Het was weer een heerlijke vakantie, tot ziens!

Hotel Zee Bergen ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Fam. Schotpoort

Het was weer een heerlijke vakantie, tot ziens!

Fam. Schotpoort
1-9-2018

In augustus 2018 hebben wij onze vakantie voor de 5e keer in familiehotel Zee-Bergen doorgebracht. Wij hebben tijdens ons verblijf opnieuw van de persoonlijke aandacht en verzorging van de hoteleigenaren en hun medewerkers kunnen genieten, we zijn enorm in de watten gelegd.

De kamer waar wij verbleven en de bedden waren schoon en fris en ook voor mij (Pauline) ondanks mijn fysieke beperking prima.

Het ontbijt was zoals altijd weer heel uitgebreid met veel verse broodsoorten en fruit. Na het ontbijt en het samenstellen van het gratis lunchpakket verkenden we steeds ontspannen de prachtige omgeving van Bergen met onze eigen e-bikes. Het diner en het saladebuffet waren, zoals we inmiddels gewend zijn, weer geweldig en er was altijd ruim voldoende. Samengevat kijken we beiden terug op weer een heerlijke vakantie.

Hartelijk dank voor alles, Jan en Elke. We kijken alweer uit naar ons volgende bezoek aan Zee-Bergen!

Gerrit en Pauline