Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Marijke ****

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Marijke ****

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Marijke
7,4

Weer vandaag6°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Marijke voor je op een rij gezet:

80 tips over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Marijke

Jeanette, 14-5-2016
Eten bij Fabels bij de kerk is echt super!
svb67, 1-4-2016
parkeren is een paar straten terug gewoon gratis (Kruisweg en zijstraten) !!!
boers, 5-6-2015
Kijk even bij de last minutes als je op korte termijn wil boeken, scheelt enorm!

Hetty Dix, 15-4-2015
Bergen is een heerlijk plaatsje om te wandelen en de lokale sfeer op te snuiven. Zeer de moeite waard ook om naar Bergen aan Zee te fietsen door de prachtige natuur.
H.Parent-Sinke, 3-3-2015
Bezoek Luceberts atelier en in drie kwartier bij het Rijksmuseum Amsterdam, strandwandeling.
E, 25-11-2014
Hotel Marijke ligt vlak bij het centrum van kunstenaarsdorp Bergen. Een gezellig dorp met leuke winkels. Mooie omgeving met bossen en duinen voor te wandelen en te fietsen. Ook Bergen aan Zee met o.a. het zeeaquarium is niet ver hier vandaan. Een aanrader.

Erwin, 25-11-2014
Tip is om rekening te houden met de beperkte parkeerplaatsen.
Lonny Jager, 23-10-2014
erg prettige mensen, veel te doen in bergen. kunst10daagse en winkelen in bergen is leuk. dan ook nog strand en bos erbij, heerlijk.
Lonny Jager, 23-10-2014
naar het strand gaan of wandelen in het bos. winkelen in bergen
Susan, 14-10-2014

Eten en drinken bij Wonders, gezellig en gastvrij!

High tea bij restaurant Julie.

Beide in Bergen

Onze bezoekers bekeken ook: