Pension De Stormvogel

12 reviews over Pension De Stormvogel in het Nederlands

Absolute aanrader!

Chris van Bommel
4-5-2018

Een heerlijke non-nonsens locatie. Geen overbodige opsmuk en brandschoon. In plaats van een ontbijtbuffet, heel knus brood en beleg op tafel en er wordt aan alle speciale wensen gehoor gegeven. Er wordt aan alles gedacht. Zo is er, als extra service, voor de rokers onder ons een aparte rookruimte.

Fijne, sympathieke mensen die nog waarde hechten aan ouderwetse gastvrijheid en waar ik met plezier nog een keer naar terug ga.

Let op: er wordt gerookt!

Mevr. Visser
3-4-2018

Er zijn goede en minder goede zaken over dit pension te zeggen.

Goed: het is er absoluut schoon. De gastvrijheid van Leontien en Rik is echt heel goed. Het is kleinschalig, oubollig maar dat geeft juist de sfeer. De ligging is fijn; je loopt zo naar het strand. Kleine kinderen zijn welkom.

Wat is echt niet goed vind en waarom ik dit pension niet aan zou raden is dat er gerookt mag worden in de gemeenschappelijke ruimte. En die is nou juist zo leuk vanwege die gastvrijheid, de jaren 70 stijl en alle spelletjes die er staan. Tijdens het ontbijt mag daar niet gerookt worden maar verder dus wel. Voor ons een reden om niet in die ruimte te zitten. Heel erg jammer! Verder zaten wij in kamer 7. Een bed was echt doorgezakt, het andere was prima. Echter de lichtbak van het complex er tegenover (appartementen Mare) scheen recht in onze kamer (die geen verduisterende gordijnen had). Je kon 's nachts dus alles zien en niet zo goed slapen.

Eenvoudig, super schoon, vlakbij strand!

G&R de Vries
3-4-2018

Dit pension in jaren 70 stijl is op loopafstand van het strand. De kamers en het interieur zijn eenvoudig, maar super schoon. De wc's en douches (drie standenkop) zijn nieuw en ook super schoon (en ook sterke warmwaterstraal op de 2e verdieping). Het ontbijt is prima en de koffie is perfect. Bedden zijn behoorlijk hard, dus niet doorgezakt. Je krijgt duinkaarten tot je beschikking zodat je ook het duingebied in kan en een parkeerkaart a 3 euro per dag zodat je 24/7 voor de deur kunt parkeren. De ramen hebben dubbelglas en je kan je kamer goed ventileren. Het pension wordt gerund door moeder en zoon en zij zijn gezellig en gastvrij. Prima kwaliteit prijsverhouding dus. Wij gaan zeker nog eens terug!

Oude reviews (archief)

de rust en zeer vriendelijk

Gewoon goed

een zeeliefhebber
28-10-2016

Het is een eenvoudig, knus en schoon pension. Vriendelijke mensen en een perfecte prijs/kwaliteit verhouding.

We hebben genoten!

Susan
31-8-2016

Wij hebben van 26 t/m 28 augustus 2016 in pension De Stormvogel verbleven en we hebben genoten! De eigenaars zijn heel vriendelijk; de sfeer gemoedelijk; de kamers zijn eenvoudig maar met alles wat je nodig hebt en het ontbijt was gewoon heel goed. Ook 's avonds was het erg gezellig in dit pension! Daarnaast ligt het op een steenworp afstand van het strand, dus wat wil je nog meer? Wij vinden het een aanrader en komen zeker nog een keer terug!

fantastisch

kei mooi pension
4-8-2015

het verblijf in het pension was zeer goed, ontbijt prima, goede kamer, leuke mensen,

veel leesplezier , veel spellen, zeer gemoedelijk, heel kort bij de zee

Fantastische plek

Herman en Netty Verwoerd
23-7-2014

Pension de Stormvogel ligt fantastisch dichtbij het strand, je kunt zo even een wandeling maken op het strand

Knus pension

freddy.koster
22-3-2014

Eenvoudig maar gemoedelijk pension waar je goed kan overnachten.

Rick en zijn moeder maken het ons altijd prima naar zin.

Warm en gezellig!

m vd zanden
18-8-2013

Wat ouderwets ingericht maar erg netjes een knus pension. Vriendelijke eigenaren en goede service. Fijne persoonlijke aandacht. Lekker dicht bij het strand. Jammer dat er gerookt werd in de gezamenlijke ruimte maar ik wist van tevoren dat er roken was toegestaan. Fijn bed en heerlijke douche!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension De Stormvogel in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension De Stormvogel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension De Stormvogel scoort een 8.53 uit 10 op basis van 15 reviews.