Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Marijke

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Marijke
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Marijke voor je op een rij gezet:

1332 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Marijke in het Nederlands

Han Scholte
13-10-2018

Bergen is een fantastisch leuk plaatsje met veel kleine winkeltjes en een ruime keuze aan restaurants. Jammer, dat het Fletcher hotel zo slecht was. Het hotel heeft meerdere panden, waar de kamers in zijn ondergebracht. Wij hadden een kamer aan de overkant van de weg. Een kale trap leidde naar de kamer, te vergelijken met een kast. Inrichting oud. Schuine wanden, waardoor de kamer nog kleiner was. Erg gehorig. Geen stoel om op te zitten. Een klein smal bed. Ondanks dat het raam open stond, was het erg warm. De badkamer stonk naar riool. Al met al een domper op een dagje Bergen.

Slecht

J.Scholte
13-10-2018

De kamer was oud,klein(formaat kleerkast) en warm.De badkamer rook bedompt naar rioollucht.

Er waren geen stoelen om op te zitten en de wand achter het bed liep schuin zodat je ook niet tegen de muur op het bed kon zitten.Het bed was slecht.

Het was er erg gehorig.

Het ontbijtbuffet was goed.De dame bij de receptie was aardig.

€7,50 voor een parkeerplaats vonden wij duur.

Kloten

Willem
2-10-2018

Vergane glorie. . . .

€ 10,00 per dag meer moeten betalen vanwege een 4-sterren hotel. Mocht wel €10,00 minder vanwege onze classificatie van 2 sterren. Parkeren €7,50 per dag op nauwe krappe onbewaakte parkeerplaats, waar je als je wil vertrekken ruim 15 minuten moet wachten op vrachtwagen die de horeca komt beleveren en de boel blokkeert. Over de kamer en badkamer wil ik geen woord vuil maken. Is gewoon een veredelde bezemkast. Nooit meer........

Ellis
11-8-2018

Ligging is prima, centrum Bergen. Verblijf is heel erg tegengevallen. Zowel service, kamer, parkeren, klachtenafhandeling.

Absoluut geen 4 sterren!!!!!

Frank
22-7-2018

Leuke ligging, maar absoluut geen 4 sterren hotel!!!! kamers komen niet overeen met foto's op de website, kamer is een klein hok met zeer gedateerde inrichting, kamergrootte op website komt niet overeen met werkelijkheid, toilet spoelt niet goed Door, warm water word koud als de kamer naast ook wordt gedouched, betaald parkeren €7,50 per nacht en dan is er niet eens plaats op eigen parkeerterrein, parkeerkosten zijn ook niet vermeld op de site, broodjes zijn niet knapperig maar taai, te lange wachttijd voor koffie automaat, avondeten was wel met zorg bereid maar lauw, kortom veel verbeterpunten voor een hotel dat ik zou waarderen met echt maximaal 3 sterren. wel een leuk dorpje en centraal gelegen.

Jean
5-7-2018

Gedateerd hotel kamers zijn echt aan opknapbeurt toe! Betaald parkeren maar meer (betaalde) auto’s dan parkeerplaatsen! Personeel (receptie) was wel vriendelijk!

Hotel heeft wel mooie liggen! Hotel is zeker niet 4 sterren waardig! Van een 4 sterren Fletcher hotel had ik meer verwacht! Contact gehad met klantenservice van Fletcher maar die veegde alle klachten zo’n beetje van tafel had overal wel een verklaring voor. Voor ons Nooit meer Fletcher als dit de maatstaf is!!!

voor ons erg tegenvallend op diverse punten

ton kamphuis
4-6-2018

gastvrijheid matig op diverse punten zijn er veel dingen die beter kunnen en ook moeten

eten wat gewoon niet gaar is gebeurd niets mee

alleen op de rekening gezet

heerlijk hotel in prachtomgeving vlakbij strand!

Fam. Noordam
15-5-2018

Geweldig mooie bosrijke omgeving, 5 km van strand. Mooie schone kamer. Goed en uitgebreid ontbijt, aardig, sympathiek personeel.

Zeer mattig en ouwe zooi

Bas
13-5-2018

Ongelofelijk slecht onderhouden hotel, kleine kamer, stank en alles was oude meuk. Dit mag je prima verhuren maar niet voor dat geld. Het was het niveau van een hostel van 25 per nacht.

Tegenvallende kamer in bijgebouw.

Bram
22-4-2018

Ontvangst was vriendelijk en we mochten de auto 's morgens al bij het hotel parkeren (wel parkeerkosten). We hadden een kamer in een bijgebouw aan de overkant van de straat. De kamer en met name de badkamer vonden we aan de kleine kant. Echt geen 4 sterren waard. Dit bij het uitboeken vermeldt waarop geen enkele reactie kwam.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Marijke in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Marijke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.