de eigenaren. De appartementen zijn echt top! luxe in gericht en netjes met de nieuwste apparatuur en benodigdheden. 2 tv's met alle zenders en gratis internet ( voor de regenachtige dagen :) ) Gratis parkeren en alle hippe strandtenten op loop afstand.

Gereisd met partner in april 2014

• 10Elise Almekinders28-08-2012

Geweldige plek

De appartementen zijn prachtig ingericht, perfecte ligging mbt strand en stad, parkeergelegenheid, ruimtelijk, mogelijkheid om te eten en fietsen te huren en vooral schoon!

Gereisd met partner in januari 2012

• 10Suus O16-08-2012

Geweldige dagen gehad.

Een paar weken geleden met mijn familie hier geweest. Ten eerste een heel leuk ontvangst gehad. De ligging is top en de twee appartementen waar wij in zaten, waren schoon en mooi ingericht. Kortom een mini vakantie gehad waar we nu nog van aan het nagenieten zijn. Daarnaast zijn er ook genoeg restaurants en strandtenten waar het, op zn zachtst gezegd, goed vertoeven is! Kortom een echte aanrader, wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 10Kayleigh van Oorschot16-08-2012

Fantastisch!

Hier krijg je waar voor je geld! Wat een prachtige locatie en wat een service! Het is fijn om te zien dat op sommige plekken een persoonlijke behandeling nog wel gewoon kan. De appartementen zijn heel mooi ingericht en ja de ligging kan gewoon niet beter!

Gereisd met partner in januari 2012

• 10Nicky van Boldrik16-08-2012

In 1 woord: WAUW!!

We werden direct hartelijk ontvangen door de ontzettend aardige dame en heer die het complex beheren. Vervolgens naar ons appartement gebracht met prachtig uitzicht op zee en binnen ook een ZEE aan ruimte! De locatie en het appartment zijn perfect en alles wat we nodig hadden was aanwezig. We konden zelfs een ontbijtje op de kamer laten bezorgen, super.

Gereisd met partner in augustus 2012

2 tips over Aparthotel Appartementen-Hotel Bloemendaal aan Zee

• Suzanne hanssen, 03-05-2014

De stad Haarlem is zeker de moeite waard om te bezoeken.

• Kayleigh van Oorschot, 16-08-2012

Huur hier ook fietsen! Prima prijs, lekker makkelijk, en een mooie manier om een (half) dagje op een andere manier door te brengen!

1 vraag over Aparthotel Appartementen-Hotel Bloemendaal aan Zee

• T. Huisman, 29-08-2016

Is de zeelucht goed tegen eczeemklachten

Is de zeelucht goed tegen huid en eczeemklachten? Ik heb gehoord dat mensen met eczeem wel goede ervaringen hebben opgedaan die eczeemklachten hadden. Hun huid reageerde er positief op door een verblijf aan zee. Verder zou het ook goed zijn voor de bronchien en de longen. Verder heb ik gehoord dat er wel eens muien waren en dat je dan niet in zee mag. Dan staan er waarschuwingsborden op het strand met dat je maar beter niet n zee kunt gaan.

Aparthotel info

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad