Aparthotel Appartementen-Hotel Bloemendaal aan Zee *****

Aparthotel Appartementen-Hotel Bloemendaal aan Zee
Aparthotel Appartementen-Hotel Bloemendaal aan Zee
9,5

Weer vandaag5°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Appartementen-Hotel Bloemendaal aan Zee voor je op een rij gezet:

19 reviews over Aparthotel Appartementen-Hotel Bloemendaal aan Zee in het Nederlands

Geweldige locatie en fantastisch personeel!

Antonia, 2-7-2017

De appartementen zijn netjes en goed onderhouden en de ligging is geweldig! Heerlijk wakker worden met uitzicht op zee om vervolgens op het balkon met hetzelfde uitzicht te ontbijten. Met maar een paar stappen sta je al op het strand en bij de bekende strandtenten (zonder geluidsoverlast). Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam en dat alles ook nog zeer betaalbaar! Dikke aanrader!

Het was super en heel gezellig op het strand

Mio Bohtlingk, 31-5-2017

Alles was goed en heel erg aardig personeel.Alle strand tenten zijn open en je kunt heerlijk overal eten en gezellig naar woodstock

Heerlijk appartement op geweldige locatie

Vera, 15-4-2017

Het appartement is smaakvol en licht ingericht en van alle gemaken voorzien. Direct aan het strand waar alle leuke strandtenten zitten. Heel aardige en behulpzame eigenaren. Wat wil je nog meer! Echt een aanrader.

Geweldig uitzicht en ligging van penthouse

Maike, 2-5-2016

Geweldig mooi en zeer ruim penthouse op de 4e en 5e verdieping. Met 2 slaapkamers met tweepersoonsbedden en een vide met een royale slaapbank voor 2 personen. Overal zeezicht. Twee badkamers met stort- en massagedouche. Super luxe afgewerkt. Alles wordt elektronisch geregeld, dat was even wennen. Bedden opgemaakt, inclusief badjassen en voldoende handdoeken. De ontvangst en rondleiding was zeer goed. Zeer behulpzame medewerkers!! De ligging is pal aan zee en naast diverse leuke strandtenten. Kortom iets om nogmaals naar toe te gaan!

Wij waren met 2 volwassenen en 3 kinderen van 14, 11 en 7 jaar. Er zitten geen traphekjes dus voor hele jonge kinderen af te raden.

Geweldig appertement met een nog mooier uitzicht!

Suzanne hanssen, 3-5-2014

Wij zijn hier 2x geweest in verschillende soorten appertement! Wij zijn verkocht! Beide waren heel mooi en praktisch! Vooral in t na seizoen is t heerlijk rustig. Je word heel hartelijk ontvangen en eventuele klachten worden direct opgelost. Super plek om tot rust te komen!

Mooie appartementen!

MarkenWendy, 9-4-2014

Zoekende naar een fijn hotel/appartement waar we met de hond in mochten!. Bovenaan in Google stond daar Appartementen hotel aan Zee in Bloemendaal.

De foto's en referenties op Zoover waren overtuigend genoeg. Eenmaal aangekomen werden we meer dan welkom geheten door één van de eigenaren.

De appartementen zijn echt top! luxe in gericht en netjes met de nieuwste apparatuur en benodigdheden. 2 tv's met alle zenders en gratis internet ( voor de regenachtige dagen :) )

Gratis parkeren en alle hippe strandtenten op loop afstand.

Geweldige plek

Elise Almekinders, 28-8-2012

De appartementen zijn prachtig ingericht, perfecte ligging mbt strand en stad, parkeergelegenheid, ruimtelijk, mogelijkheid om te eten en fietsen te huren en vooral schoon!

Geweldige dagen gehad.

Suus O, 16-8-2012

Een paar weken geleden met mijn familie hier geweest. Ten eerste een heel leuk ontvangst gehad. De ligging is top en de twee appartementen waar wij in zaten, waren schoon en mooi ingericht. Kortom een mini vakantie gehad waar we nu nog van aan het nagenieten zijn. Daarnaast zijn er ook genoeg restaurants en strandtenten waar het, op zn zachtst gezegd, goed vertoeven is! Kortom een echte aanrader, wij komen zeker nog een keer terug!

Fantastisch!

Kayleigh van Oorschot, 16-8-2012

Hier krijg je waar voor je geld! Wat een prachtige locatie en wat een service! Het is fijn om te zien dat op sommige plekken een persoonlijke behandeling nog wel gewoon kan. De appartementen zijn heel mooi ingericht en ja de ligging kan gewoon niet beter!

In 1 woord: WAUW!!

Nicky van Boldrik, 16-8-2012

We werden direct hartelijk ontvangen door de ontzettend aardige dame en heer die het complex beheren. Vervolgens naar ons appartement gebracht met prachtig uitzicht op zee en binnen ook een ZEE aan ruimte! De locatie en het appartment zijn perfect en alles wat we nodig hadden was aanwezig. We konden zelfs een ontbijtje op de kamer laten bezorgen, super.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Appartementen-Hotel Bloemendaal aan Zee in Bloemendaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Appartementen-Hotel Bloemendaal aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Appartementen-Hotel Bloemendaal aan Zee scoort een 9.51 uit 10 op basis van 19 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: