Vakantiehuis Rietveld

3 reviews over Vakantiehuis Rietveld in het Nederlands

Alles wat je nodig hebt

E. Mul
3-3-2017

Mooi en schoon huisje. Alles erop en eraan. Vriendelijke verhuurders. Mooie omgeving waar veel te doen is. Kortom, voor een leuke prijs krijg je veel.

Fijn vakantiehuis

M. Dings
14-9-2013

Boeiend door architectuur en vormgeving en ook nog eens persoonlijk en eigenzinnig van sfeer. Bovendien veel privacy.

als het huisje een opknapbeurt krijgt, wat beter wordt schoongemaakt de eigenaar wat minder persoonlijke spullen in het huisje achter laat, en kindvriendelijk wordt ingericht staat dit huisje op een zeer mooie plek met genoeg tuin, om te genieten van de rust, zee en natuur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Rietveld in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Rietveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.