Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

16 Reviews over Bergen Bos en Duin

• 9Cindy06-01-2021

Cozy and nice small house in Bergen

Very tidy, clean and lovely place equipped with everything you need. A good bed and nice bathroom, it looks exactly like it does on the pictures and it is very conveniently located close to shops, supermarkets and restaurants. My boyfriend and I, have a really nice time here. Thanks to Irmgard and Ed, they were very welcoming and help us with everything since the beginning. Totally recommend it.

• 8Dineke14-08-2019

Prima plek voor een ontspannen vakantie

Rustig gelegen modern ingerichte bungalow met veel privacy, op loopafstand van t centrum. Er is voldoende ruimte om buiten te zitten. Douche /badkamer is klein en zonder wastafel. We voelden ons er zeer welkom.

• 9Yvonne19-04-2019

heerlijke vakantiewoning mooie ligging

rustig gelegen vakantiewoning met veel privacy, bij aankomst stond er mooie bos tulpen op tafel en iets lekkers in de koelkast waar maak je zoiets nog mee . De woning was schoon en smaakvol ingericht .Nogmaals bedankt Irmgard en Ed voor jullie gastvrijheid wij komen graag weer terug.

• 9Filip Vanneste08-08-2018

Leuke plaats voor actieve vakantie.

Zeer goed ingericht vakantiehuis,op een zeer rustige locatie aan de rand van het toeristische dorp Bergen.Alle voorzieningen binnen een straal van 700 meter.De eigenaars zijn hele vriendelijke en behulpzame mensen. Van hieruit maakten we leuke uitstappen,Met de boot naar Texel,naar Amsterdam,Alkmaar,fietsen in de Schoorlse duinen,en natuurlijk met het prachtige weer ,de zee.Kortom,de week was direct voorbij.

• 10Ulrike H.30-03-2018

Klein aber gemütlich!

Bergen binnen ist schon ein gemütlicher kleiner Ort. Dazu passt so ein kleines gemütliches (aber zum Glücknicht kitschiges) Häuschen! Wir haben es geliebt! Es ist alles drin und durch zwei unabhängige Schlafzimmer auch gut zu bespielen. Ich war als Mutter mit drei Teeanagern unterwegs und für uns war es perfekt. Wir konnten das Fahrrad für `s Brötchenholen nehmen, haben am Tag viel unternommen (Alkmaar, Hoorn, Haarlem, Amsterdam, am Meer, Kranenburgh) und abends gekocht und gespielt. Ein wunderbarer Aufenthalt. Okay: die Tage im März waren noch recht kühl und das WC hat leider keine Heizmöglichkeit. Unbedingt an Hausschuh denken!

• 8Ria Hardiek27-01-2018

Erg mooi

Dat je fijn kunt wandelen

• 10Pascalle30-10-2016

Gezellige plek om er even lekker tussenuit te gaan

Heerlijk verbleven in dit mooie en zomerhuis op een prachtige plek in Bergen, vlakbij het bos, het strand en het gezellige centrum. Gezellig ingericht en schoon huisje dat van alle gemakken is voorzien. De keuken is zelfs van meer gemakken voorzien dan onze eigen keuken, werkelijk aan alles is gedacht!! Ook de tuin is erg fijn. We werden zeer hartelijk ontvangt en hebben een hele leuke tijd gehad. We komen zeker nog eens terug!!

• 9Yvonne05-05-2016

Gezellig huisje in het dorp Bergen

Website geeft precies weer hoe het huisje eruit ziet. Niet groot, maar voor een gezin van vier personen helemaal prima. Perfecte indeling , handige haakjes, voldoende kastruimte, meer dan complete keukeninventaris, heerlijk liggende bedden (opgemaakt bij aankomst!), spelletjes aanwezig, bloemen op tafel bij aankomst (nog nooit ergens meegemaakt), en iets lekkers voor de kinderen. In een rustige straat, buiten spelen kan op straat, je loopt zo naar de bakker, winkels en vele restaurants in het dorp (10 min). Een zeer gastvrije ontvangst! Wij hebben eigenlijk geen minpunten te noemen.

• 9Stefan Lindhout27-07-2015

Klein maar zeer fijn!

Je leest wel eens recensies waarin gasten klagen over het ontbreken van, in mijn ogen, onbelangrijke zaken, zoals een plankje in de douche voor de shampoo. Bij huisje Bos en Duin geen mogelijkheid tot klagen. Huisje Bos en Duin in Bergen is klein maar zeer praktisch en gezellig ingericht en aan alles is gedacht. (Incl. heerlijke bedden). Zelfs het plankje in de douche is aanwezig. Bij binnenkomst een mooi veldboeket en iets lekkers op tafel en een zeer gastvrije en persoonlijke ontvangst door Irmgard. We voelden ons zeer welkom. Voor onze dochter van 10 maanden stond zelfs een opgemaakt babybedje klaar.

We hebben hier een heerlijke week gehad. Mede dankzij de persoonlijke gastvrijheid van Irmgard en Ed.

Ps: het huisje is heerlijk schoon en fris.

• 9Riny van den Dolder09-09-2014

Het is een fantastisch huisje

Het huisje was erg schoon en mooi de verhuurders waren erg gastvrij De berijkbaarheid naar het dorp was op loop afstand te doen en er waren voldoende eetgelegenheden en erg gezellig ! kunt er goed fietsenen wandelen en het strand is ook niet te ver weg

Vakantiehuis Bergen Bos en Duin info

• CafeNiet beschikbaar