Hotel Bloomingsterstersterster

Zoover silver Award 2019

• Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Aan de rand van de duinen in Bergen ligt Hotel Blooming. De kinderen vermaken zich met het bakken van pizza en in het zwembad, terwijl je zelf een holistische massage van 90 minuten krijgt. Vanwege de mooie ligging is er in de omgeving erg veel te doen. In de duinen maak je mooie wandelingen en fietstochten. Het hotel verhuurt fietsen.

Contact

527 reviews over Hotel Blooming

• 2019
    7Mandi07-07-2019

Op 1 puntje na top!Bijna alles klopt in dit hotel.

Alles klopt aan dit hotel

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 08-07-2019

Dank je Mandi voor zowel jullie bezoek als rapportcijfer. Het maakt wel dat ik erg nieuwsgierig ben want dat ene puntje weegt, op de schaal van tien, best zwaar zo te zien ;-) Misschien dat jullie dit nog aan ons kunnen laten weten want we zijn altijd op zoek naar verbeterpunten. Graag tot een volgende keer! Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Jacqueline van der Wal16-06-2019

Fantastisch!

Heerlijk hotel, prachtig gelegen dichtbij het leuke dorp Bergen en het mooie strand Super goed ontbijt Mooi zwembad en sauna Goede service en zeer vriendelijke medewerkers

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 17-06-2019

Nou, nou Jacqueline, wat een complimenten zeg. Enorm veel dank daarvoor en hopelijk tot snel weer ziens in het prachtige Bergense! Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 9Familie R Balk-Wassenaar31-05-2019

Een super hotel waar je het gevoel hebt welkom te zijn , en wat belangrijk is een probleem wordt gelijk opgelost . Wij komen hier zeker nog een keer terug met een langer verblijf . Het ontbijt is prima en de omgeving is heerlijk voor een wandeling .Zonder meer een heerlijk verblijf gehad.

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 02-06-2019

Dank u wel familie Balk-Wassenaar voor jullie mooie beoordeling en natuurlijk dat jullie ervoor kozen blooming te bezoeken. En wat goed te lezen dat onze collega's 'iets' gelijk hebben opgelost. Daar zijn we voor … wij ontzorgen! Hopelijk tot snel weer ziens in Bergen! Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

• 9M.31-05-2019

Heerlijk hotel

Heel erg fijn verblijf gehad! Mooie en ruime kamer met extra kleine slaapkamertjes voor onze kids. Vriendelijk personeel, fijn zwembad en super lekker en uitgebreid ontbijt. Prachtige ligging van het hotel met duinen, fietsroutes en heerlijk Bergen im de hoek. Een overnachting is zeker niet goedkoop, maar biedt zeker wel extra’s. Zeker aan te bevelen!

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 02-06-2019

Hallo 'M', … 'M' hier ;-) Dank voor de verschillende perspectieven van de beoordeling. Inderdaad kan er in Bergen goedkoper overnacht worden … maar … dan slaap je niet op een Cocomat-matras, eet je geen biologisch ontbijt, heb je geen zwembad en/of speel/klautertuin, drink je geen eigen (en biologisch) huiswijn/bier, bevind je je niet te midden van 10 hectare eigen duin-bos en reageert er niemand op wat je schrijft op de Zoover-pagina ;-) Kortom, komen jullie snel weer langs? Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Carmen van der Vliet-Bakker26-05-2019

Wauw Super!

Bij aankomst op de pakeerplaats ben je eigenlijk meteen op vakantie.. Wat een prachtige omgeving en locatie! Zeer warm welkom en een werkelijk prachtige ruime kamer met bubbelbad en stoomcabine, heerlijk! En dan het diner, een culinaire verassing vonden wij! Voor ieder wat wils, niet de standaard gerechtjes maar er wordt echt creatief op hoog niveau gekookt, heerlijk! Wijn ook dik in orde. Het ontbijt was ook helemaal prima, verse croissants(zelfs glutenvrije), warme ei gerechten, zeer veel verschillende soorten vers brood, fruit en zelfs schijfjes verse gember bij de thee. Al met al heel dik in orde, heerlijk wij komen zeker terug.

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 27-05-2019

Wauw Carmen, wat een Super beoordeling! Dank daarvoor en dank natuurlijk dat jullie voor blooming kozen. Hopelijk tot snel weer ziens! Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

• 9Rosalie Gaarenstroom13-05-2019

Prachtig hotel, midden in het bos!

Heerlijk yoga-weekend gehad in Blooming hotel. Eten in het hotel was erg goed en verfijnd! Eenvoudige maar schone kamer. Lekkere bedden en douche. Hotel ligt in een prachtige omgeving, midden in het bos. Ook erg leuk om met kinderen heen te gaan!

