Tijdelijk €25 aanbetaling

7.8GoedScore uit 142 reviews
+23

7.8GoedScore uit 142 reviews

• Airconditioning

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

142 Reviews over Parkhotel Bergen

• 9Hanny18-02-2018

een aanrader

Geweldige ligging, goed ontbijt, vriendelijk personeel

• 8ikke_128-11-2016

goed hotel

Mooie kamer in het nieuwere gedeelte. Op het " balkon" kan net 1 stoel staan. We kregen met z'n tweeën een 4 persoonskamer midden in het centrum. Kamer aan een drukke weg maar daar heb je geen last van.

• 5Adri18-09-2016

Nooit meer

Hier ben je als gast voor 1 nacht dus gewoon echt een nummer en wordt je weggestopt in een achteraf kippenhok dat nauwelijks een hotelkamer valt te noemen. Schemerlamp staat er voor de lol want er is daar geen stopcontact, 2 persoonsbed in een hoek gepland als je dus naar de wc moet dan moet je eerst over de ander heen klimmen. Schimmel op de tegels in de badkamer en ook de voegen zijn smerig

• 9Wil06-09-2016

Een zeer goed hotel waar je terug komt.

Een goed hotel met goede service en centrale ligging in het dorp. Prettige kamers en goed ontbijt.

• 3Cecile30-07-2016

Nooit meer

Veel te kleine kamer. Een klein vies stoffig hok. Bed tegen de muur aan. Ik kreeg er engte vrees. Terwijl wij via de touroperator geboekt hadden 120€ voor 2 nachten, dan verwacht je toch iets meer. We zijn maar 1 nacht gebleven. Een echte onvoldoende.

• 4Kelly Weistra13-07-2016

nooit meer

Locatie midden in het centrum van Bergen, ontbijt was ook wel goed, maar niet speciaal.

Kamer was gedateerd, enorm klein en niet stofvrij (stof op de plinten en onder de bedden). Badkamer was wel oké.

Het bed was vreselijk. We lagen er helemaal scheef op en zijn midden in de nacht van plaats verwisseld om de rugpijn te beperken.

Volgende dag dit aangegeven bij de uitcheck aan de receptioniste. Zij wimpelde ons af met een: 'wij gaan er meteen iets aan doen'-standaardpraatje.

Uiteindelijk zijn we blij dat we maar één nachtje hier hoefden te verblijven, nooit weer!

• 5Peet03-07-2016

Nooit meer

Locatie oké, maar wel een parkeervergunning die je in het hotel kunt kopen.(10 euro voor 2 dagen) Diverse leuke restaurantjes in de buurt waar je heerlijk kunt eten en tegen schappelijke prijzen. Kamer gedateerd met gescheurde tegels in de badkamer, douchen in bad met een douche gordijn geen antislipmat sanitair is oud! Gehele kamer was niet stofvrij en de vloerbedekking was vies! Het ontbijt was goed maar eenvoudig. Het geheel is absoluut niet 4 sterren waardig.

• 9Jo v/d Hust Appel25-06-2016

Geweldig.

Wij vonden het alle 3 geweldig!!!

• 6Marianne van de Zandschulp15-05-2016

Mooie omgeving

Locatie, is goed, alleen dat er geen parkeerplaats is dat is jammer, door slechte uitleg, hebben wij een bekeuring gehad, eigen verantwoording zei de hotelmanager, terwijl er met andere mensen duidelijk werd verteld en mee liepen, waar een parkeerplaats was, Door nalatigheid van het hotel, dus een bekeuring,

• 9i&m03-05-2016

Gezellig in het centrum

Het hotel ligt in gezellig centrum. Langs doorgaande weg maar daar heb je verder geen last van. Elektrisch oplaadpunt dichtbij op parkeerplaats van AH. We kregen een grote 4 persoonskamer met fijne bedden. Jammer dat het balkon erg klein was. Ontbijt erg goed verzorgd.

Hotel Parkhotel Bergen info

• AirconditioningBeschikbaar