Hotel Bloomingsterstersterster

Zoover silver Award 2019

• Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Aan de rand van de duinen in Bergen ligt Hotel Blooming. De kinderen vermaken zich met het bakken van pizza en in het zwembad, terwijl je zelf een holistische massage van 90 minuten krijgt. Vanwege de mooie ligging is er in de omgeving erg veel te doen. In de duinen maak je mooie wandelingen en fietstochten. Het hotel verhuurt fietsen.

Contact

527 reviews over Hotel Blooming

• 2019
    10Iris24-11-2019

Een heerlijk weekendje weg

Voor het derde jaar op rij zijn we een weekendje bij blooming geweest. Je zou het een traditie kunnen noemen! Wat ons iedere keer weer aantrekt is dat alles gewoon klopt. We kunnen de auto het hele weekend laten staan en met de fijne huurfietsen naar het strand en naar Bergen. De mensen die er werken zijn erg vriendelijk. De inrichting van het hotel is modern, maar ook warm. De kamers zijn van alle gemakken voorzien, zonder dat het vol gepropt is. En alles is keurig schoon. Het was wel wat druk bij het ontbijt, maar de medewerkers zijn heel snel: zowel met het afruimen van de tafels als met het aanvullen van het eten, dus dan kom je niets tekort. En ik hoorde dat er in februari verbouwd gaat worden, zodat er een groter restaurant ontstaat. Dan moeten we volgend jaar wellicht nog een keer terugkomen om hier het resultaat van te bewonderen. Lieve mensen van blooming: bedankt weer voor dit heerlijke weekendje!

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 25-11-2019

Dankjewel Iris voor de leuke en enthousiaste feedback. En inderdaad, in februari staat een grote verbouwing gepland. We gaan er zelfs de hele maand voor dicht. En naast dat e.e.a. groter wordt, wordt alles mooier en efficiënter. En bovendien gaan we van het gas af … dat past goed bij onze duurzame doelstellingen. We zijn benieuwd naar jullie mening als alles is afgerond, dus graag tot dan ;-) Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Gereisd met partner in november 2019

• 9Mirte Huizinga22-11-2019

Heerlijk !

Geweldig hotel om heerlijk te wandelen, van Bergen te genieten, fijn ontbijt, goede bedden, top!

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 25-11-2019

Ontzettend bedankt Mirte voor zowel jullie bezoek alsook review hier op Zoover! Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Alleen gereisd in november 2019

• 10Anketrien10-11-2019

Gezien worden in Blooming!

Wat een ontzettend aardige, attente en leuke mensen werken hier! Of het nu aan de telefoon, balie of het restaurant is! Heerlijk gedineerd, prima fietsen, Fantastisch ontbijt (dat vijgenbrood!), prachtig zwembad en wat een mooie lichte inrichting.

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 12-11-2019

Wat leuk Anketrien dat je met name inzoomt op onze collega's! En die verdienen inderdaad allemaal een compliment … al zeg ik het zelf ;-) Naast dat we veel doen aan maatschappelijke verantwoording en we veel in onderhoud en vernieuwing investeren, gaat er veel tijd naar training en opleiding van de blooming-crew. En dat betaalt zich uit zo te zien. Nogmaals hartelijk bedankt en graag tot snel weer ziens! Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Tjitske06-11-2019

Relaxed en fijn hotel

Heerlijk hotel in een super omgeving. Veel wandel- en fietsroutes. Top

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 08-11-2019

Heerlijk Tjitske, zo'n super review ;-) Top! Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Gereisd met partner in november 2019

• 6Melissa28-10-2019

Kindvriendelijk, mooie omgeving, te druk

Wisselende ervaring. Heel kindvriendelijk met speelruimtes, zwembad, speeltuin, bos, strand, klimduin in de buurt. Ik ging een weekend weg met mijn middelste kind van 6. Zij heeft het heel fijn gehad en ik daardoor ook, maar het was niet helemaal naar verwachting. De badkamer leek niet echt schoon: wc-papier in de wc, tandpasta op de muur, vette vingerafdrukken op de glazen, 1 handdoek ontbrak. Geen fris idee. Kreeg er een hostelgevoel van. De kamer grensde aan trappenhuis, wat voor veel geluidsoverlast zorgde. Het meeste personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten is erg goed, het bed fijn en kind heel blij. Ik vond het echt veel te druk waardoor het zwembad te vol was en we onnodig lang moesten wachten bij de bar (half uur voor 2 drankjes), ontbijt (rij en vervolgens werd toegewezen tafel weggegeven toen we eten aan t pakken waren). Prijs/kwaliteit niet in balans, maar toch fijn weekend gehad.

