Hotel Victoria

108 reviews over Hotel Victoria in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Joke
6-9-2018

Goede kamer, lekker bed, leuk (smal) balkonnetje, prima badkamer. Alles brandschoon!!! Ontbijt was geweldig!!!!!!!! Vriendelijk personeel! Gemoedelijke sfeer. Minder geschikt voor rolstoelers.

Nooit meer

Marjan
30-6-2018

Bij het aanrijden een grote bouwput met kraan in de straat . Dachten even ons hotel is weg. Maar gelukkig was dit niet het geval maar was het toch een teleurstelling! In de periode dat wij er waren begonnen de slopers om 7.00 uur met het gebouw ernaast te slopen. Tot 15.30 uur. Dus uit slapen of rustig op balkon zitten (extra om gevraagd bij de boeking in nov 2017) was er niet bij. Dit als klacht bij de receptie gemeld. Konden ter compensatie een kopje koffie krijgen. En alles werd gebagatelliseerd. Uiteindelijk kregen we de parkeer vergunning van €15,00 gratis. De douche werkte niet naar behoren: kraan was slecht te bedienen (scherp aan je handen) en weinig kracht. Haar wassen was bijna niet mogelijk.

Ontbijt verliep eerste ochtend zeer slecht. Start ontbijt was pas om 8.00 uur. Maar om 8.10 uur werd er gemeld dat er start problemen in de keuken waren, om 8.30 nog geen pistoletjes of croissants! We hadden er ons zo op verheugd.

Prima hotel/restaurant

Antoine
24-6-2018

We hebben een geheel verzorgd 3-daags vergaderarrangement geboekt.

Mooie vergaderzaal met airco, heerlijk eten, prima slaapkamer en het strand naast de deur. Personeel is vriendelijk en attent en speelt goed in op alle wensen.

Voordeeluitjes.nl

Super stek. Komen graag weer terug

B. Beijer
24-10-2017

Bij binnenkomst voelden wij ons direct weer thuis.

Wij komen nu voor de derde keer in dit mooie hotel.

Zeer vriendelijke ontvangst.

Schitterende kamer. Super schoon.

Uitstekend gedineerd.

Het ontbijt was ook weer perfect.

Uiterst vriendelijk personeel

Schitterend om te fietsen en wandelen.

Fantastische dagen gehad in een Stormachtig Bergen

Hans _ Siemons
9-6-2017

Fantaststich, rustig hotel, Kamers zijn niet super groot maar wel heel erg zuiver. De Eigenaars en de Bediening verdiend een pluim wat een fijne mensen. De keuken is een verhaal apart, hier wordt Sterren waardig gekookt Chappeau. Wat een fijne Kaart. Ook het Dailey menu weet telkens te verrassen. Kortom wij hebben een Fantastische midweek gehad in een Stormachtig Bergen aan Zee. Wat was het mooi om dit ook eens mee te maken. Het is ook een leuke uitvalsbasis om de omgeving te verkennen en er zijn genoeg wandelmogelijkheden in en om Bergen en Bergen aan Zee. Kort gezegtd± Hardstikke bedankt!!!

Nooit meer

G.van Ommen
3-6-2017

Het geheim van Bergen besteld met aardappeltjes,mijn vrouw risotto , voorgerecht garnalen , kregen welgeteld 5 stuks , risotto was niet helemaal gaaren tot overmaat van ramp in mijn aardappelen een ijzeren ring,revet,die je normaal gesproken tussen een bout en een moer inzet en niet in het eten. Nadat ik de ober hier op attent heb gemaakt,zou hij mij een nieuw bakje brengen.Geen excuses,niks.geen drankje,geen dit brengen wij niet in rekening.Nee,volgens andere ober was het de schuld van de groenteboer,die de aardappelen geleverd had!Wederom geen excuses,volle pond moeten betalen,ja 10 procent korting , maar die had ik sowieso al. Ook werd er getwijfeld of ik al betaald had,ondanks dat ik bevestigingsmail kon overleggen.

Ook de volgende dag bij het uitchecken nog eens moeten laten zien.

Goed verzorgd kustverblijf

nicole
7-5-2017

authentiek hotel en restaurant, op korte loopafstand van de zee, vriendelijk personeel, zeer uitgebreid ontbijtbuffet;

sommige deuren kunnen likje verf gebruiken

Prettige ontvangst en uitstekende service

Fam.Blom
27-3-2017

Het hotel heeft geen lift. Daardoor is het minder goed toegankelijk voor mensen die problemen hebben met traplopen, want er zijn maar weinig kamers op de begane grond. Wij hadden niet speciaal om zo'n kamer gevraagd en kregen een kamer toegewezen op de 2e etage. Maar toen bleek dat mijn vrouw last kreeg van duizelingen op de trap werd direct gekeken of er nog een andere kamer beschikbaar was. We bleken nog een kamer op de begane grond te kunnen krijgen en een medewerkster was heel bereidwillig om te helpen onze bagage te verplaatsen. Toen de eerste morgen de mengkraan van de douche niet goed bleek te werken, kwam dezelfde dag nog een monteur om het euvel te verhelpen. Verder een heel prettig restaurant met prima keuken en 's ochtends een goed gevarieerd ontbijt. Beslist de moeite waard!

Goed hotel, vriendelijk personeel, prima bed.

JA Antonisse
23-3-2017

Geboekt middels het 3daags arrangement. Vriendelijke ontvangst. We hadden een fijne grote kamer met aparte ruimte met douche en toilet. Fijne bedden. Kamer was schoon en werd goed schoon gehouden! Een uitgebreid goed verzorgd en steeds aangevuld ontbijt buffet. 's Avonds heerlijk gedineerd . Zeer zeker een goede kok. We hebben genoten!

Het enige min puntje kan zijn (voor wie er behoefte aan heeft) dat er geen lift is.

een gezellig knus en schoon hotel

van Ballegooij
29-12-2016

Het eten is uit de kunst heel vriendelijk personeel. De kamers zijn eenvoudig en schoon. De bedden zijn vrij zacht . Heerlijke drie dagen gehad.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Victoria in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Victoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.