Vakantiehuis Buitenhuis Bergen

Vakantiehuis
Vakantiehuis Buitenhuis Bergen

5 reviews over Vakantiehuis Buitenhuis Bergen in het Nederlands

Mooie plek met veel privacy

syl, 17-10-2013

Het huis is prachtig ingericht met moderne architectuur en apparaten. Het ligt prachtig tussen Bergen en Schoorl in. Heerlijk te doen per fiets. Het huis was zeer schoon en het was prettig dat er al fietsen waren. Het is een ideale uitvalsbasis om alles in de buurt te onderenemen

Waanzinnige gastvrijheid en pure privacy

Frits Kuijper, 24-7-2013

In de week van 15 juli heb ik voor het eerst kennis gemaakt met het huis in Buiten Bergen van M. Brakenhoff. Niet vaak ben ik zulke vriendelijke mensen tegen gekomen die 100% waarmaken wat ze beloven. Het huis was ruim, super schoon, fantastische airco, bedden en een te gekke BBQ. Na het huren voor 2 kleine fietsjes van mijn mannen waren we overal vlak bij en hebben we de auto de hele week bijna niet gebruikt!

volgend jaar zijn wij er weer bij. Lieve Petra en Matthieu mochten jullie dit lezen... nogmaals waanzinnig dank voor onze fantastische vakantie.

Met vriendelijke groet,

Familie Kuijper

Prima huis

ollie.pluis, 27-10-2011

Prima huis (nr 32 ), lekker rustig gelegen achter in park, van alle gemakken voorzien, mooie keuken, lekkere bedden, goede audio/tv, alleen de magnetron/oven heeft zo'n aparte gebruiksaanwijzing dat je na een 0,5 uur denkt, laat maar.......

NB: Er staan ook twee fietsen, dus lekker de duinen in.

Mooi gelegen huisje

Lotte, 17-9-2011

Rustig, strand en centrum Bergen en Schoorl zijn prima met de fiets te bereiken. Huisje is netjes ingericht. Mooi aangelegde tuin. Bovenverdieping wel warm, airco is dan wel handig.

super. maar wel duur

miranda janssen, 3-10-2010

We zijn met 4 moeders en onze 6 dochters in de pinkstervakantie hier geweest. Mooi groot huis (wij hadden er 2 naast elkaar gehuurd), enorm stuk grond om het huis. Zeker geen Centerparcs gevoel hier! Alles in het huis aanwezig, heerlijke bedden, IKEA overal aanwezig. Op zich te ver van het strand af, alleen met de auto te bereiken. Lekker tuinstel, oven, grote koelkast etc. Bovenin het huis erg warm door grote raampartij, maar met wat ramen open redelijk koel te krijgen. het was geweldig zo samen, mooi weer en leuke meiden. Maar de prijs was dan ook wel fors.

ach ja, beter genieten van wat je wel hebt gedaan dan betreuren om wat je niet doet!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Buitenhuis Bergen in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Buitenhuis Bergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Buitenhuis Bergen scoort een 9 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: