Hotel Zee Bergen

Hotel Zee Bergen
9,2

17 tips over Hotel Zee Bergen

Teun Ram, 24-8-2015
geen tips, ze doen het goed en wij hadden kamer 18, klein maar praktisch ingericht, als tip mogelijk de bereikbaarheid (geen Tom-Tom) een duidelijke route op de site, over de omgeving geweldig vooral als fietsen je favoriete bezigheid is.
Wim Vermeulen, 29-6-2015
Goede en leuke mogelijkheden om vanuit dit hotel wandel- en fietstochten te maken
Jan Karreman, 28-6-2015

Echt een aanrader.

leuke rustige locatie , en op loopafstand van het gezellige stadje Bergen

We hebben een aantal aanbieders voor Zee Bergen voor je op een rij gezet:

mevr derijck, 28-6-2015
wij gingen fietsen in schoorl (fietsvierdaagse 2015 )
Gerard Sandvoort / Gea van den Top, 18-5-2015
Zon, Zee, Strand, Duinen, Natuur, Cultuur, Stad en Platteland gaar hier allemaal hand in hand.
E. van Beek, 14-5-2015
De gastvrijheid en warme belangstelling voor de gasten is vanaf de eerste dag waarneembaar. Met de fiets ben je zo in de mooie stad Alkmaar. Maar ook Schoorl en de (nieuwe) zeewering bij Petten zijn met de fiets eenvoudig te bereiken.

Imm, 14-5-2015
Onze kamer was beneden, dat was zeer prettig.
Familie van de Ven, 24-10-2014

Schoorlse duinen en duinreservaat. Zeer mooie natuur!

Fam. Zweere, 27-9-2014
Betr.acc.-.blijf gewoon op dit niveau zo doorgaan, en in de omgeving is zoveel leuks dat enkele weken niet voldoende zijn !
Henk ter Hoeven, 13-9-2014
Gelukkig was er ook WIFI.

We hebben een aantal aanbieders voor Zee Bergen voor je op een rij gezet: