Géén boekingskosten

Bed & Breakfast info

5 Reviews over De Hemme

• 10Elke G.01-09-2020

Wat een top adresje!

B&B de Hemme ligt rustig maar toch centraal moest je uitstapjes willen maken. We hebben erg goed geslapen, genoten van de rust en de luxe badkamer. Alles was ook supernetjes. Het ontbijt is home made, super lekker, gezond en erg royaal! Petra en Ton zijn fatastische gastheren die met superleuke tips komen voor de omgeving. We hebben erg leuke uitstapjes gedaan maar het meest hebben we genoten van de natuur in de omgeving van de B&B. Wil je tot rust komen dan is deze B&B echt een aanrader. We waren maar een weekendje weg, maar voelt alsof we een week wegwaren :) Dankje Ton en Petra voor het mooie verblijf!

• 10Irene16-07-2020

Fantastisch en beste ontbijt ooit👍

Jeetje zeg, wat een super adresje. We hebben genoten, mooie,gezellige en nette schone kamer.Erg gastvriendelijk ontvangen en mooie tips gekregen. Het ontbijt was helemaal geweldig en uitgebreid.....dikke pluim.De ligstoelen stonden al klaar, een top lokatie 👍🤗

• 9F. de Wildt26-01-2020

fantastisch

gastvrije vriendelijke eigenaren, overheerlijk luxe ontbijt, heerlijke bedden, schone kamer badkamer, rustige relaxed omgeving met veel wandel en fietsroutes. hond vriendelijk. zeker voor herhaling vatbaar

• 10Paluline23-01-2020

Voor herhaling vatbaar

Heerlijke plek. Mooie sfeervolle kamer met oog voor detail. Comfortabele ruime badkamer. We voelden ons echt welkom. Dat er geen t.v. op de kamer is was lekker, eindelijk weer een goed boek gelezen. En het ontbijt..... super!!

• 10Petra14-01-2020

Heerlijk!

even terug naar de basis, maar dan wel met een heerlijk comfortabel bed en een heerlijk zitje op het eigen terras. zelfs ligbedden zijn aanwezig. geen TV, maar wanneer zou je moeten kijken? zoveel te doen, zoveel te beleven. wandelen, fietsen over de Westfriesedijk, naar het strand, naar historische steden of gezellig naar het dichtbij gelegen Schagen met de vele restaurantjes en terrasjes. een hond is tegen een kleine toeslag welkom en ook hij wordt in de watten gelegd net als de baasjes, die mogen rekenen op een lekker en vers ontbijt in de ochtend.

Bed & Breakfast De Hemme info

Het complex