Hotel Boschlust

Hotel Boschlust
8,6

33 reviews over Hotel Boschlust in het Nederlands

Leuk rustig gelegen hotel,gratis parkeren voor de deur of directe omgeving,ongedwongen sfeer

mooie tuin.Wilma is een leuke gastvrouw.

Uitgebreid ontbijt met vele biologische producten.

Al vele malen geweest en komen zeker terug.

Het is als thuiskomen. Gemoedelijk en vriendelijk

Z.Hondebrink
23-10-2016

Kamers goed maar niet al te groot. Ontbijt zeer uitgebreid. Wilma en haar zoon

zeer gastvrij. Ik ben al twee keer alleen geweest maar je voelde je gelijk welkom. Het is een aanrader voor als je eens een keer om wat voor reden ook alleen een paar dagen er op uit wil. Zeer huiselijke sfeer..

zeer prettig verblijf.

Johan Kuipers
17-10-2015

heerlijk ongedwongen leuk hotel. met een prima prijs kwaliteit verhouding.Wilma de gastvrouw heeft aandacht voor haar gasten.de kamer netjes en schoon .verwacht geen design kamer.het is wat een ouder hotel.het ontbijt is prima en drankjes kun je zelf pakken tegen een redelijke prijs.je kunt hier goed vertoeven . een aanrader voor een paar nachtjes.

Prettig hotel!

Zwolle
25-7-2015

Bij aankomst werden we direct geholpen door de vriendelijke eigenaresse die ons naar de kamer bracht.

Fijne schone complete kamer.

Iedere dag een uitgebreid ontbijt.

Kortom een aangenaam verblijf!

eenvoudig maar goed

geelhoed
25-5-2015

wij zijn heel vriendelijk ontvangen , we waren heel vroeg maar we mochten al in de kamer want hij was klaar. de kamer is eenvoudig maar wel netjes schoon en er zijn goede bedden we hebben heerlijk geslapen, en het personeel is heel vriendelijk. aan het ontbijt ontbreekt ook niets heerlijke verse jus en veel verschillende broodjes en ook is er vers fruit. wij vinden het een aanrader om daar naar toe te gaan

Prachtig gezellig hotel.

M.boetier@glazenkamp.net
21-4-2014

Met Pasen hier geweest, prachtig hotel met zeer vriendelijk personeel.

Ontbijt en kamer prima .

Ook s'avonds een keer heerlijk gegeten

Ook in de grote tuin is het fijn vertoeven.

Komen hier zeker terug.

Joke en Rinus.

Persoonlijke service van hoog niveau

Smits&Kanters
7-1-2014

Betrokkenheid van personeel en eigenaresse is ongekend !

Heerlijk hotel

Frank
1-10-2013

Gezellig hotel op een top locatie in Bergen. De eigenaresse is bijzonder aardig. Ze doet erg haar best het haar gasten naar hun zin te maken en met succes! Het ontbijt is erg goed en op verzoek kun je een lekker lunchpakket bestellen. Avondeten is niet mogelijk maar met een paar minuten lopen ben je in het centrum van Bergen met vele gezellige en lekkere restaurants en cafés. De kamers zijn schoon, comfortabel en bijzonder betaalbaar. Een absolute aanrader!

perfecte ligging

arnoud
17-9-2013

Zeer mooie ligging op loopafstand centrum,gratis parkeren,

gezellige gastvrouw ,mooie tuin om bij mooi weer in te ontbijten of

s'avonds lekker een wijntje te drinken tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Paar keer al geweest komen zeker weer terug.

Prettig klein familiehotel

Susanne
30-8-2013

Klein familiehotel in Bergen. Vriendelijk en zeer gemoedelijke uitstraling.

Wij hebben hier fijne dagen gehad. De tuin is ruim en fijn om te zitten. Koffie en thee is gratis.

Ontbijt is goed verzorgd en uitgebreid.

De kamer en de badkamer was klein. Maar de kamer was wel schoon.

Het hotel ligt op loopafstand van het gezellige dorp Bergen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boschlust in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boschlust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Boschlust scoort een 8.62 uit 10 op basis van 34 reviews.