Hotel Bloomingsterstersterster

Zoover silver Award 2019

• Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Aan de rand van de duinen in Bergen ligt Hotel Blooming. De kinderen vermaken zich met het bakken van pizza en in het zwembad, terwijl je zelf een holistische massage van 90 minuten krijgt. Vanwege de mooie ligging is er in de omgeving erg veel te doen. In de duinen maak je mooie wandelingen en fietstochten. Het hotel verhuurt fietsen.

Contact

527 reviews over Hotel Blooming

• 2019
    8Marieke17-09-2019

Fantastisch hotel in schitterende omgeving.

Omgeving is schitterend, hotel is geweldig; heerlijk ontbijt en zeer vriendelijk personeel.

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 18-09-2019

Nou Marieke, zeer kort en krachtige feedback en daar is alles mee gezegd … één en al lof blijkbaar. Héél hartelijk bedankt want daar doen we het voor. Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Inge16-09-2019

Prachtig hotel middenin de duinen

Sinds enkele jaren kom ik met regelmaat naar Blooming. Het is een verademing in vergelijking met andere hotels. Je kunt er heerlijk zitten met een boek of voor het diner, vanuit het hotel wandel je zo het duingebied in. Alles is goed verzorgd en geregeld. Aanrader.

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 17-09-2019

Het aanraden is bij deze meer dan gelukt Inge … enorm veel dank daarvoor … en tot de volgende keer maar weer ;-) Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Ina16-09-2019

Het was genieten

Wij hebben dit weekend genoten van ons verblijf in dit prachtige hotel. Door de ligging in de duinen tussen Bergen en Schoorl geniet je volop van de natuur. Het eten, de bedden en het vriendelijke personeel zorgden ervoor, dat dit een topweekend voor ons is geworden

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 17-09-2019

Wat fijn Ina, dat alles zo goed is bevallen. Dank voor het kiezen voor blooming en dank voor het schrijven van de prachtige review … daar zijn we héél blij mee! Tot snel weer? Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Gereisd met partner in september 2019

• 9Kim15-09-2019

Toplocatie, heerlijk eten en sfeervol

Ik was hier voor de tweede keer. Een heerlijk hotel op een toplocatie. Prachtig in het bos, gezellige sfeer, leuk ingericht en het eten restaurant is ontzettend lekker. De verleiding om aan het strand te eten is groot, maar dit lekkere eten wil je niet missen. Mooi zwembad ook. Bergen is leuk, het duingebied prachtig.

De eerste keer dat ik in het hotel was, was de kamer wel een stuk mooier. Dit keer zaten we in het oudere gedeelte in een familiekamer (we waren met drie volwassenen). Prima ruimte, maar voor de prijs en nav ons vorige bezoek had ik iets meer verwacht. Er stond een soort overbodig nachtkastje in de badkamer met vlekken erop (kan beter weg). De klok stond stil, er lag een stoffen bal ter decoratie die rafelig was. De matrassen van het stapelbed waren ook dun en hard (daar waren we bij het boeken wel heel netjes op geattendeerd). Dit zijn natuurlijk details, over het geheel was het top. Wel prijzig.

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 17-09-2019

Dankjewel Kim, ook voor de kritische noten … daar kunnen we echt wat mee! We weten om welke kamer het gaat, we lossen het op … en natuurlijk excuses want die dingen hadden niet mogen gebeuren c.q. niet zo mogen zijn. Evengoed ontvangen we prachtige feedback, ook dank dáárvoor! We zullen ervoor zorgen dat jullie volgende verblijf nóg beter bevalt ;-) Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9M. Clerkx29-08-2019

Heerlijk! Mooie plek en fijne sfeer, fantastisch eten en prima kamer.

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 30-08-2019

Hallo MC, … MB hier ;-) Hartelijk bedankt voor je bezoek en review. Als we deze eerste pagina door-scrollen zien we bijna alleen maar titels als "fantastisch, heerlijk en geweldig". Dat vinden wij op onze beurt natuurlijk alleen maar fantastisch, heerlijk en geweldig. Zo weten we waar we het voor doen, namelijk voor (bijzonder) tevreden gasten ! Tot snel weer ziens dan maar? Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Alleen gereisd in augustus 2019

• 9mevr. Jansen15-08-2019

Wat een heerlijke hotel. Genieten!!!

