Appartement Palet

• 8Waardering
  • 7.5Inrichting
  • 7.5Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

2 Reviews over Palet

• 7Vincent26-05-2011

Leuke vakantie

We hadden een studio. Voor ontbijt en diner moesten we dan naar een hotel lopen. Het strand was vlakbij en daar hebben we de meeste tijd doorgebracht.

• 9De la Haije14-08-2009

Heerlijk rustig, ontspannen genieten!

We hebben een heerlijk lang weekend gehad. In het prachtige huis zijn een paar appartementen, 2 studio's en een gastenkamer. Wij zaten in een studio omdat de appartementen helaas al bezet waren. De appartementen ken ik alleen van de foto's; zien er echt geweldig uit! Onze studio was klein maar heel efficiënt ingericht. Netjes en er schijnt lekker veel licht de kamer in. Vanuit het raam kijk je uit op een prachtige tuin. Enige minpuntje: het is een beetje gehorig. Maar gelukkig waren de mensen boven ons erg rustig, dus hebben we hier helemaal geen last van gehad. Het huis is echt perfect gelegen; op nog geen 5 minuutjes lopen van het gezellige centrum van Bergen en het is er heel rustig. Prachtige groene omgeving! Parkeerplaatsen voor de deur en ook de bushalte is nog geen 5 mnuten lopen. Heel goede verbinding met Alkmaar, dus gemakkelijk te komen met het openbaar vervoer! Ook de gastvrouw Sien komt zeer sympathiek over; we voelden ons erg welkom. Zeker een plek om nogmaals te bezoeken!

Appartement Palet info

Facilities