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 14-05-2019

Dankjewel Rosalie voor de leuke feedback. We merken dat we steeds populairder worden onder de yoga-beoefenaars en dat vinden wij natuurlijk geweldig. Alleen onze ligging al is natuurlijk best wel uitnodigend ;-) We hopen je snel weer te mogen begroeten, misschien wel met kids! Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Alleen gereisd in mei 2019

• 6Marjan12-05-2019

Kan echt beter

Goede ontvangst bij de receptie, vriendelijke dames en een oprecht welkom. Ook bij vertrek. Ontbijt erg goed. Fijn dat er klein assortiment glutenvrij was! Restaurant in avond kan echt beter. Eerste avond was vooraf besteld gerecht er niet meer en zonder aankondiging werd er iets anders gereserveerd. Bij navraag reageerde bedienende heer nogal onaangenaam, we hadden gelijk, maar daar bleef het bij. De volgende avond bleek bestelde zalm ook niet meer aanwezig en werd het Heek met asperges (niet echt goede combi). Niet gewezen op koffie/thee faciliteiten tijdens cursus. Arrangement was incl. dopper, ook niet gekregen en incl. fietsen (waar we nooit op gewezen waren!). Nu hadden we geen tyd om fietsen te gebruiken, dus geen punt. Massage geboekt: bleek geen 45min te zijn, maar 35min. Hoewel massage heerlijk was vind ik dit toch een minpunt. Kamer niet schoon. Alg sfeer: goed. Ligging: super.

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 14-05-2019

Nou Marjan, dat kan inderdaad echt beter! Wat een opeenstapeling van communicatiefoutjes zeg! En dat spijt mij/ons enorm! Fijn dat je e.e.a. gelijk al maar ook hier hebt gemeld. Zo kunnen we daar verbeteren wat nodig is. Een klacht zien wij als een kans te verbeteren. En meestal doen we het beter, zo is ook hier op Zoover te lezen. Het lijkt erop dat de wet van Murphy bestaat en dat vinden we erg jammer. Hopelijk weerhoud je dat er niet van nog eens terug te komen. Neem dan ajb deze review en mijn antwoord geprint mee … dan beloof ik dat we wat recht gaan zetten. Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Nathalie Stolle -de Boer12-05-2019

Heerlijk hotel!

Wat een heerlijk hotel in een prachtige omgeving. De algehele sfeer is prettig, zeer vriendelijk personeel, culinaire verrassingen in het restaurant, knusse bar met overal leuke zitjes. En een heerlijk wellnessgedeelte met een buiten ligplaats in het bos.

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 14-05-2019

Dankjewel Nathalie voor je bezoek en review. Hoe dubbel kan het zijn … want de feedback na die van jou is, op dezelfde vlakken, helaas anders. Gelukkig is dat een uitzondering en hebben jullie genoten. Nogmaals dank! Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

• 10Marieke07-05-2019

Een heerlijke plek vlakbij de kust

Wij hebben erg genoten van ons verblijf in Blooming. Een bijzonder gastvrij welkom, een heerlijk bed en een fantastisch uitgebreid ontbijt dat ook op de kamer kon worden geserveerd. De omgeving is prachtig, zowel het bos als het strand zijn binnen handbereik. Het heeft ons aan niet ontbroken en we komen zeker nog een keer terug!

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 08-05-2019

Lekker hè Marieke die Cocomat-bedden van ons! Maar die zijn nodig zo te zien, na zoveel inspannende ontspanning ;-) Dus inderdaad snel terugkomen ajb! Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

• 10Ans Janssen07-05-2019

Steeds weer een geweldige herinnering.

Dit hotel staat op een geweldig mooi stukje landschap. Steeds weer met volle teugen genieten. De rust, de afwisseling en zo dicht bij het strand en dorp Bergen.

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 08-05-2019

Dankjewel Ans voor jullie (zoveelste) verblijf en voor het prachtige cijfer natuurlijk. Wist je dat wij bijna 11 hectaren eigen bos- en duingebied bezitten? Ook daar vind je prachtige wandelroutes. Het duin naast ons reikt tot wel 34 meter boven NAP, dus voor de volgende keer echt een klimmetje waard ;-) Hopelijk tot snel maar weer! Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

22 tips over Hotel Blooming

• Reiziger64, 29-04-2014

Het hotel verhuurt prima fietsen. En niet duur. 6,5 euro per dagdeel.

Het blijft heerlijk om zo door duinen te fietsen.

• Pascal van Gemert, 17-03-2014

Ideaal voor de wandelaar, mountainbiker of andere natuur/sport liefhebber.

• Rian van den Berg, 04-03-2012

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice

• SaunaAanwezig
    • Wellness behandelingenMassages