Appartement Villa Prinsenhof

49 reviews over Appartement Villa Prinsenhof in het Nederlands

Voor Herhaling vatbaar

Dhr. Ton
26-11-2017

Lekker rustige omgeving . Jammer dat je met een hond op 2e verdieping komt te zitten zonder lift.

Ze moeten met een stijl inrichten niet door elkaar

Xxxtentacion
19-11-2017

Ik vond het slecht ingericht niet modern

Heerlijk!

McTwister
6-9-2016

Wij hebben hier een heerlijk lang weekend gehad in een 2 kamer appertement met keuken.

Ligging erg goed. We hadden lekker weer dus hebben genoten van het balkon.

De inrichting was netjes maar qua steil niet een duidig. En soms wat gedateerd.

Wat jammer was was dat het tweepersoonsbed bestond uit twee naast elkaar geschoven bedden.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Prinsenhof voor je op een rij gezet:

Nooit meer.Het app. was vies.

helen bos
9-2-2016

De ligging is prima en de buitenkant van het huis is mooi in een rustige buurt.

De bedden waren oke en de badkamer ook.

Inrichting is een drama, rommeltje van alles wat, bruin beige gordijnen, druk rood dessin behang, nog drukker kleed en lampen en hoop frutsels.... en dan ook nog niet schoon, wonderbaarlijk waar ze jullie award vandaan hebben... misschien zijn andere appt. beter. Ik hoop het voor ze, op internet zag het er allemaal prachtig uit, dus teleurstelling was groot.

Wij hebben het heerlijk gehad

Sarah van Kenteren
7-12-2015

Schitterend appartement voor een prima prijs. Parkeren kon voor de deur en er was uitstekende wifi. Het dorp loop je zo naar toe

Prachtige Villa

Alex
11-11-2014

Toplocatie in Bergen. Altijd een warm ontvangst van de eigenaren. Er is veel variatie in de appartementen. Wij komen er al jaren en laten ons iedere keer verrassen. Wij zijn nog nooit teleurgesteld, elke kamer heeft zijn eigen charme. De bedden zijn goed en de rest van de faciliteiten zijn schoon en prima in orde. Ieder jaar wordt er wel weer ergens in de villa een investering gedaan om de appartementen te verbeteren. Ook het ontbijt is keurig verzorgd. D.m.v. een parkeervergunning is het parkeren gratis. De omgeving is heerlijk winkelen in Alkmaar en uitwaaien op het strand in Bergen aan Zee. Bergen is een leuke plaats met veel gezelligheid bij de vele restaurantjes, leuke winkels en de jaarlijkse kunstroute. Wij komen graag weer terug bij Ed en Yvonne

Perfecte locatie voor de Bergense Kunst Tiendaagse

Rob Rijneke
21-10-2014

Fraaie accommodatie in een rustige villawijk met het centrum vrijwel om de hoek. Gratis parkeergelegenheid met ontheffing voor de deur. Ruime appartementen, goede boxsprings, goed ontbijt. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Warme ontvangst door gastvrije eigenaren. We zijn niet voor niets terugkerende gasten.

Een heerlijk verblijf in Villa Prinsenhof

Jaap A.M. Scholten
17-8-2014

In juli heerlijk verblijf van vier dagen in Villa Prinsenhof.

Mooie grote kamer met terras. De omgeving is een villawijk, enkele minuten lopen van het centrum van Bergen. Ruime en voldoende parkeergelegenheid en ook nog gratis. het is een groene boomrijke omgeving.

De service voelde heel aangenaam aan en in overleg bleek van alles mogelijk.

Een rustige en goed ingericht kamer met een uitstekend ontbijt completeerde het geheel.

Wij komen graag terug!

voor een heerlijke vakantie

E.Dilling
11-8-2014

Leuk ingericht appartement met prima badkamer, klein keukentje, gezellige woonkamer, slaapkamer en balkon in een schitterend huis in een rustige straat, toch bijna in het centrum van Bergen.

Vriendelijke, hulpvaardige eigenaars.

Hier komen we graag weer.

Het was weer geweldig

Fam.Breedveld
29-6-2014

Alles was weer prima in orde

De ontvangst door de Fam. Meijer was weer hartelijk.

Ontbijt en appartement uit de kunst

Weer een paar fijne dagen gehad.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Prinsenhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Prinsenhof in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Prinsenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.