Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Hotel Joli voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 36 reviews

7.1GoedScore uit 36 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Hotel Joli voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

36 Reviews over Hotel Joli

• 7Arie23-09-2021

Redelijk hotel, hoewel de zolderkamer erg warm was

Prima gelegen, vlakbij het centrum. Wij waren met 2 oudere stellen en vroegen om kamers beneden. Blijkbaar niet goed overgekomen want er was maar 1 kamer beneden nog beschikbaar. In het programma van 4 nachten zaten 2 2-gangen diners bij Studler en koffie met appeltaart. De diners waren niet goed. Schnitzels waren te hard gebakken en smakeloos. Biefstuk, dat een meerprijs kostte, was van matige kwaliteit en de bijgerechten waren sober. De vegetarische Lasagne met ook een meerprijs was gewoon slecht met grote harde stukken wortel en courgettes. Na een paar happen hadden we het wel gezien en ging de Lasagna bijna onaangeroerd terug. Toen we daarover klaagden, werd zelfs de meerprijs toch op de rekening berekend. Wat een sof dit fraaie restaurant met terras. PEen wit biertje kostte €4,80 en dat was in het dure Bergen zelfs de hoofdprijs. Nooit een arrangement boeken met diners bij Studler. Het ontbijt was overigens goed in het hotel.

• 7Jolanda10-08-2021

Goede uitvalsbasis om de omgeving te verkennen

Het Hotel was in alle opzichten basic maar wel schoon. Blijkbaar is het overgegaan op een nieuwe eigenaar en wordt er wel beetje bij beetje een update uitgevoerd. Zo werd de buitenkant op dit moment mooi wit gestuukt en onze ene kamer had een gerenoveerde badkamer met moderne houten schuifdeur. Als ook het terras en de parkeerplaatsen (overigens niet meer gratis maar 12,- p.d.) een update krijgen zou dat het aanzicht erg verbeteren. Er is helaas geen ruimte waar je, wanneer je met je gezin in meerdere kamers verblijft, ‘s avonds samen kunt zitten. De ontbijtzaal/bar is dan niet open. Minpuntje is dat de koffie/thee faciliteiten op de kamer niet werden aangevuld/verschoond. Voor ons was het een prima uitvalsbasis om Bergen en omgeving te verkennen.

• 8Marry Vink09-09-2016

Goed hotel, lekker rustig en goede service.

Het ontbijt is fantastisch. Je kan van alles verzinnen maar alles was er en vers. De kamer was een beetje krap, maar je bent tenslotte meer buiten dan binnen dus is dat voor ons niet echt vervelend.

• 7roos29-07-2016

redelijk goed.

beetje saai hotel, s,avonds niks te doen. ontbijt is wel redelijk goed, maar elke dag hetzelfde.

• 8r.ris13-11-2015

prima hotel!

hotel "het witte huis" ziet er ietwat oubollig uit als je aankomt en ook de kamers zijn wat gedateerd maar de mensen zijn supervriendelijk, het is heel erg schoon en de bedden slapen heerlijk! ja het ontbijt is werkelijk waar top!

• 9mariet geens27-08-2013

Super!!

Het absoluut n aanrader! Zowel gastheer als medewerkers: n PLUIM!

• 8S.V.Sleeswijk Visser30-10-2012

heerlijke bedden

Hotel goed gelegen. Eenvoudige maar uitstekende kamer. Heerlijke bedden.Voortreffelijk ontbijt.

• 9H. Brouwers25-09-2012

Mooi, rustig hotel, perfect gelegen.

Heel goed hotel, vriendelijk personeel, goede kamers/bedden, uitstekend ontbijt. Fietsen konden in fietsenhok gestald worden. Parkeren voor de deur, gratis. Kortom voor herhaling vatbaar.

• 9Patricia04-09-2012

Rustig hotel

Leuk personeel, lekker zonnig fleurig terras en prima ontbijt

• 9Nienke Brander03-09-2012

Heerlijk ontspannen hotel!

Hotel is perfect vlak bij het centrum gelegen. Het personeel is erg vriendelijk, niks is te veel. Verder hebben wij erg genoten van het ontbijt.

Hotel Hotel Joli info

Het complex