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 30-10-2019

Hallo Melissa en bedankt voor jullie bezoek en feedback. Feedback met twee gezichten; enerzijds heel veel positiviteit, anderzijds qua schoonmaak en drukte niet een nieuw bezoek waardig … en dat vinden we heel spijtig natuurlijk! Ik hoop dat jullie er ter plekke en gelijk iets van hebben gezegd … waarop ik hoop dat mijn collega's gelijk hebben geacteerd. Maar nogmaals excuses want dat kan en mag natuurlijk niet gebeuren. De drukte die je schetst is iets waar we weinig aan kunnen doen. Nou ja, sterker nog; het zijn de vakantieweken waar wij als hoteliers heel blij mee zijn. Het zijn namelijk die weken per jaar dat slaapkamerverstrekkers over het algemeen vol gaan. En dat is hard nodig om alle faciliteiten aan te kunnen bieden die we aanbieden en niet te vergeten, te kunnen onderhouden. Hopelijk heb ik zo iets meer licht kunnen schijnen op het dilemma 'drukte'. In februari gaat het hotel trouwens een maand dicht om het restaurant (en keuken) te verbouwen en te vergroten. Dus vanaf 2 maart 2020 zal het restaurant de menigte beter aan kunnen. Hopelijk tot dan ;-) Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9S19-10-2019

Supergenieten!

Prachtige omgeving, luxe hotel, fantastisch goed verzorgd ontbijt, goede services!

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 21-10-2019

Hallo 'S' ... en wat goed dat ons hotel c.q. jullie bezoek goed is bevallen. En bedankt voor de positieve feedback natuurlijk! Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

• 10Arlette Ruiter-Crok17-10-2019

Overheerlijk in alle opzichten

Super fijn verblijf gehad bij Hotel Blooming. Ik ben hier al 2 maal eerder geweest, na een aantal jaren weer terug en heeft mijn verwachtingen wederom overtroffen. Alles in en om het hotel is keurig verzorgd en tot in detail uitgewerkt. Hotel staat in mooie groene omgeving. Goede bedden, uitgebreid ontbijt, goede service bij de receptie. Fietshuur, wandelroutes, sauna, alles is aanwezig.

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 21-10-2019

In 'dart termen' is dit de perfecte "one hundred and eighty". Maar even serieus Arlette; wat fijn dat jullie derde bezoek weer zo goed is bevallen. Enorm bedankt voor de waardering! En niet te lang wachten hè, met jullie volgende verblijf ;-) Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

• 7Sabrina14-10-2019

Op dit moment niet meer!

Vertaald van Duits naar Nederlands

We zijn voor de 4e keer in Blooming geweest, tot nu toe altijd erg enthousiast. Deze keer was ons verblijf helaas niet zo geweldig als gewoonlijk. Onze kamer was veel kleiner dan we gewend zijn en de staat van de kamer was een beetje versleten, dus bijvoorbeeld in de badkamer waren alle gewrichten gescheurd, zodat je altijd op blote voeten moest oppassen waar te gaan. De kamer was niet echt goed schoongemaakt, elke avond was de vloer nog bedekt met het zand van de vorige dag. Ook werden tafels en opslagruimtes niet schoongemaakt. Op ons verzoek dat onze kamer een koelkast heeft, die we graag hadden gebruikt om medicijnen op te slaan, konden we helaas niet echt helpen, behalve om ons een koelkast in de lobby aan te bieden, maar was vrij toegankelijk voor alle gasten. Op maandagochtend begon de vakantieweek om 07.45 uur heel onaangenaam door de bouw in de aangrenzende kamers. (

