Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Waag voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 17 reviews

8.1FantastischScore uit 17 reviews

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

17 Reviews over De Waag

• 7fda002-05-2013

mooi locatie, kamer klein en gedateerd

Het hotel ligt op een mooi locatie vlakbij centrum. De kamer die wij hadden was klein en gedateerd.

• 0Dieneke Nagtegaal12-03-2012

Aanrader

Voor de ......keer gaan wij hier naar toe, met arrangement. Prima adres, op een mooie plek in Bergen.

• 9Fam. Mastwijk-Vermeer05-09-2011

Hotel de Waag: Prettig familiehotel, leuke kamers.

Hotel de Waag is een topplek voor een weekend aan zee. Originele kamers, aardig familiehotel. Prettige ontvangst, gratis parkeren met vergunning voor de deur. Heerlijk ontbijt, persoonlijke aandacht. Kamer was origineel ingericht. En er was een heerlijk dakterras. Thee en koffie op de kamer, heel attent. Je loopt zo naar de dorpskern met gezellige winkels en restaurants. Wil je de branding zien, dan moet je 5 km lopen of een fiets huren. Enige uitwaai-locatie.

Omdat wij zelf 2 vakantiehuizen in Italie verhuren menen wij verstand te hebben van gastvrijheid. Hier in Bergen voelden we ons direct welkom.

Onze kamer had een extra vliering met een trap naar nog 2 slaapplaatsen, geschikt voor eventuele kinderen die bij de ouders willen slapen. Op het dakterras hebben we nog even kunnen zonnen en een lekker kopje thee (dankzij waterkoker) zitten drinken. Onze vrienden hadden een kleinere kamer, op de begane grond die helaas wat minder in de smaak viel. Let daar op bij boeking.

• 8Ger Casparie27-03-2011

Prima uitvalbasis voor ons familie uitje

We komen net terug van een familie uitje. We hebben twee nachten gelogeerd in hotel de Waag te Bergen. Het was een prima uitval basis, van waar uit ieder leuke dingen kon ondernemen. Het ontbijt en de lunch waren goed verzorgd. Sandra en Frank zijn erg behulpzaam en aardig zonder te nadrukkelijk aanwezig te zijn. De kamers zijn eenvoudig en erg gezellig ingericht. We waren met een groep van 17, waarvan de oudste 80 en jongste 5 iedereen heeft het heel erg naar z'n zin gehad, vooral het moutainbiken

• 9Frank de Boer14-05-2009

Leuk hotel op toplocatie

Een paar heerlijke dagen gehad in Hotel de Waag. Prachtig gelegen in een schitterende omgeving. Absolute aanrader!

• 9marc04-05-2009

leuk hotel

Met de familie op familie bezoek en er een paar dagen tussen uit. Sandra en Frank verzorgen alles prima, en waren attent met de kinderen, op hun eigen kamer. Midden in het dorp, gemakkelijk met eten.

• 7Frank18-01-2008

Leuk, maar eenvoudig pension met diverse thema-kamers (zie website). Ligging op enkele stappen van het centrum (ideaal). Restaurant Ware Jacob om de hoek. Eten hier en ook bij Onder de Linden heerlijk! Tip: boek culinair arrangement. Voor kinderen hebben ze kamers met extra vide (dubbelmatras), zodat je met z'n 4-en op 1 kamer kan slapen. Bergen is een leuk dorp met leuke winkels en cafe's (o.a. Fabels), niet ver van ligt Bergen aan zee waar je ook heerlijk kunt wandelen. Leuke overnachtingsplek voor bijv. lang weekend. Wij komen zeker nog eens terug.

• 9Jo en Dorien07-01-2008

leuk hotelletje, iedere kamer heeft een eigen thema, knus ingericht, prima ontbijt, ideale ligging, Frank en Sandra zijn de enthousiaste eigenaren die zorgen dat je een geweldige tijd hebt in Bergen.

• 8Jaap Spijkerman04-09-2007

op loopafstand van het bruisende centrum en het bos en slapen in een heerlijk rustig straatje. Heerlijk ontbijtje fietsen door de duinen naar zee. Wat wil je nog meer? Wij komen zeker terug!

• 9Francois van Ubbergen28-08-2007

We hebben een heerlijke week in Bergen gehad. Niet in het minst door de inspanningen van Sandra en Frank, de enthousiaste eigenaren van De Waag. Elke morgen een vers geperst glaasje sap bij de vers afgebakken broodjes, heerlijk! En dat Frank de lekke band van onze auto ging verwisselen toen we weer terug naar huis moesten was voor ons echt het toppunt van klantvriendelijkheid. Grote klasse, we komen hier zeker nog eens terug!

Bed & Breakfast De Waag info

Het complex