Appartement Villa Beau Lieu

NederlandNoord-HollandBergen / Bergen aan Zee

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Villa Beau Lieu voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 54 reviews
+40/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 54 reviews
  • 9.3Inrichting
  • 9Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

55 Reviews over Villa Beau Lieu

• 10Laura20-03-2017

Heerlijke plek!

Het huisje is sfeervol ingericht en aan alles is gedacht, mooie schaaltjes, genoeg glazen en kopjes, pannen, een cafetiere, koffie en thee, een theepot en citruspers, schapenvachtjes op het bed, genoeg handdoeken in de badkamer, shampoo en een föhn. Heerlijke bedden, fijne tuin!

• 10Bolivia29-01-2017

fantastisch

Villa Beau Lieu is een geweldige verblijfsplek voor een weekendje weg. Het ziet er allemaal verzorgd en mooi ingericht uit. In de daagjes dat ik er verbleef, heb ik een mooie tijd gehad. Ik raad iedereen zeker aan om ook een keertje langs te komen.

• 10Familie ten Hoofe08-01-2017

Laten we deze plek voor ons zelf houden

Rust zee duinen bos Alkmaar Haarlem te gek appartement lekkere bedden donzen dekbedden hhhmmmm

• 10Elsa tol30-05-2015

Heerlijk wegdromen van alle hectiek.

2 nachten verbleven wij in de tuinkamer,wat een rust.Geweldig ontvangst met koffie en gebak,De kachel brandde en de sfeer voelde meteen goed.Zeer schoon en vernieuwd appartement,alles heerlijk licht en uitzicht op de tuin.Wat een rust.Heerlijk relaxen,het appartement is niet groot ,maar van alle gemakken voorzien,een schitterende badkamer en heerlijke bedden.Boeken aanwezig en ook de eerste koffie en thee,plus hand en theedoeken ,zeer prettig.Scooters gehuurd en lekker geluncht in Egmond binnen.Heerlijk toeren met goed gezelschap door de bossen,Jan en Sandra zijn zeer gastvrij en voor tips ben je altijd welkom,Een echte aanrader,met het centrum op loopafstand.Villa Beaulieu zeker een plek om terug te keren.dank je wel,gr Jan en Elsa

• 10Maryan03-10-2014

Iedere keer weer het gevoel van thuiskomen.....

Warme en gastvrije ontvangst, prachtige ligging, hier wil je nooit meer weg..

• 10AR7908-09-2014

Heerlijk!!!

Wij zaten een lang weekend in de Torenkamer. Super lekker appartement, alles aanwezig en zeer aardige eigenaar en eigenaresse. Wij voelden ons erg welkom en hebben echt genoten van ons verblijf. Zeker voor herhaling vatbaar!

A&A

• 9Ingrid koopman14-07-2013

Prachtig ingerichte accommodatie

De "huiskamer" is een soort hotelkamer met een koelkast , magnetron en espressomachine waar je heerlijk kunt ontspannen. ( Het zit tussen een hotelkamer en appartement in.) Je kunt heerlijk buiten op je eigen terrasje zitten. De kamer is zeer sfeervol ingericht. Het is wel wat gehorig maar dat is te verwachten bij een oud huis. Wij zijn in ieder geval verliefd geworden op de locatie en komen zeker terug ( en dan in de torenkamer met de kids) . Ook het ontvangst is zeer prettig! Parkeren kan bij de accommodatie en het complex s op loopafstand van het centrum van Bergen . Kortom, een aanrader!

• 9Maryan19-03-2013

Om zeker weer terug te komen.!!

Geweldige plek, mooie ligging, warme ontvangst, geweldige gastheer / gastvrouw

• 9Astrid van Heemskerk17-02-2013

Heerlijk appartement

Wij verbleven 2 nachten in het appartement deTuinkamer en hebben een heerlijk verblijf gehad. Het appartement is heel sfeervol ingericht, heeft een fijne ruime badkamer, een heerlijk bed en een klein, maar praktisch keukeblokje met alles wat je nodig hebt. Ontvangst met champagne, stokbroodje en lekkers was helemaal leuk. Wij houden erg van wandelen en hebben per voet de hele omgeving verkend: Duinen, Bos, Strand. Kortom wij hebben een heerlijk verblijf gehad in Bergen.

• 9Johanna01-01-2013

Great and beautiful place to stay in Bergen Nh

Our family (children 2 and 7) were visiting in Villa Beau Lieu for 4 nights in November 2012 and it was a great visit. The apartment was very clean, cosy and beautiful. The living room, bedroom and bathroom were spacious and we slept very well. The owners are very nice, friendly and helpful. The location just next to Bergen Nh center and its restaurants is perfect. I'm quite sure that we will visit Villa Beau Lieu again.

Appartement Villa Beau Lieu info

Facilities