Hotel Meyer

134 reviews over Hotel Meyer in het Nederlands

Prettig weekend gehad.

JohnP
10-4-2018

Hotel ligt op ca 100mtr van strand toegang.

Restaurant is erg goed maar beperkte kaart (1 vegetarisch gerecht)

Kamer (wij hadden 21) was compleet met klein 1 persoons balkon.

Goede TV met zelfs Ziggo sport (F1) .

Zonder waterkoker e.d. 4 stopcontacten naast het bed!

Helaas viel de badkamer tegen: Geen kledinghaakje, geen spiegelverlichting (make-up), na het douchen was de hele vloer nat...dus ook waar de wc staat. Thermostaat douche op zich had voldoende kracht.

Bij inschrijven krijg je een duinkaart te leen (borg €20) en voor €10 een parkeervergunning voor bergen aan zee. Ik denk voor het hele dorp.

Komen zeker terug.

Eppo Dokter
10-4-2018

Een rustig familiehotel op een mooie locatie, met gastvrij en vriendelijk personeel. Parkeren is geen probleem, het appartement ruim, het eten is prima, zowel het ontbijt, de lunch en het diner. De bedden liggen heerlijk, dus weinig aan te merken. We zijn in het verleden hier vaak geweest en zullen in de toekomst hier nog vaak komen. Een fantastisch hotel

Leuk hotel met onnodige slechte nachtrust.

rene rutten
26-3-2018

Keurig hotel. Kamers zijn klein maar goed schoongemaakt. Badkamer is ook klein en beschikt over douche,toilet,wasbak en fohn. Helaas één plancet waardoor iets te weing opbergruimte. Badkamer was eveneens schoon.

:Minpunt slechte matrassen. Deze zakken door en ventileren niet goed. Gevolg: klamme rug onrustig of niet slapen en 's morgens rugpijn. Oplossing: nieuwe matrassen of springbox aanschaffen enoudd ledikant verwijderen. Wij alle vier hadden een slecht matras.

Positief: parkeervignet voor parkeren in de omgeving van het hotel.

Voordeeluitjes.nl

Heerlijk weekend gehad. Wij komen zeker terug.

Monique Meijer-van Knijff
2-3-2018

Een super hotel op een toplocatie. De straat oversteken en je loopt de duinen door naar het strand. Diverse type kamers, eventueel met balkon. mogelijk. Tipje: de kamer was steenkoud toen wij aankwamen en was vervolgens niet goed warm te krijgen. Tevens leeslampjes iets hoger hanger en heldere verlichting erin. Het restaurant en de bar is sfeervol ingericht en de kaart is prima te noemen. Wij hadden halfpension en is ons goed bevallen. Tipje: nu een vastgesteld 3 gangenmenu, een keuzemenu zou nog prettiger zijn. Ontbijtbuffet was enorm uitgebreid, niets mis mee. De medewerkers van het hotel zijn uiterst vriendelijk en spontaan. Ik miste wel een airconditioning in de kamers. Kan mij zo voorstellen dat het in de zomer veel te warm is.

zeker voor herhaling vatbaar

Rein Bijzet
1-3-2018

Prima hotel. Mooie schone kamer. Goed eten en prima service. Vriendelijk personeel. Gunstige ligging t.o.v. strand

Goed en slecht

P.Jansen
19-2-2018

Ligging is voortreffelijk. Baliepersoneel is niet gastvrij, het restaurant personeel echter wel. Moest erg lang wachten bij inchecken, terwijl er niemand voor me was. Ook bij uitschecken was men zeer zakelijk. 10.00 uur uitschecken vond ik erg vroeg. Ook werd er niet gevraagd hoe het verblijf was geweest. De broccoli soep was veel te zout en het voorgerecht van de eerste avond, een soort visbavoiras kwam zo uit de diepvries en was sompig. De broccoli viel uit elkaar van gaarheid en leek op verpleeghuis eten. Het ontbijt was wel ok. De badkamer stonk bij tijd en wijlen naar riool. Verder was het een mooie opgeknapte kamer. De badkraan en douche kan alleen bediend worden als je eerst weer uit bad stapt. De kamer werd niet goed gepoetst. Dit is een technische fout, maar wel gevaarlijk voor oudere mensenKortom, er waren zeker plussen, maar ook zeker minnen.

Personeel is niet gastvrij

Henrieke van Assen
29-10-2017

Goed hotel, goed eten, onvriendelijk personeel.

We hebben meer dan 10 minuten moeten wachten bij de incheck. Het personeel zag ons staan en dat was het. Toen we een serveerster melden dat we wilden inchecken werd gezegd: ‘we zijn heel druk, er is een zwaar diner’. Uiteindelijk kwam er iemand die eerst de stoelen in de lobby ging rechtzetten in plaats van ons te helpen. De volgende dag vroegen we bij de receptionist waar het gratis parkeerterrein was. Werd er ongeïnteresseerd gekeken en gevraagd wat we wilden. Eens, maar nooit weer.

Bij het eten werd gevraagd of we ook een kannetje kraanwater wilden.

Nou graag, leuk met een schijfje citroen en een blaadje munt, maar later op de rekening voor 1.80 euro, terwijl we ook gewoon wijn besteld hadden.

Het eten was lekker, de kamer mooi, prachtige badkamer met inloopdouche.

Helaas had het bed een matrasbeschermer en synthetisch beddengoed waardoor het 's nachts heel benauwd was en wij slecht geslapen hebben.

Heel fijn dat we een parkeerkaart kregen voor heel Bergen aan Zee voor 9.50.

We zijn heel tevreden over het ontbijtbuffet in het prachtig gerenoveerde restaurant MAZ

Goed voor één nacht.

Jeanette
15-10-2017

Een heerlijk weekend aan zee gehad met onze 2 zoons van 22 en 16 jaar. We hadden 2 kamers geboekt waarvan één kamer waar onze 2 honden ook in mochten. Het zijn kleine, maar schone kamers. Nadeel is wel dat de kamers enorm gehorig zijn. We hoorden onze buurman praten en snurken. De bedden leken aan beide zijkanten naar beneden af te ronden. Ik had steeds het idee dat ik naar de rand rolde. Echtgenoot zei 's morgens hetzelfde. Een simpele, maar schone badkamer met heerlijke douche. Personeel is vriendelijk, een "hoe heeft u het gehad bij ons?" bij het inleveren van de sleutels was leuk geweest. Ontbijt was lekker, mintpuntje fruit "uit blik?". Dit had echt vers moeten zijn. Lekkere stukjes gekrulde bacon doet het ook altijd erg goed, die misten we echt. Verder een prima hotel voor één nachtje.

Super

Helen
17-8-2017

Het is een hotel tegenover het strand. Kamer was erg mooi en schoon.Wij hadden zeezicht. Het avondeten was heerlijk. Ontbijt was ook lekker en uitgebreid. s'avonds kun je er ook gezellig iets drinken. Het personeel was erg aardig en in voor een praatje. Tegen betaling van éénmalig 9,50 kun je gedurende de tijd dat je in het hotel verblijft, je auto overal in Bergen aan Zee parkeren(goed geregeld)

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meyer in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meyer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Meyer scoort een 8.41 uit 10 op basis van 134 reviews.