Wij verbleven met 5 fietsvriendinnen in de familiekamer. Een heerlijk ruime kamer. Goede bedden. Heerlijk geslapen.Ook rustig. Geen geluiden van buiten. De kamer schoon en ook gezellig ingericht. Het ontbijt was voortreffelijk. Hier ontbreekt echt niets. En weer de prima sfeer , die overal in het hotel heerst. Ook de service van de medewerkers is buitengewoon. Wij waren met een wielerclub en de prima stalling voor onze racefietsen was super voor elkaar!

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 16-08-2019

Dag mevrouw Jansen. Een niet aller-daagse review van een niet aller-daagse groep. Het zal niet vaak zo zijn dat zo'n leuk maar ook bijzonder clubje in die kamer verblijft … maar dat past dus blijkbaar ook heel goed. Wat ontzettend leuk en wat fijn dat alles zo goed is bevallen. Graag tot snel dan maar weer? Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Gezin van Dijken09-08-2019

Heerlijk genoten

Een heerlijk hotel met ruime kamers, zelfs een eigen terrasje! En fijn zwembad, sauna die niet te druk zijn en de kinderen zich heerlijk vermaakt hebben. De locatie is geweldig zo midden in het bos. De bediening en personeel is heel vriendelijk en flexibel.

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 12-08-2019

Wat een (h)eerlijke feedback familie Van Dijken, waarvoor hartelijk dank! En kom vooral snel weer terug. Misschien overbodig maar gezegd moet worden dat niet iedere kamer een terras/balkon heeft. Dus wilt u daar (weer) zeker van zijn, kijk dan goed op de website of laat u goed voorlichten door ons geweldige team van sales-collega's. Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Stephanie07-08-2019

Fantastisch verblijf

Heerlijk hotel; prachtige ligging, fijne kamers, heerlijk ontbijt, goede faciliteiten! Het is altijd een feestje hier te mogen verblijven.

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 08-08-2019

Dankjewel Stephanie voor je bezoek en lovende woorden hier op Zoover. Er zit geen prijs aan verbonden maar je bent wel de vijfhonderd-ste gast die na een verblijf op ons reageert … en de vierhonderd-ste met een 8 of hoger. Super bedankt en graag tot snel weer ziens ;-) Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10F.J. Luiting04-08-2019

Prachtig hotel, voor herhaling vatbaar.

Een prachtig hotel op een schitterende locatie. Dichtbij de duinen. Mooie ruime kamer, riante badkamer en een goed bed. Samen met mijn dochter geweest. Vanochtend een luxe en gevarieerd ontbijtbuffet. Kortom, een aanrader. Wij komen graag nog eens terug.

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 05-08-2019

Hallo FJ en wat een prachtig, kort en krachtig terugblik op jullie verblijf. Enorm veel dank daarvoor alsook voor het boeken, in de eerste plaats, natuurlijk. Dat "aanraden" hebben jullie bij deze gedaan en daar zijn we natuurlijk héél blij mee. Hopelijk tot snel weer bij ons in Bergen! Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Mary Tupan29-07-2019

Geweldig verblijf!

Onze relaties, groep van 19 personen, hebben het verblijf in Hotel Blooming als zeer goed ervaren: mooie ligging, mooie kamers, zeer goed ontbijt en geweldige service vanaf het inchecken tot het uitchecken!

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 01-08-2019

Dankjewel Mary voor het boeken van blooming en zeker ook voor het achter laten van je bevindingen. Wij vinden het altijd fijn wanneer gasten hier op Zoover hun feedback melde. En jullie 'perfecte score' voelt als een extra compliment. Onze collega's bezoeken deze site natuurlijk ook … dus dank daarvoor! En hopelijk tot snel weer ziens! Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Gereisd met vrienden in juli 2019

22 tips over Hotel Blooming

• Reiziger64, 29-04-2014

Het hotel verhuurt prima fietsen. En niet duur. 6,5 euro per dagdeel.

Het blijft heerlijk om zo door duinen te fietsen.

• Pascal van Gemert, 17-03-2014

Ideaal voor de wandelaar, mountainbiker of andere natuur/sport liefhebber.

• Rian van den Berg, 04-03-2012

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice

• SaunaAanwezig
    • Wellness behandelingenMassages