Vakantiehuis Gastenverblijf Onder den Dijck

VakantiehuisWeer vandaag12°8°
Vakantiehuis Gastenverblijf Onder den Dijck
9,2

6 reviews over Vakantiehuis Gastenverblijf Onder den Dijck in het Nederlands

Een knus plekje in een landelijke omgeving

Jeffrie, Fleur en Louise, 17-4-2017

Heerlijk genoten van dit gezellige knusse plekje! Landelijk gelegen tussen de weilanden met mooie vergezichten. Ontzettend leuk ingericht en van alle gemakken voorzien. Bedstee en open haard maken het plaatje compleet en hierdoor erg huiselijk. Met enkele minuten in Schagen en met 15 minuten op het strand van Callantsoog​ (auto). Wat ons betreft zeker de moeite waard!

Geweldig

Moniek, 3-4-2017

Aan allies is gedacht je grijpt nergens op mis

Heerlijk en gezellig huisje! super comfortabel!

Andrea Jaeger, 19-3-2017

Het huisje is erg comfortabel met de open haard en een heerlijk bad. Het weidse uitzicht was erg mooi en er waren veel vogels en schapen in de weide. De inrichting is modern, gezellig en romantisch. Alles is super schoon. Het was ook heerlijk rustig!

Heerlijk rustig plekje met geweldig uitzicht!

Bram en Bianca, 19-11-2016

Geweldig, wat een knus/gezellig ingericht gastenverblijf en aan alles is gedacht. We hebben hier vijf heerlijke dagen gehad. Je kunt alle kanten op wat betreft de bezienswaardigheden, de ligging is perfect. 'S avonds heerlijk de houtkachel aan en bijkomen. Het voelde bij aankomst meteen alsof je thuis bent, we komen zeker nog een keer weer!

Geweldig weekend gehad !!

Frans en Willy deBruin, 30-10-2016

Een superweekend gehad ! Veel rust en ruimte, gastvrijheid ...en een heerlijk knus en schoon verblijf !! Het weidse uitzicht brengt je helemaal tot rust.. En wil je winkelen, in Schagen komt iedere liefhebber voor shoppen helemaal aan z'n trekken. En wat een prachtige omgeving ! Verder mag de inrichting van de hooiberg ook wel ff genoemd geworden...Aan alles is gedacht, supergezellig ingericht, met veel oog voor detail. Ook bij slecht weer verveel je je niet...En wat te denken van het privé-terrasje voor de deur....we hebben heerlijk in het zonnetje kunnen zitten...En minpunten?.......Die hebben we niet gezien....Helemaal top! Bedankt Nannie !

Helemaal super.

rvdkolk46@tele2.nl, 13-9-2010

10-12 sept 2010

Lieve Nannie,

Elk jaar gaan wij een weekend weg (zonder onze meiden van 5 en bijna 3) om even tijd voor elkaar te hebben en te relaxen. En dat is gelukt :-) Wat een heerlijk plekje, fantastisch uitzicht en vooral rust.

Gisteren zijn wij naar Schagen geweest en daarna heerlijk uitgewaaid op het strand, wat trouwens heel goed gelukt is met windkracht 4 en als afsluiter heerlijk gegeten bij Woest.

Kortom: Wij hebben een heerlijk weekend gehad. Zeker een plek om een keer terug te komen.

Nannie: Je hebt er echt iets heel moois van gemaakt en het ontbijt was TOP! Ga vooral zo door.

Liefs, René en Marianne

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gastenverblijf Onder den Dijck in Barsingerhorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gastenverblijf Onder den Dijck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Gastenverblijf Onder den Dijck scoort een 9.17 uit 10 op basis van 6 reviews.