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 17-10-2019

… toch nog een 7 Sabrina waarvoor dank. Dat zal met je recentere verblijven te maken hebben want dat leest niet goed namelijk. Excuses! Excuses dat we niet dat hebben geleverd c.q. gedaan wat jullie van ons gewend zijn. Natuurlijk gaan we met onze hoofd-housekeeping alsook facility manager praten waarom de schoonmaak en de staat van de kamer niet was wat het zijn moet. Het verbouwen van de kamer naast jullie is enerzijds ontzettend jammer natuurlijk, anderzijds een 'must'. Het is namelijk ons doel ieder jaar zo'n 25 kamers compleet te renoveren zodat we altijd over mooie kamers voor onze gasten beschikken. De koelkast is wel een bewuste keuze omdat we geen voorstander zijn van koelkasten die niet/nauwelijks gebruikt worden terwijl ze zo veel energie kosten. Dat past niet in de duurzame gedachte dat we nastreven. Echter, we hadden natuurlijk wel met een passende oplossing moeten komen. Nogmaals excuses! Hopelijk zien we jullie toch weer snel terug want gelukkig hebben jullie vaker ervaren wat en hoe het is om onze gast te zijn. Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Mariette08-10-2019

Heerlijk, luxe en ontspannen. Aanrader!

Wij hebben een heerlijke tijd gehad bij Blooming. De locatie van het hotel is heel fijn (dichtbij zee en gezellig Bergen). Het hotel zelf is prachtig. Wij hadden een Unlimited Kamer met geweldig uitzicht. De bedden sliepen super. Er staat een Nespresso apparaat op de kamer, ik miste zelf de mogelijkheid om een kopje thee te zetten. Je kunt het laten bezorgen, maar zelf zetten is wel makkelijk. We hebben genoten van het diner en complimenten voor de uitgebreide vegetarische mogelijkheden, super! Wij hadden het diner beneden in de lounge, wat ik zelf minder geschikt vond voor uitgebreid tafelen. Dit had er vast mee te maken dat het op een zondag rustig is, maar wij vonden het restaurant zelf sfeervoller. Het ontbijt was uitgebreid en erg lekker! Ook erg genoten van de wellness. Hoewel hoog aan de prijs, vind ik dit hotel zeker een aanrader en ik kom heel graag nog eens terug.

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 11-10-2019

Ontzettend bedankt Mariette voor jullie bezoek en feedback. Wat een mooie woorden zeg, daar zijn we heel blij mee. Net als jullie voornemen om nog eens terug te komen. De zondagavond, net als bijna ieder ander hotel, is rustiger. En inderdaad, dan willen we er wel eens voor kiezen om één van onze twee food-outlets (zoals we dat in onze termen noemen) te sluiten. Sommige mensen vinden onze bar/brasserie een uitgelezen plek om wat te eten. Anderen, en dat begrijpen we natuurlijk ook, prefereren het restaurant. Wist je trouwens dat we in februari een maand dicht gaan om ons restaurant grondig te verbouwen maar juist ook om de brasserie uit te breiden? Dus mijn tip is dan ook om het resultaat na maandag 2 maart 2020 zelf te komen bekijken/ervaren. Hopelijk tot dan! Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

• 8Irene22-09-2019

Prachtig , goed gelegen hotel op loop en fietsafstand van bergen binnen. Leuk om samen met volwassen dochter te doen als een ieder jaar weerkerend moeder dochter weekend.

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 26-09-2019

Dankjewel Irene … en inderdaad, kom vooral (zo vaak mogelijk) terug ;-) Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

22 tips over Hotel Blooming

• Reiziger64, 29-04-2014

Het hotel verhuurt prima fietsen. En niet duur. 6,5 euro per dagdeel.

Het blijft heerlijk om zo door duinen te fietsen.

• Pascal van Gemert, 17-03-2014

Ideaal voor de wandelaar, mountainbiker of andere natuur/sport liefhebber.

• Rian van den Berg, 04-03-2012

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice

• SaunaAanwezig
    • Wellness behandelingenMassages