6,2

Omschrijving
Dichtbij de kust, in Bergen, ligt Fletcher Hotel-Restaurant Marijke. Het hotel bestaat uit meerdere gebouwen en sommige delen zijn aan vernieuwing toe. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en van goede kwaliteit. Fiets naar Bergen aan Zee om even uit te waaien op het strand. In de bossen en duinen is het tevens heerlijk wandelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Marijke voor je op een rij gezet:

1339 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Marijke in het Nederlands

Prima ligging.

Margot van Oosterbosch,
29-12-2018

Verouderd hotel, nauwelijks 4 sterren waardig. Ontbijt wel heel goed. Wij hadden het appartement met 2 slaapkamers, dit is een heel ruim appartement.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Charmant

Marike Hersevoort,
19-12-2018

Charmant hotel, vriendelijk personeel. We hadden een mooie ruime (schone) kamer. Het hotel was in kerstsfeer en helemaal verlicht toen we aankwamen. Prachtig plaatje. Ontbijt was prima! Fijn verblijf gehad.

Gereisd met partner in december 2018

Heerlijk

Kiki Wijten,
4-12-2018

Boon apart bridge weekend , dat was ook heel goed vrolijk en ontspannen geregeld.

Prima wedstrijdleiders paar

met persoonlijke aandacht voor alle bridgers.

Mede door het goede hotel en eten hoop ik hier vaker te komen bridgen.

Gereisd met vrienden in november 2018

Heel slecht

Iris Van Dinther,
24-11-2018

Goede ligging. We komen hier al een aantal jaren maar nu verbleven we 2 nachten in hoofdgebouw. Een hele kleine kamer, oud, gedateerd. Doorgezakt matras. Badkamer was klein en in de hoeken echt niet schoon. Als trouwe bezoeker was dit de laatste keer. Ik vind dit te makkelijk en snel geld verdiend. Voor parkeren betaal je ook nog eens extra en dan zo'n oude kamers....schandalig. De tv op onze kamer deed het ook niet....

Nooit meer

Sandra,
19-11-2018

Goede ligging maar kamer erg vies. Veel stof en spinnewebben

Gereisd met partner in november 2018

Een hotel die tot discussie kan leiden.

Marijke Meijer,
13-11-2018

De regelgeving rondom een hond wordt op verschillende manieren opgevat. Hulphonden zijn niet gewenst in het restaurant terwijl daar wel een wetgeving voor is.

Was erg aangenaam!

Martine Opentij,
11-11-2018

Rustig en knus hotel met klantvriendelijke medewerkers. Wij zaten in het gedeelte aan de overkant, de kamer was wat gedateerd maar wel heerlijk kunnen slapen. Het plaatsje Bergen is ook leuk om te wandelen of terrasje te pakken en je bent eventueel zo op het strand mocht het weer het toe laten. Kortom prima naar de zin gehad hier.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Nooit meer

Han Scholte,
13-10-2018

Bergen is een fantastisch leuk plaatsje met veel kleine winkeltjes en een ruime keuze aan restaurants. Jammer, dat het Fletcher hotel zo slecht was. Het hotel heeft meerdere panden, waar de kamers in zijn ondergebracht. Wij hadden een kamer aan de overkant van de weg. Een kale trap leidde naar de kamer, te vergelijken met een kast. Inrichting oud. Schuine wanden, waardoor de kamer nog kleiner was. Erg gehorig. Geen stoel om op te zitten. Een klein smal bed. Ondanks dat het raam open stond, was het erg warm. De badkamer stonk naar riool. Al met al een domper op een dagje Bergen.

Gereisd met partner in oktober 2018

Slecht

J.Scholte,
13-10-2018

De kamer was oud,klein(formaat kleerkast) en warm.De badkamer rook bedompt naar rioollucht.

Er waren geen stoelen om op te zitten en de wand achter het bed liep schuin zodat je ook niet tegen de muur op het bed kon zitten.Het bed was slecht.

Het was er erg gehorig.

Het ontbijtbuffet was goed.De dame bij de receptie was aardig.

€7,50 voor een parkeerplaats vonden wij duur.

Gereisd met partner in oktober 2018

Kloten

Willem,
2-10-2018

Vergane glorie. . . .

€ 10,00 per dag meer moeten betalen vanwege een 4-sterren hotel. Mocht wel €10,00 minder vanwege onze classificatie van 2 sterren. Parkeren €7,50 per dag op nauwe krappe onbewaakte parkeerplaats, waar je als je wil vertrekken ruim 15 minuten moet wachten op vrachtwagen die de horeca komt beleveren en de boel blokkeert. Over de kamer en badkamer wil ik geen woord vuil maken. Is gewoon een veredelde bezemkast. Nooit meer........

Gereisd met partner in september 2018

• VerzorgingHalfpension
  • HuisdierenOp aanvraag

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Marijke in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Marijke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.