22 tips over Hotel Blooming

• Reiziger64, 29-04-2014

Het hotel verhuurt prima fietsen. En niet duur. 6,5 euro per dagdeel.

Het blijft heerlijk om zo door duinen te fietsen.

• Pascal van Gemert, 17-03-2014

Ideaal voor de wandelaar, mountainbiker of andere natuur/sport liefhebber.

• Rian van den Berg, 04-03-2012

Lekker (speciaal) biertje drinken bij cafe/proeflokaal d'Alderliefste in Bergen

• Huib van staveren, 10-07-2012

RECHTS VAN DE RECEPTIE ZIET HET ER NETTER UIT ZWEMBAD EN SAUNA WAREN OK LINKS IS MEER EEN JEUGDHERBERG

• Mark van het Bolscher, 08-08-2013

Fietsen door het mooie duingebied, stad Alkmaar, het strand bij Bergen aan Zee.

• Fam. van Dam, 23-04-2014

Winkelen in Alkmaar is erg leuk! Mooi strand in Egmond aan zee.

• V. de Jong, 24-06-2013

Het restaurant is erg gezellig, maar voor ons budget was het diner wel wat aan de dure kant. Gelukkig zit er genoeg in de buurt (loopafstand). Je kunt bij de receptie ook vragen of er speciale arrangementen zijn. Wij hadden uiteindelijk een 3-gangen diner voor € 27,50 pp (voorafje en toetje waren diverse kleine hapjes van vanalles en hoofdgerecht keuze uit 3 gerechten).

• mibouwmeester, 16-04-2013

Je zit midden in de duinen dus fietsen en wandelen kan direct vanuit het hotel. Bergen en omgeving hebben leuke restaurantjes Eetcafe Merebos te Groet, klein maar jammie en betaalbaar.

• J. Dijkstra, 12-03-2013

Dichtbij het hotel is een outdoor skibaan, leuk om te combineren.

• Jolanda, 26-02-2013

Is hier al vaker aangegeven, maar wij eten graag bij Fabels in Bergen,

• carinamij, 21-02-2013

Neem badkleding mee. Zwembad en sauna niet gebruikt want zwemkleding vergeten. In heel Bergen is geen badpak te koop...

• Annelies, 21-10-2012

Bergen is natuurlijk bekend als kunstenaarsdorp. Daarvan zijn vele uitingen te vinden in de gehele omgeving. Het hotel doet hierin ook mee. Het is heel geanimeerd in dit fraaie dorp. Veel restaurants en dan zou ik weer koffie drinken bij de Italiaan in het centrum. Vanuit het hotel kun je zo het bos/duingebied in om er te wandelen en te fietsen, zowel naar Bergen aan Zee als naar noord en zuid. Alkmaar ligt dichtbij.

• j kuperus, 18-08-2012

Je kunt lekker lunchen en eten in restaurant Zusters op 5 min. fietsen van hotel

• Marijke, 05-08-2012

Pannenkoeken eten bij Duinvermaak en dineren bij restaurant Bergen Binnen. Bij Duinvermaak worden de heerlijkste pannenkoeken supersnel geserveerd en bij Bergen Binnen kunnen ze goed koken.

• S. Pot, 28-06-2012

Beklimmen van de Schoorlse Nok, zeer fraai uitkijkpunt!

• Koetsier, 18-06-2012

Ga er NIET naar toe. Prijs kwalitijt zeeeeeeeeeeeeer onder de maat

• Seb, 01-03-2012

neem fietsen mee of huur fietsen en zorg voor goede wandelschoenen

• leonie, 19-10-2011

Als je een fiets wilt huren geef dat op tijd door aan de Receptie,beperkt aantal fietsen hebben ze.Als je lekker wilt eten ga dan naar Fabbricia in Bergen echt een aanrader.

• anna, 21-07-2014

Winkeltjes in Egmond Aan Zee echt, echt heeeeel leuk!!!!!

• Rob Kleijn, 28-03-2015

Hotel is goed geschikt voor zakelijke gebruikers; minder voor senioren met een weekendje weg. Goed dineren in centrum Bergen bij Onder De Linde (romantisch, goeie gastvrouw, culinair en de prijs waard); Loetje is gezellig, zeer druk maar biedt goede kwaliteit voor redelijke prijs.

• Maria L., 24-01-2016

Ga wandelen in de duinen naar Bergen aan Zee. Heerlijke omgeving.

Ga eten bij restaurant Bergen Binnen. Als je de duinen inloopt vanuit het hotel om te lopen naar Bergen kom je er langs. Echt heerlijk gegeten.

• R. Hendriks, 06-01-2015

Restaurant Zusters in Bergen, Restaurant Brekers in Callantsoog (1/2uurtje rijden) Egmond aan Zee mooie duinen en strand met leuke vuurtoren