Appartement Villa Prinsenhof

Appartement Villa Prinsenhof
8,9

6 tips over Appartement Villa Prinsenhof

E.Dilling, 11-8-2014
Super om te relaxen of als startpunt voor een stranddag, een dagje stadbezichtiging (Alkmaar, Amsterdam, Hoorn, Enkhuizen om maar wat te noemen) of wandelen en fietsen in de omgeving.
marion, 23-9-2013

Restaurant Fabels is een erg gezellig en goed restaurant, de keuken is daar open tot 23.00 uur.

Een no nonsens restaurant met grote Klasse en zeer vriendelijk personeel en ...... heerlijk eten!

marion, 23-9-2013

Restaurant Fabels, is een echte aanrader, keuken tot 23.00 uur open en het eten is echt heerlijk.

Een no nonsens restaurant met klasse!

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Prinsenhof voor je op een rij gezet:

N. Flinterman, 25-10-2012

De eigenaren zijn erg aardig.

De kunsttiendaagse is ieder jaar weer een feestje.

Stella Verboom, 1-5-2012
Restaurant tip Dikke Prins in Bergen binnen. Heerlijk eten, goede prijs, mooie zit locatie.
Marco, 20-11-2011
Bel eens op als u specifieke wensen hebt.( i.v.m. hond, kind, invaliditeit etc.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Prinsenhof voor je op een rij gezet: