Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Marijke

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Marijke
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Marijke voor je op een rij gezet:

1337 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Marijke in het Nederlands

Nooit meer

Ellis
11-8-2018

Ligging is prima, centrum Bergen. Verblijf is heel erg tegengevallen. Zowel service, kamer, parkeren, klachtenafhandeling.

Absoluut geen 4 sterren!!!!!

Frank
22-7-2018

Leuke ligging, maar absoluut geen 4 sterren hotel!!!! kamers komen niet overeen met foto's op de website, kamer is een klein hok met zeer gedateerde inrichting, kamergrootte op website komt niet overeen met werkelijkheid, toilet spoelt niet goed Door, warm water word koud als de kamer naast ook wordt gedouched, betaald parkeren €7,50 per nacht en dan is er niet eens plaats op eigen parkeerterrein, parkeerkosten zijn ook niet vermeld op de site, broodjes zijn niet knapperig maar taai, te lange wachttijd voor koffie automaat, avondeten was wel met zorg bereid maar lauw, kortom veel verbeterpunten voor een hotel dat ik zou waarderen met echt maximaal 3 sterren. wel een leuk dorpje en centraal gelegen.

Nooit meer

Jean
5-7-2018

Gedateerd hotel kamers zijn echt aan opknapbeurt toe! Betaald parkeren maar meer (betaalde) auto’s dan parkeerplaatsen! Personeel (receptie) was wel vriendelijk!

Hotel heeft wel mooie liggen! Hotel is zeker niet 4 sterren waardig! Van een 4 sterren Fletcher hotel had ik meer verwacht! Contact gehad met klantenservice van Fletcher maar die veegde alle klachten zo’n beetje van tafel had overal wel een verklaring voor. Voor ons Nooit meer Fletcher als dit de maatstaf is!!!

Voordeeluitjes.nl

voor ons erg tegenvallend op diverse punten

ton kamphuis
4-6-2018

gastvrijheid matig op diverse punten zijn er veel dingen die beter kunnen en ook moeten

eten wat gewoon niet gaar is gebeurd niets mee

alleen op de rekening gezet

heerlijk hotel in prachtomgeving vlakbij strand!

Fam. Noordam
15-5-2018

Geweldig mooie bosrijke omgeving, 5 km van strand. Mooie schone kamer. Goed en uitgebreid ontbijt, aardig, sympathiek personeel.

Zeer mattig en ouwe zooi

Bas
13-5-2018

Ongelofelijk slecht onderhouden hotel, kleine kamer, stank en alles was oude meuk. Dit mag je prima verhuren maar niet voor dat geld. Het was het niveau van een hostel van 25 per nacht.

Tegenvallende kamer in bijgebouw.

Bram
22-4-2018

Ontvangst was vriendelijk en we mochten de auto 's morgens al bij het hotel parkeren (wel parkeerkosten). We hadden een kamer in een bijgebouw aan de overkant van de straat. De kamer en met name de badkamer vonden we aan de kleine kant. Echt geen 4 sterren waard. Dit bij het uitboeken vermeldt waarop geen enkele reactie kwam.

De plaatjes vooraf zijn toch 'iets' rooskleuriger dan de feitelijke situatie. Hotel is op meerdere punten wel aan een 'update' toe (houtwerk op meerdere punten slecht onderhouden, leuk de luifels maar als je ze seizoen in seizoen uit uit hebt staan gaat het weer daar wel een behoorlijke invloed op hebben; het ziet er op het moment niet heel vrolijk meer uit). Het hotel bestaat uit een hoofdgebouw en een aantal dependances. Wanneer je in een dependance bent ondergebracht zul je 's ochtends moeten oversteken alvorens aan het ontbijt te kunnen. Ontbijt is overigens ruim voldoende, vers en dik in orde qua keuze. Als ik ergens te gast ben verwacht ik niet te moeten betalen om te moeten parkeren op eigen terrein. En het past allemaal net qua parkeren; one way in, same way out. Dat levert wel eens problemen uit omdat niet iedereen even handig is met een (te) grote auto. Draaien is bij grote bezetting lastig bij de dependance. Prima bedden.

Goed..

Weekendje Bergen
26-3-2018

Nette ruime kamer. Heerlijk auping bed. Ontbijt was erg goed. De ligging was perfect! Genoeg parkeerplaatsen. Kamers zijn wel wat gehorig. De serveersters (voornamelijk de serveersters) waren kortaf, sjagarijnig. Lauw begroeten, nauwelijks hoorbaar..Het eten werd met tegenzin geserveerd. De dames bij de receptie waren wel vriendelijk en hartelijk.

Tegenvallend

Van Willigen
24-3-2018

Ontzettend verouderd

Zeer kleine kamers

Te massaal

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Marijke in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Marijke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Marijke scoort een 7.41 uit 10 op basis van 1336 reviews.