Bed and Breakfast Guesthouse Fleur de Lis

BedAndBreakfastWeer vandaag23°15°
Bed and Breakfast Guesthouse Fleur de Lis
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Guesthouse Fleur de Lis voor je op een rij gezet:

37 reviews over Bed and Breakfast Guesthouse Fleur de Lis in het Nederlands

Aanrader!

Rick & Djordy
21-7-2017

Locatie is super, op 5 min loopafstand van Bergen/ stadje en 20 minuten fietsen van Zee. Je kunt de auto pakken, alleen moet je dan geluk hebben met een parkeerplek. Heel handig dat je fietsen kunt huren bij het guesthouse, €10 per fiets per dag. Kamer schoon en leuk ingericht, ontbijt ook prima. Fijne gastvrouw die voor je klaarstaat. Helemaal prima voor een paar nachtjes Bergen, wat wij hebben gedaan. Je kunt ook naar Alkmaar, 5 minuten rijden, parkeren is daar te doen, ook kwa kosten! Schoorl ligt ook vlakbij.

Zeer minimaal; slechte prijs-kwaliteitverhouding.

A. Goedhart
30-12-2016

Van de luxe hebben we niets gemerkt. Kleine kamer met een radiator tegen het hoofdeinde van het bed. Piepkleine badkamer waar je amper op de wc kan zitten. De douche was of te heet of koud. Dat werd dus koud douchen.

Ook de 'huiskamer' was erg rommelig. Ik heb de sfeer van de foto´s niet teruggevonden. Kortom, slechte prijs-kwaliteit/verhouding. Voor deze prijs heb ik nog nooit zo,n minimale kamer gehad.

Oude reviews (archief)

Guesthouse Fleur de Lis is een warm, mediterraan en geweldig logeer adres.

Je waant je in Frankrijk, of Italië. Veel warme kleuren en brocante.

De kamers zijn goed ingericht. Koffie, thee en tv op de kamers.

Wij sliepen in de familie kamer met twee kleintjes. Geweldig in een soort L vorm waardoor wij ook nog wat privacy hadden. Geweldig avontuurlijk bed voor onze meisjes.

Goed verzorgd ontbijt. Heerlijk alles zelf pakken. Vers afgebakken broodjes, eitje, jus. Echt een huiskamer thuis gevoel.

Zoals een goed guesthouse zou moeten zijn!

We hebben genoten!

Geweldige ervaring. Echt genoten.

Roderik
    20-11-2016

Zeer vriendelijk ontvangst , mooie schone kamer. Super sfeer in de kamer. Bijzondere plek. Komen zeker terug.

Geen goede prijs/kwaliteitsverhouding

Fam. Paassen
    22-10-2016

De foto's van de accomodatie zien er sfeervol en veelbelovend uit. Dit viel in de praktijk erg tegen. Van een warm welkom na een lange reis was in het geheel geen sprake. Gedurende het verblijf als ook bij het vertrek werd ook niet gevraagd naar ons welbevinden/tevredenheid. De familiekamer bleek gepriegel op de vierkante centimeter en de bedden waren erg klein en doorgezakt. Ook was de kamer niet bepaald schoon. Onder en achter de bedden erg vies. Toiletpapier was niet op voorraad. Jammer, de accomodatie heeft wel potentie.

Gastvrij, sfeervolle plek.

Lotje
    9-9-2016

Deze plek straalt liefde en aandacht uit, een heel eigen stijl; van inrichting tot ontbijt zorgvuldig verzorgd.

Een herberg zoals deze bedoeld is.

Paulien
    11-8-2016

Fleur de Lis is voor ons een adres waar huiselijkheid, hartelijkheid en de professionaliteit van een mooie slaapgelegenheid hand in hand gaan. Midden in het centrum van het knusse artistieke Bergen biedt Fleur een inspirerende, lichte slaapplek waar iedere retro interieur liefhebber zijn hart kan ophalen. Het ontbijt in de eetkamer is goed verzorgd; vers fruit, verse jus d'orange, eigen gebakken brood, cake en jam. En heerlijke koffie! Buiten is een gezellig terras waar we tot laat in de avond heerlijk buiten hebben gezeten onder het genot van een wijntje. Op loopafstand zijn fietsen te huur, een aanrader om optimaal van de omgeving te genieten. Heerlijk adres!

Wat n gastvrijheid!

Alex
    11-8-2016

Eerder waren wel hier ook naar tevredenheid, toen het nog 'in de Aap' heette, maar door het nieuwe management is dit verblijf een genot. De ligging is rustig tóch overal dichtbij.

Bij aankomst worden wel gastvrij ontvangen, met n drankje en door vriendelijke mensen(bleken de nieuwe eigenaren). We werden zelfs voor de BBQ uitgenodigd . De kamer heeft alle basics voor n guesthouse, gelukkig niet te luxe. De bedden zijn perfect!

Het ontbijt was rijk van aanbod met een zeer persoonlijke touch van de eigenaresse. Het aansluitende kopje koffie op het zonnige terras was een perfect afronding van ons verblijf. Persoonlijk, vriendelijk en een perfect verblijf!

viel tegen

jo-anne
    6-6-2016

We logeerden in de herberg, in een 'mooie dakterraskamer' van 115 euro. Voor die prijs verwacht je wel wat. Dat viel tegen: kleine kamer met alleen twee eettafelstoelen, dakterras was een kaal platje, geen badkamer maar alleen douche en wc. Wasbak in de kamer. Geen mogelijkheid voor koffie/thee op de kamer. Kamer was wel gezellig.

's Avonds was er een aanschuifdiner in de herberg. Dat gaf behoorlijk geluidsoverlast tot ± 23.30uur. Er zitten geen deuren in de keuken en het 'huiskamerrestaurant' waardoor we in onze kamer (we hadden ergens anders gegeten) soms letterlijk konden verstaan wat er gezegd en geroepen werd). Jammer.

Aan de andere kant: vriendelijke gastvrouw (eigenaars hebben we niet gezien) en lekker ontbijt.

Kortom: de sfeer is leuk, maar er valt nog wel wat te verbeteren en de prijs/kwaliteit klopt niet.

Dit nooit meer

eelyjannatuyl
    17-11-2015

Datum moeilijk te prikken kreeg maar geen bevestiging. Ik heb de aankomst 1 dag verlaat was volgens hen geen probleem. Geen persoonlijk ontvangst maar ontvangstprotocol via sms. . Via de mail bericht dat er geen ontbijt werd geserveerd op woensdag (staat niet op hun site en we hadden er wel voor betaald) Bij het eerste ontbijt kennis gemaakt was niet echt hartelijk, werd ons ook verteld dat we een grouponnetje waren en in de verkeerde kamer zaten. 's Ochtends stormde iemand zomaar onze kamer binnen, ontbijt stond klaar, maar eieren waren al koud ( niet door gastheer maar door schoonmaakster die wel haar best had gedaan maar ik verwacht meer persoonlijk contact bij bed en breakfast) Geen gemakkelijk stoel op de kamer, geen kleding kast en op het toilet kon je echt niet zitten (zo krap was het) Bed was wel goed. Kortom duur en niet gastvrij. Nooit meer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Guesthouse Fleur de Lis in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Guesthouse Fleur de Lis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Guesthouse Fleur de Lis scoort een 7.43 uit 10 op basis van 38 reviews.