Vakantiehuis De Lantaarn

1 review over Vakantiehuis De Lantaarn

Klasse Ferienhaus in Bergen

Familie Albrecht
23-10-2013

Sehr schönes Ferienhaus, das vor allem liebevoll bis ins kleinste Detail ausgestattet ist, als wäre es für das Selbst-Bewohnen gemacht. Perfekt! Wir (Eltern und Kinder im Alter von 13 und 11 Jahren) haben uns hier pudelwohl gefühlt. Sehr freundliche Vermieter und flexibel bei der Ankunftszeit (wir waren 2,5 Stunden verspätet). Fazit: Besonders zu empfehlen, auch hinsichtlich Lage/Umgebung.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Lantaarn in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Lantaarn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Lantaarn scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.