Hotel Victoriastersterster

Contact

111 reviews over Hotel Victoria

• 2019
    10Knoops18-07-2019

Bergen is een kunstenaarsdorp waar heel veel te doen is..... een dorp wat leeft. Het hotel is super. Ze zijn zelfs bereid om extra iets te halen. Zelfs als het niet op de kaart staat. Zoals mosselen. Vertrouwd.

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Hetty Hooft06-04-2019

Zeker prima

Zeer vriendelijk personeel en het raaraurant prima kwaliteit prijs verhouding

Gereisd met partner in februari 2019

• 9A. de Haan09-02-2019

Wij komen elk jaar met plezier terug!

Gezellig familiehotel, vriendelijk personeel, ruime kamers en een uitstekende keuken! Hotel ligt op steenworp strand en zee. Buurtbus stopt voor het hotel! Ruime parkeergelegenheid en tennisvelden in nabijheid. Maak een duinwandeling en ontmoet misschien interessante "duingasten"!

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    9Joke06-09-2018

Voor herhaling vatbaar!

Goede kamer, lekker bed, leuk (smal) balkonnetje, prima badkamer. Alles brandschoon!!! Ontbijt was geweldig!!!!!!!! Vriendelijk personeel! Gemoedelijke sfeer. Minder geschikt voor rolstoelers.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 4Marjan30-06-2018

Nooit meer

Bij het aanrijden een grote bouwput met kraan in de straat . Dachten even ons hotel is weg. Maar gelukkig was dit niet het geval maar was het toch een teleurstelling! In de periode dat wij er waren begonnen de slopers om 7.00 uur met het gebouw ernaast te slopen. Tot 15.30 uur. Dus uit slapen of rustig op balkon zitten (extra om gevraagd bij de boeking in nov 2017) was er niet bij. Dit als klacht bij de receptie gemeld. Konden ter compensatie een kopje koffie krijgen. En alles werd gebagatelliseerd. Uiteindelijk kregen we de parkeer vergunning van €15,00 gratis. De douche werkte niet naar behoren: kraan was slecht te bedienen (scherp aan je handen) en weinig kracht. Haar wassen was bijna niet mogelijk. Ontbijt verliep eerste ochtend zeer slecht. Start ontbijt was pas om 8.00 uur. Maar om 8.10 uur werd er gemeld dat er start problemen in de keuken waren, om 8.30 nog geen pistoletjes of croissants! We hadden er ons zo op verheugd.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Antoine24-06-2018

Prima hotel/restaurant

We hebben een geheel verzorgd 3-daags vergaderarrangement geboekt. Mooie vergaderzaal met airco, heerlijk eten, prima slaapkamer en het strand naast de deur. Personeel is vriendelijk en attent en speelt goed in op alle wensen.

Zakelijk gereisd in juni 2018

• Oude reviews

10B. Beijer24-10-2017

Super stek. Komen graag weer terug

Bij binnenkomst voelden wij ons direct weer thuis. Wij komen nu voor de derde keer in dit mooie hotel. Zeer vriendelijke ontvangst. Schitterende kamer. Super schoon. Uitstekend gedineerd. Het ontbijt was ook weer perfect. Uiterst vriendelijk personeel Schitterend om te fietsen en wandelen.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Hans _ Siemons09-06-2017

Fantastische dagen gehad in een Stormachtig Bergen

Fantaststich, rustig hotel, Kamers zijn niet super groot maar wel heel erg zuiver. De Eigenaars en de Bediening verdiend een pluim wat een fijne mensen. De keuken is een verhaal apart, hier wordt Sterren waardig gekookt Chappeau. Wat een fijne Kaart. Ook het Dailey menu weet telkens te verrassen. Kortom wij hebben een Fantastische midweek gehad in een Stormachtig Bergen aan Zee. Wat was het mooi om dit ook eens mee te maken. Het is ook een leuke uitvalsbasis om de omgeving te verkennen en er zijn genoeg wandelmogelijkheden in en om Bergen en Bergen aan Zee. Kort gezegtd± Hardstikke bedankt!!!

Gereisd met partner in juni 2017

• 7G.van Ommen03-06-2017

Nooit meer

Het geheim van Bergen besteld met aardappeltjes,mijn vrouw risotto , voorgerecht garnalen , kregen welgeteld 5 stuks , risotto was niet helemaal gaaren tot overmaat van ramp in mijn aardappelen een ijzeren ring,revet,die je normaal gesproken tussen een bout en een moer inzet en niet in het eten. Nadat ik de ober hier op attent heb gemaakt,zou hij mij een nieuw bakje brengen.Geen excuses,niks.geen drankje,geen dit brengen wij niet in rekening.Nee,volgens andere ober was het de schuld van de groenteboer,die de aardappelen geleverd had!Wederom geen excuses,volle pond moeten betalen,ja 10 procent korting , maar die had ik sowieso al. Ook werd er getwijfeld of ik al betaald had,ondanks dat ik bevestigingsmail kon overleggen. Ook de volgende dag bij het uitchecken nog eens moeten laten zien.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8nicole07-05-2017

Goed verzorgd kustverblijf

authentiek hotel en restaurant, op korte loopafstand van de zee, vriendelijk personeel, zeer uitgebreid ontbijtbuffet;

sommige deuren kunnen likje verf gebruiken

Gereisd met partner in april 2017

20 tips over Hotel Victoria

• Arie Geerding en Marliz Schellekens, 22-05-2014

Onderrand balustrade balkon iets te hoog voor de hond

• karin, 12-02-2012

Neem een spel kaarten mee voor 's-avonds in de bar. Gezellig de jukebox erbij aan!!

• Carin van den boer, 27-03-2014

Ga zo door. Dit hotel is echt aan te raden met en zonder honden.

2 vragen over Hotel Victoria

• G. Jansen, 28-01-2017

credit kaart

Hoe kan je Hotel Victoria in Bergen boeken als je geen credit kaart bezit ??

• Roosjen, 19-09-2013

Restaurant

Is er ook een menukaart beschikbaar met vermelding prijzen. Wat zijn de kosten voor ontbijt?

Groet

Henk, 12-06-2014

Ontbijt was inbegrepen bij de kamer.

Hotel Victoria info

• Aantal sterrenstersterster

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportSnorkelen, Surfen