Appartement Neptunus

Met jonge kinderen

Geweldig!

Julie-Amin
25-6-2015

Dit appartement is voorzien van alles, direct aan het strand gelegen, restaurants zeer dichtbij, privé parkeerplaats, voldoende ruimte, zeer schoon en erg netjes, alles aanwezig, geen geluidoverlast en de huidige eigenaresse is zeer gastvrij. Ik ben zeer tevreden en blijf terug komen op deze unieke plek. Bedankt voor jullie service. Groeten, Julie-Amin (schrijfster)

fantastisch uitzicht op zee

hoivakantie
2-8-2012

Appartementen liggen boven het zeeaquarium in bergen aan zee. Fantastisch uitzicht vanuit de woonkamer op de noordzee. Appartementen zijn niet echt groot maar wel volledig ingericht. Op 5 meter afstand beginnen de duinen en in 2 minuten sta je op het strand!! Meerdere eetgelegenheden en grand cafe's op kruipafstand. Wij hebben de appartementen al meerdere keren geboekt en snappen de slechte recensies niet.

super uitzicht

nelly de graaf
23-11-2010

Wij vonden dit appartement super gaaf. Super uitzicht en wij hadden het grote appartement pal op zee. Het babybedje was opgemaakt er hingen kamerjassen en voor de kids waren er zelfs boeken en spelletjes aanwezig. Je hoeft de straat niet over te steken om bij het strand te komen dus heel veilig met kinderen.

Er werken 2 zeer vriendelijke dames die je overal mee helpen.

Heb alweer geboekt voor de zomer!!!!!

Nooit meer dit appartement

Hans
15-8-2010

Super mooi uitzicht, veel veel veel te duur voor dit appartement, slechte service en onvriendelijke eigenaar.

Eens maar nooit meer....

gaan er nooit meer heen

J.H.Nuijen
8-8-2010

prachtig uitzicht op de zee. Inrichting karig en niet echt schoon.Bij windkracht 3 veel herrie .Beslist geen vriendelijke eigennaar. Gaan er nooit meer heen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Neptunus in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Neptunus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.