Hotel Heerlijkheid Bergen

Kleine hotelsWeer vandaag14°4°
Hotel Heerlijkheid Bergen
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Heerlijkheid Bergen voor je op een rij gezet:

39 reviews over Hotel Heerlijkheid Bergen in het Nederlands

Hoorn
24-8-2018

Een hotel gerund door studenten. Zo kwam het op ons over.

Kamer stoffig. Klein.

En we betaalden 350 euro voor 3 nachten. Geen eens ontbijt inbegrepen.

Ze zien ons niet weer...

Albert
23-8-2018

Ik las een review van een dame over het hotel en dit klopt 100%. Wij hadden op laatste moment besloten om naar Bergen te gaan. Gebeld en ja de laatste beschikbare kamer gekregen. Een bezemkast was meer van toepassing. De kamer stonk als een kattenbak de muren waren van papier evenals het plafond dat kraakte als een malle. Schimmel in de badkamer tussen de voegen, deze waren in jaren niet schoongemaakt. Er wordt bij het uitchecken inderdaad niet gevraagd hoe het bevallen was. Volgens de locals hadden we een verkeerde keus gemaakt. Enig positief puntje is dat het op mooie locatie zit. Maar geen tweede keer weer.

Prima locatie in het centrum van Bergen

Mevrouw
18-2-2018

Wel goed: ligging, kamergrootte, aparte toilet, jacuzzi bad, ontbijtruimte.

Niet goed: schimmel die loskwam bij eerste gebruik jacuzzi, prijs van ontbijt; voor die 12,50euro p.p. zou verse sinaasappelsap en vers gesneden fruit welkom zijn!

Helaas ziet de website er veel mooier uit dan de werkelijkheid.

Prijs kwaliteit verhouding klopt niet.

Smoezelig en onverzorgd ziet het geheel eruit.

Van receptie tot de kamers en ook het ontbijt was erg eenvoudig en niets was vers.

Never nooit meer

Stam
12-8-2017

Bij de boeking gaf ik aan dat wij 2 grote honden mee wilden nemen. Wij kregen kamer 212 aangewezen. Toen wij aankwamen bleek deze kamer slechts bereikbaar via een smalle steile trap. De kamer was klein, lage balken waarbij 2 van ons een aantal x het hoofd hebben gestoten. De bedden zijn veel te zacht. De vloer kraakt als een malle. Het ene raam kan niet open omdat deze dan tegen het dak van een ander pand aan komt.

Bij toeval kwam ik erachter dat de gemeente Bergen 1,80 rekening als toeristenbelasting en het hotel 2,50. Toen ik vroeg waar het verschil in zat, kreeg ik een bijzonder antwoord over mogelijke nwe heffingen die de gemeente dan wel een overheid bedenkt en dat dit hierin al was verwerkt. Het hotel "verdient" dus gewoon aan gemeentebelasting.

Omdat wij niet alleen slechte dingen willen melden maar ook goeie, de jongen aan de balie was bijzonder vriendelijk. De 4 voor de service is dus absoluut niet voor hem bedoeld.

Gezellig, vriendelijk en rustig hotel

Bart
29-7-2017

Uitstekende locatie. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Gezellige sfeer.

We komen zeker vaker terug.

60+
7-6-2017

Het is geen hotel maar b&b, ontbijt stelt niet veer voor en diner bij de buren. Kamer was vlg mij vroeger van dienstmeid geweest. Na dit gezegd te hebben kreeg ik als antwoord, niet alle kamers staan op internet en dat snap ik nu ook wel. Gelukkig dat we prachtig weer hadden anders waren we verplicht om 's avonds ons heil ergens anders te zoeken want een gezellige lounchehoek of bar was niet te bekennen. Dit is dus de 1e en de laatste keer dat we hier zijn geweest en het verdient zeker niet de naam Heerlijkheid

Nooit meer!

M.Wolf

Verschrikkelijk.

Kleine stinkende kamer. Vieze schimmelende kitrand bij het bad. Algemene indruk, rommelig, niet schoon. Oude spullen. Geen gezellige bar of zitje in het hotel.

Ontbijt voldoende, maar niet speciaal.

Valt heel erg tegen!

M. Appelhof
7-6-2017

Het hotel doet zijn naam geen eer aan!

Prima hotel, perfecte locatie

Hanneke
29-12-2016

Leuk hotel, prima kamers met schoon sanitair. Perfecte ligging in het leuke Bergen. Aardig personeel. Dikke prima

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Heerlijkheid Bergen in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Heerlijkheid Bergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.