Tijdelijk €25 aanbetaling

Fletcher Hotel-Restaurant Marijke

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Marijke voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 1467 reviews
+19

7GoedScore uit 1467 reviews
  • 7Waardering

• Rolstoel toegankelijk

Dichtbij de kust, in Bergen, ligt Fletcher Hotel-Restaurant Marijke. Het hotel bestaat uit meerdere gebouwen en sommige delen zijn aan vernieuwing toe. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en van goede kwaliteit. Fiets naar Bergen aan Zee om even uit te waaien op het strand. In de bossen en duinen is het tevens heerlijk wandelen.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1467 Reviews over Fletcher Hotel-Restaurant Marijke

• 9Geraldine van der Mark06-01-2023

Aanrader

Na het lezen van de reviews schrok ik een beetje. Maar.... alles was perfect netjes en mooi. Goede bedden, nette douche en keurig personeel. Ontbijt goed en vriendelijk. Van mij en mijn partner krijgen jullie een dikke pluim.

• 3Lars04-01-2023

Nooit meer naar het hotel Marijke!!!

Zeer ontevreden!! De kamer had een zeer nare vieze geur. Daarbij stond de verwarming constant aan en was er geen mogelijkheid om die uit te zetten. Hierdoor hadden wij geen dekens meer nodig gehad midden in de winter! Verder waren de deuren niet schoongemaakt en was de vloer ongelijk. Waardoor je moest oppassen waar je liep. Tip: neem je eigen nachtkastje mee en een sfeer lampje aangezien er maar 1 grote felle lamp is. De badkamer was schoon, maar daar is ook alles mee gezegd, het leek alsof deze uit 1960 kwam!

Wij sliepen in het bijgebouw en zijn zeer ontevreden!! Zelfs bij het uitchecken werd er niet aan ons gevraagd “Hoe ons verblijf was?”

• 3Mw Maters28-10-2022

Aanfluiting !

Aanfluiting ! Het enige positieve aan dit verblijf was het eten. De kamer had meer weg van eenbarK, was vies, kapot meubilair, schimmel, roest en zeer gehorig. We betaalde voor een 4 sterren hotel maar het was nog geen 1 ster waard. Absoluut niet dier vriendelijk

• 4E. Pruis19-07-2022

Nooit meer

Hotel niet 4 sterren waard, kamer is zonder airco en met maar één stoel, in de kast staat een tafelventilatortje zonder afscherming en dus niet te gebruiken, de badkamer is zeer klein. Eten was zeer beneden pijl, saté leek wel afvalvlees, patat ver doorbakken en het bestek werd op de tafel gesmeten. Op het parkeer terrein staan 2 betonnen ballen wel je niet ziet als je achteruit rijdt. De lift maakt erg veel lawaai.

• 6Erika12-06-2022

Slechte prijs/kwaliteit verhouding, zeker mbt het

Zeer oubollige kamer, auto’s staan vlak voor het raam geparkeerd. Zeer gehorig, waren bang dat de kamer boven ons in zou storten (een en al gekraak). Ook veel last van lang doorpratende buren. Bed vrij zacht. Ontbijt: standaard, elke dag hetzelfde, koffie lauw, geen leuke zoete gerechtjes zoals bijv. pannenkoekjes of kleine cupcakes . Alleen elke dag suikerbrood. Diner: veel te hoge prijs met oog op kwaliteit gerechten, stelde weinig voor, maar hoofdgerechten kostten wel rond de 21,50 euro. Had een ‘sorbet’ na,, maar dit was gewoon een ijscoupe met grove stukken fruit. Snij het fruit wat fijner, voeg siroop/limonade toe, serveer het in een lang glas en je hebt een sorbet! Mbt prijs/kwaliteit: deze klopt echt niet als je kijkt naar de weekendprijzen, veel te hoog voor wat je er voor krijgt. Het enige pluspunt vinden wij de tuin, waar je heerlijk kan zitten. Er zijn wel veel kraaien, maar daar kan men denk ik weinig aan doen.

• 5Christy Veltman14-04-2022

Piep kleine kamer en douche

Mooi centraal gelegen. Maar zeer gedateerd hotel. En zeker geen 4 sterren waard. Verouderde lift die vreselijk veel herrie maakt. Je hoort elke keer een harde bonk en gerammel. Gaat tot savonds laat door en smorgens om 7 uur word je er weer wakker van. Douche is zo klein dat je je stoot aan de wanden.

• 3Elsinga09-01-2022

Niet aan te raden

Betaald parkeren op eigen terrein, eten was het geld niet waard, kamer oudbollig, sanitair nog erger. Communicatie niet echt denderend, zitten wachten op ontbijt, blijkt bij navraag dat je het zelf moet ophalen, was niet gezegd. Uiteindelijk wel gebracht. Niet weer voor ons. Veel geld betaald voor weinig.

• 7Cora21-11-2021

Prima bed

Prima geslapen, goed ontbijtbuffet. Alleen de badkamer is een 4 sterren hotel onwaardig. Te klein en de onze had scheuren in de vloertegels.

• 3Willem Rhijnsburger12-09-2021

Nooit meer

Wij logeerden in een bijgebouw in een heel klein kamertje op de 1e verdieping. Trap naar boven is ook een momentje van opletten . Kamer kan je met deze inrichting niet aanbieden voor een prijs van een goed 4 sterren hotel, kamer is verouderd en heeft geen ventilatie, stopcontacten om je telefoon op te laden zijn er niet, vloerbedekking hoort niet meer in een hotel is is ook ernstig versleten. Kortom geen aanrader

• 7Ron24-08-2021

Voor een keer prima.

Versleten hotelkamer en zeker geen 4 sterren waard. Geen airco, geen koelkastje, geen waterkoker of koffiezetapparaat. Ik had een upgrade naar een comfort kamer geboekt. Geen idee wat er comfort aan was, behalve dan dat er een bad was. In het bad zat een roestvlek. Het bed was prima. Zoals steeds bij Fletcher de keuken van het hotel prima. Het restaurant was een donkere, sombere ruimte. Personeel is professioneel vriendelijk. De parkeerplaats was vol en ik kon daar dus niet parkeren. Op de kamer stond een briefje met een verzoek om een extra betaling omdat men het in de Corona-tijd moeilijk heeft gehad. Dan zou je toch denken dat een extra stap zou worden gezet om het gasten naar de zin te maken. Niets van gemerkt. De prijs/kwaliteitsverhouding is OK. Overigens ligt het strand zo’n 5 kilometer van het strand.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Marijke info

• AirconditioningNiet beschikbaar