Hotel Victoria

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag19°14°
Hotel Victoria
8,4

105 reviews over Hotel Victoria in het Nederlands

Super stek. Komen graag weer terug

B. Beijer
24-10-2017

Bij binnenkomst voelden wij ons direct weer thuis.

Wij komen nu voor de derde keer in dit mooie hotel.

Zeer vriendelijke ontvangst.

Schitterende kamer. Super schoon.

Uitstekend gedineerd.

Het ontbijt was ook weer perfect.

Uiterst vriendelijk personeel

Schitterend om te fietsen en wandelen.

Fantastische dagen gehad in een Stormachtig Bergen

Hans _ Siemons
9-6-2017

Fantaststich, rustig hotel, Kamers zijn niet super groot maar wel heel erg zuiver. De Eigenaars en de Bediening verdiend een pluim wat een fijne mensen. De keuken is een verhaal apart, hier wordt Sterren waardig gekookt Chappeau. Wat een fijne Kaart. Ook het Dailey menu weet telkens te verrassen. Kortom wij hebben een Fantastische midweek gehad in een Stormachtig Bergen aan Zee. Wat was het mooi om dit ook eens mee te maken. Het is ook een leuke uitvalsbasis om de omgeving te verkennen en er zijn genoeg wandelmogelijkheden in en om Bergen en Bergen aan Zee. Kort gezegtd± Hardstikke bedankt!!!

Nooit meer

G.van Ommen
3-6-2017

Het geheim van Bergen besteld met aardappeltjes,mijn vrouw risotto , voorgerecht garnalen , kregen welgeteld 5 stuks , risotto was niet helemaal gaaren tot overmaat van ramp in mijn aardappelen een ijzeren ring,revet,die je normaal gesproken tussen een bout en een moer inzet en niet in het eten. Nadat ik de ober hier op attent heb gemaakt,zou hij mij een nieuw bakje brengen.Geen excuses,niks.geen drankje,geen dit brengen wij niet in rekening.Nee,volgens andere ober was het de schuld van de groenteboer,die de aardappelen geleverd had!Wederom geen excuses,volle pond moeten betalen,ja 10 procent korting , maar die had ik sowieso al. Ook werd er getwijfeld of ik al betaald had,ondanks dat ik bevestigingsmail kon overleggen.

Ook de volgende dag bij het uitchecken nog eens moeten laten zien.

Goed verzorgd kustverblijf

nicole
7-5-2017

authentiek hotel en restaurant, op korte loopafstand van de zee, vriendelijk personeel, zeer uitgebreid ontbijtbuffet;

sommige deuren kunnen likje verf gebruiken

Prettige ontvangst en uitstekende service

Fam.Blom
27-3-2017

Het hotel heeft geen lift. Daardoor is het minder goed toegankelijk voor mensen die problemen hebben met traplopen, want er zijn maar weinig kamers op de begane grond. Wij hadden niet speciaal om zo'n kamer gevraagd en kregen een kamer toegewezen op de 2e etage. Maar toen bleek dat mijn vrouw last kreeg van duizelingen op de trap werd direct gekeken of er nog een andere kamer beschikbaar was. We bleken nog een kamer op de begane grond te kunnen krijgen en een medewerkster was heel bereidwillig om te helpen onze bagage te verplaatsen. Toen de eerste morgen de mengkraan van de douche niet goed bleek te werken, kwam dezelfde dag nog een monteur om het euvel te verhelpen. Verder een heel prettig restaurant met prima keuken en 's ochtends een goed gevarieerd ontbijt. Beslist de moeite waard!

Goed hotel, vriendelijk personeel, prima bed.

JA Antonisse
23-3-2017

Geboekt middels het 3daags arrangement. Vriendelijke ontvangst. We hadden een fijne grote kamer met aparte ruimte met douche en toilet. Fijne bedden. Kamer was schoon en werd goed schoon gehouden! Een uitgebreid goed verzorgd en steeds aangevuld ontbijt buffet. 's Avonds heerlijk gedineerd . Zeer zeker een goede kok. We hebben genoten!

Het enige min puntje kan zijn (voor wie er behoefte aan heeft) dat er geen lift is.

een gezellig knus en schoon hotel

van Ballegooij
29-12-2016

Het eten is uit de kunst heel vriendelijk personeel. De kamers zijn eenvoudig en schoon. De bedden zijn vrij zacht . Heerlijke drie dagen gehad.

Oude reviews (archief)

Super stek

B. Beijer
8-12-2016

Schitterend hotel met een super gezellige sfeer.

Uiterst vriendelijk personeel.

Bijzonder goede keuken. Wij hebben hier vier avonden uitstekend gegeten.

Kamers ruim voldoende. Prima bedden, zeker voor een rug patiënt.

Binnen 1 minuut op het mooie strand.

Kortom, het was een geweldig verblijf.

Wij komen hier zeker terug.

Prima Hotel en perfecte service

Fam. Kost
6-9-2016

Meedenkend personeel. Er was zelfs een allergie vrije kamer, groot en super schoon.

Prima Hotel.

H.Hacken.
29-6-2016

Vriendelijk personeel, heerlijk eten, prima kamer, alleen jammer dat er geen lift was.

We hebben een aantal aanbieders voor Victoria voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Victoria in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Victoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Victoria scoort een 8.35 uit 10 op basis van 105 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: