Hotel Meyer

Hotel Meyer
8,4

15 tips over Hotel Meyer

Ronald, 24-1-2015
zee-aquarium ligt aan de overkant van de straat. Prima voor een regenachtige middag.
J.Zaal, 8-10-2014

Tussen Bergen en Bergen aan Zee is de ingang van het duinreservaat.

Wat een mooi gebied! Toegang alleen met een duinpas, die kan gratis worden meegenomen uit het hotel.

harry van der Werf, 25-9-2013
Bezoek het plaatsje Bergen. Is erg gezellig. Ga fietsen en wandelen in de omgeving. Richting Schoorl en Egmond aan Zee.

We hebben een aantal aanbieders voor Meyer voor je op een rij gezet:

Gesinus, 11-7-2013

Bij een glutenvrij dieet hoeft men zich hier geen enkele zorg te maken.

Coeliakie patiënten zijn hier op de juiste plek.

fam. Wessels, 8-6-2013
    Via de Zeeweg is het maar een korte afstand tot Bergen, dat veel drukker is dan Bergen aan Zee, maar ook veel toeristischer. Ook Alkmaar is vlakbij en een rondvaart is daar beslist aan te raden, al is het maar om de vele lage bruggen waar je onderdoor gaat, zelfs tot 80 cm hoog!
    Ronald, 14-1-2013

Wandelen in het duingebied richting Egmond aan Zee.

Denk wel aan het kopen van een dagkaart (= verplicht, automaat staat bij de ingang, pinnen is mogelijk).

Het kost niet veel en voorkomt een eventuele boete van de boswachter.

J.Burgman, 13-1-2013
    Bij Het hotel aan de overkant is een klein winkeltje met een aquarium zeker de moeite waard om dit te bezoeken vanaf de buitenkant kun je niet zien hoe groot dit is maar zeker de moeite waard om hier naar binnen te gaan.
    R.C. van Dijk, 17-10-2012

De kamer was, hoewel de verwarming niet aan was, vrij warm. Als je dat niet wil kan je vooraf hier over praten.

In Bergen aan Zee is, vlak bij het hotel een heel interessant zeeaquarium wat zijn entree prijs zewker waard is.

In de omgeving, door de duinen, kan heel goed gefietst worden. Een duinkaart wordt ter bechikking gesteld dus daaraan heb je geen kosten

krettie, 22-9-2012
    Ga eens voor een kerstarrangement!
    G.A. Schaap, 19-9-2012

Tips voor verblijf: in Bergen-binnen is genoeg te beleven.

We hebben een aantal aanbieders voor Meyer voor je op een rij gezet: