Vakantiehuis Bergen Bos en Duin

9,3

11 reviews over Vakantiehuis Bergen Bos en Duin in het Nederlands

Erg mooi

Ria Hardiek, 27-1-2018

Dat je fijn kunt wandelen

Gezellige plek om er even lekker tussenuit te gaan

Pascalle, 30-10-2016

Heerlijk verbleven in dit mooie en zomerhuis op een prachtige plek in Bergen, vlakbij het bos, het strand en het gezellige centrum. Gezellig ingericht en schoon huisje dat van alle gemakken is voorzien. De keuken is zelfs van meer gemakken voorzien dan onze eigen keuken, werkelijk aan alles is gedacht!! Ook de tuin is erg fijn. We werden zeer hartelijk ontvangt en hebben een hele leuke tijd gehad. We komen zeker nog eens terug!!

Gezellig huisje in het dorp Bergen

Yvonne, 5-5-2016

Website geeft precies weer hoe het huisje eruit ziet. Niet groot, maar voor een gezin van vier personen helemaal prima. Perfecte indeling , handige haakjes, voldoende kastruimte, meer dan complete keukeninventaris, heerlijk liggende bedden (opgemaakt bij aankomst!), spelletjes aanwezig, bloemen op tafel bij aankomst (nog nooit ergens meegemaakt), en iets lekkers voor de kinderen.

In een rustige straat, buiten spelen kan op straat, je loopt zo naar de bakker, winkels en vele restaurants in het dorp (10 min). Een zeer gastvrije ontvangst!

Wij hebben eigenlijk geen minpunten te noemen.

Klein maar zeer fijn!

Stefan Lindhout, 27-7-2015

Je leest wel eens recensies waarin gasten klagen over het ontbreken van, in mijn ogen, onbelangrijke zaken, zoals een plankje in de douche voor de shampoo. Bij huisje Bos en Duin geen mogelijkheid tot klagen.

Huisje Bos en Duin in Bergen is klein maar zeer praktisch en gezellig ingericht en aan alles is gedacht. (Incl. heerlijke bedden). Zelfs het plankje in de douche is aanwezig.

Bij binnenkomst een mooi veldboeket en iets lekkers op tafel en een zeer gastvrije en persoonlijke ontvangst door Irmgard. We voelden ons zeer welkom.

Voor onze dochter van 10 maanden stond zelfs een opgemaakt babybedje klaar.

We hebben hier een heerlijke week gehad. Mede dankzij de persoonlijke gastvrijheid van Irmgard en Ed.

Ps: het huisje is heerlijk schoon en fris.

Het is een fantastisch huisje

Riny van den Dolder, 9-9-2014

Het huisje was erg schoon en mooi de verhuurders waren erg gastvrij

De berijkbaarheid naar het dorp was op loop afstand te doen en er waren voldoende eetgelegenheden en erg gezellig !

kunt er goed fietsenen wandelen en het strand is ook niet te ver weg

Genoten in mooi schoon, knus vakantiehuisje!

Yvonne Nijburg, 5-10-2013

We hebben een heerlijke week gehad met onze twee kinderen. Het huisje is knus, schoon en van alle gemakken voorzien, met erg fijne bedden en gastvrije ontvangst. Ondanks dat het huisje achter de woning van de verhuurders ligt, heb je veel privacy met eigen terras en lekkere ligstoelen.

Het centrum ligt op loopafstand en ook het strand is binnen 15 minuten bereikbaar. De omgeving is om te fietsen en wandelen erg mooi en ook zijn er tal van uitstapjes in de buurt te maken. Kortom een echte aanrader, we hebben genoten en komen zeker nog een keer terug.

Klein, maar fijn!

Herman en Hetty Soes, 31-8-2013

Prima week gehad in dit leuke vakantiehuisje. Het huisje is echt van alle gemakken voorzien en zeer compleet en sfeervol ingericht. De eigenaars zijn bijzonder gastvrij, maar respecteren je privacy. Ideaal qua ligging t.o.v. Bergen en het strand.

Leuk huisje, mooi ingericht, rustige omgeving!

fam. Haringa, 3-5-2013

Helemaal prima dit huisje, klein maar van alle gemakken voorzien. Prachtige omgeving!

Het huis is gelegen in een rustige, groene omgeving, maar ook de zee is dichtbij.

Ik vind het huis sfeervol ingericht en erg schoon en qua apparatuur is alles aanwezig in de keuken.

De gastvrouw en gastheer zijn zeer aardige mensen.

De prijs/kwal verhouding is goed.

Fantastische plek, prachtige omgeving!

T. Maatjens, 14-2-2013

Vakantiehuis Bergen Bos en duin is een heerlijke plek om te verblijven. Het huisje is gezellig, heel netjes en schoon, en van alle gemakken voorzien. Er is ook een eigen tuingedeelte, waar we heerlijk in de zon konden zitten. De verhuurders bieden een hartelijke en gastvrije ontvangst, maar lieten ons als huurders ten tijde van het verblijf geheel vrij in ons doen en laten. Echt een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bergen Bos en Duin in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bergen Bos en Duin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Bergen Bos en Duin scoort een 9.28 uit 10 op basis van 12 reviews.