Tijdelijk €25 aanbetaling

7.9GoedScore uit 28 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Bergen voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

28 Reviews over Bergen

• 8Jose21-07-2020

Prima verblijf voor een nachtje Bergen!

We verbleven 1 nacht in dit hotel. Het hotel is eenvoudig, evenals de kamer. Wij vonden de kamer schoon, ruim genoeg, goede bedden. De badkamer was schoon maar wel aan een opknapbeurt toe. Het ontbijt was prima: heel verzorgd en volledig en de eigenaren zijn ontzettend gastvrij en vriendelijk. Kortom: aanrader voor een kort verblijf in Bergen! Lekker genieten van de mooie omgeving, strand en zee....

• 3Van Dijk26-08-2019

Voor ons een no go

Smoezelige entree, viezige vloerbedekkingen op de steile trap naar boven. Op de kamer ook weer viezige vloerbedekking, uitgeleefde bedden, kussens die de naam kussen niet mogen dragen en niet te vergeten de vlekken op het beddengoed. Badkamer met schimmel en overal vlekken op de muren. Omdat de kamer aan de voorkant zit een hele drukke weg waar de A12 bij verbleekt. Dus bij warm weer zoals bij ons geen nachtrust te bekennen. Ontbijt was prima maar al met al geen aanrader.

• 6Arjan04-07-2018

Proberen kan, maar zeker ook verder kijken.

Een eenvoudig bijna doe het zelf hotel. Niet onze bedden en zeker niet onze kussens (te dun). Geen gezellig terras of binnenzitjes. Vonden de keuze bij ontbijt voldoende, maar zou de eigenaar sieren als hij elke morgen verse broodjes ed bij zijn overbuur (warme bakker) zou halen. Wij zouden er niet snel meer boeken.

• 8E22-05-2016

Eenvoudig, gastvrij,goeie kamer en bedden

Een kwartiertje lopen naar centrum vonden wij juist fijn, en de auto voor de deur. Alleen jammer dat we geen koelkastje op de kamer hadden, verder prima

• 7Marianne01-05-2016

Heerlijk weekend

Rustig hotel, gastvrije ontvangst, kamers sober.

• 3Van Unen13-07-2015

slechtste 3* hotel ever

Jammer dat je zo benadeeld wordt als je een hondje mee neemt. Wij zijn in het (sterk aan een opknapbeurt) oude gedeelte gestopt puur en alleen omdat er geen honden in het (opgeknapte) nieuwe gedeelte mogen. Dat mag zeker wel gemeld worden omdat je hetzelfde tarief betaald, wat voor de vieze oude kamers uiteraard veels te veel is. Plat geslagen muggen op het plafond, een vies board aan het hoofdeind etc... Ik vind het hotel een lage 2 sterren waard, geen idee waar die 3 sterren vandaan komen, misschien vanuit een ver verleden, jammer. Ook wij moeten hard werken voor onze centjes en het doet mij pijn het hier aan uit gegeven te hebben.

• 4Zonja14-06-2015

Dit nooit meer!

Hele vieze en lelijke kamers ik wil hier nooit meer heen ook ligt er heel veel stof. Wij vinden het een slecht hotel dit zijn wij niet gewend we zitten met zn vieren in een klein kanertje

• 6J.Woudstra04-09-2014

Sober doch schoon en netjes

Sober hotel met weinig comfort. Eigenaar en personeel wel erg vriendelijk en gastvrij. Ook is het hotel erg schoon en netjes. Het ontbijt is goed en voldoende. Het is jammer dat je in de buurt niet kunt dineren en daarvoor ongeveer 1 km verderop naar het centrum moet. De bedden zijn goed doch de slaapkamer erg klein. Voor een paar dagen een redelijk hotel.

• 8Ellis11-04-2014

Prima hotel voor weinig geld

Indien je geen waarde hecht aan luxe is dit een prima hotel. Maar gezien de prijs kun je en mag je dit ook niet verwachten. Eigenaren zijn zeer vriendelijke mensen. De sfeer is er erg gemoedelijk. Ontbijt eenvoudig maar goed. Lekker vers brood, een eitje en verschillende soorten fruit te verkrijgen. Uiteindelijk is het hotel wel aan een renovatie beurt toe, maar aangezien het te koop staat zullen de huidige eigenaren dit liever aan een nieuwe eigenaar over laten. Bergen ook een leuk dorp met goeie restaurants. Het enige nadeel is dat je je overal, alle kustplaatsen, scheel betaald aan parkeergeld tot 19.00 uur betaald parkeren.

• 8Truus Hermkens23-02-2014

Hotel met uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Eenvoudig hotel aan een doorgaande weg, iets buiten het centrum van Bergen. Vriendelijke, informele eigenaars. Kamers eenvoudig maar schoon . Prima douche. Gratis internet, prima geregeld. Goed verzorgd ontbijt, wij komen graag terug.

Hotel Bergen info

Het complex