Hotel Meyerstersterster

8.3Fantastisch

Tonen op kaart

143 reviews over Hotel Meyer

• 9Joop Bruins13-02-2020

"Voordeeluitje" blijkt van uitstekend niveau!

Wij verbleven op zeer scherp-geprijsde basis (€ 90 p.p. 3 dagen half-pension) op een inderdaad eenvoudige, maar goed onderhouden kamer. We waren echter meer dan aangenaam verrast door de verdere aankleding, de zeer vriendelijke en zondermeer klantgerichte bejegening. Tel daarbij op maaltijden op behoorlijk culinair niveau en ieder begrijpt onze conclusie/aanbeveling: bóven verwachting !

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Marjan21-01-2020

Super!

Een ware verrassing. Heel gezellig hotel. Mooie kamers. Aardige en enthousiaste bediening. Heerlijk gegeten. En zo dicht bij het strand. Prachtig wandelen langs de zee en door het duingebied.

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 8M de Jong04-01-2020

Goed vertoeven

Hotel ligt dichtbij het strand. Onze honden waren ook welkom. Goed gegeten en goed geslapen. Jammer dat er geen waterkoker op de slaapkamer was.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    7Gast26-10-2019

Goede prijs-/kwaliteit verhouding

Basic kamer, maar prima in orde. Badkamer zonder aparte doucheruimte, dus na het douchen is alles nat (en er is géén badmat. Ontbijtbuffet is heel uitgebreid. Het brood is heerlijk, de koffie uitgesproken vies.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Yvette Meurders21-10-2019

We hebben genoten, zeer goed👍👍👍

Een heel gezellig sfeervol ingericht hotel. Aardig behulpzame medewerkers !Goede bedden, schone ruime kamers, nette badkamer, mooie ligging vlak bij de zee, lekker ontbijt, en ook heerlijk diner!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 7Cappellen30-08-2019

Hier gaan we niet meer heen.

Hebben hier alleen gegeten. dagmenu 2x vis van de dag en de soep van de dag voor 1 persoon. soepen kosten normaal € 5,50 vismenu kost normaal € 18,50 - 24,50.

Als je het menu van de dag neemt staat er geen prijs bij. Dat is al vreemd. Meestal is dat niet duurder dan het gewone menu. Wat kregen wij als rekening 3 x € 19,00. Om uitleg gevraagd dat het wel wat duur was. maar men zei dat is het gemiddelde. Vreemd maar waar. Eten was overigens wel goed maar je houdt er toch een nare bijsmaak aan over.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6Wendy01-08-2019

Voor 1 nachtje was het leuk!

Ontbijt was perfect! Kamer oudbollig en niet lekker schoon. Ook trapleuningen en deuren in hotel voelden niet fris aan. Tijdens ons verblijf te maken gehad met receptioniste Ramona, ze was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Maar de andere receptioniste kwam zeer kortaf over. Kon duidelijk niet tegen negatieve kritiek ( vieze wastafel, geen waterkoker of Senseo aanwezig op de kamer) en vroeg niet even bij uitchecken hoe ons verblijf was. Ook tijdens het ontbijt had ze commentaar op een ouder dame (gast) omdat ze haar rollator iets in de weg had staan. Zo hard, dat vele gasten dit hoorden. Kan je niet maken!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Janneke Rijsdijk- van Woudenberg23-04-2019

Aanbeveling voor andere vakantiegangers

Gezellig hotel, gemoedelijk, vriendelijk personeel. Kamers een beetje gedateerd , maar prima prijs/kwaliteit verhouding. In het bijbehorend restaurant MAZ hebben we heerlijk gegeten en gedronken.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Iboya14-04-2019

Voor herhaling vatbaar. Ik zou zeggen, doen!

Ik ben geweest bij Hotel Meijer. Zeker een aanrader. Vlak bij de zee, vriendelijk personeel en lekker eten. Ik was alleen en voelde me erg op mijn gemak.

Alleen gereisd in april 2019

• 9Eef de Graaf - van de Vuurst28-03-2019

Een tiptop hotel

Dit hotel ligt echt aan het strand, de duinen en de Noordzee. Het personeel is bijzonder vriendelijk en gelet op de bezetting valt het bij velen in de smaak. Het zat iedere dag nagenoeg vol. Het diner was van een buitengewoon goede kwaliteit en boven verwachting. Ook het ontbijt was top. Niets op aan te merken: aan alles was gedacht. Soms valt iets tegen en soms mee..............nou dat laatste was bij ons deze keer overduidelijk het geval. Ook de vele fiets- en wandelroutes mogen niet onvermeld blijven voor de natuurliefhebber valt hier in de regio gewoon erg veel te beleven. De kamers zijn niet groot, maar dat is voor een paar nachten ook niet nodig. Prima badkamer en voor de liefhebber TV op de kamer. Een aanrader voor de met name 50 plusser, want jonger tref je ze er niet aan. Wij hebben het erg naar onze zin gehad deze week.

Gereisd met partner in maart 2019

15 tips over Hotel Meyer

• harry van der Werf, 25-09-2013

Bezoek het plaatsje Bergen. Is erg gezellig. Ga fietsen en wandelen in de omgeving. Richting Schoorl en Egmond aan Zee.

• fam. Wessels, 08-06-2013

Via de Zeeweg is het maar een korte afstand tot Bergen, dat veel drukker is dan Bergen aan Zee, maar ook veel toeristischer. Ook Alkmaar is vlakbij en een rondvaart is daar beslist aan te raden, al is het maar om de vele lage bruggen waar je onderdoor gaat, zelfs tot 80 cm hoog!

• Gesinus, 11-07-2013

Bij een glutenvrij dieet hoeft men zich hier geen enkele zorg te maken. Coeliakie patiënten zijn hier op de juiste plek.

2 vragen over Hotel Meyer

• Harry, 10-03-2019

Telefoon spoed

Telefoon meijer hotel bergen aan zee

• els, 07-03-2017

afstand

wilde graag weten hoever de afstand van bergen naar alkmaar is

Hotel Meyer info

• Aantal sterrenstersterster