Reviews over Barsingerhorn

Aanrader!

Ann,
    3-7-2018

Super huisje met knusse tuin en mooi uitzicht. Van alle gemakken voorzien. Mooie ligging. Echt een aanrader!

Zeer aan te bevelen.

Tiny en Martin,
    24-6-2018

Verrassend verblijf. Mooi ingerichte "hooimijt". Ruime en complete inrichting, waarin niets ontbreekt, wat je nodig hebt. Schitterend uitzicht. Bij mooi weer is het buiten goed toeven in een eigen afgebakend gedeelte in de tuin. Vriendelijke gastvrouw.

Erg relaxt!

Niek,
    2-6-2017

We hebben hier een paar dagen doorgebracht en het was heerlijk om even te ontsnappen aan de hectiek van de stad!

Top plek om even goed tot rust te komen!

Een knus plekje in een landelijke omgeving

Jeffrie, Fleur en Louise,
    17-4-2017

Heerlijk genoten van dit gezellige knusse plekje! Landelijk gelegen tussen de weilanden met mooie vergezichten. Ontzettend leuk ingericht en van alle gemakken voorzien. Bedstee en open haard maken het plaatje compleet en hierdoor erg huiselijk. Met enkele minuten in Schagen en met 15 minuten op het strand van Callantsoog​ (auto). Wat ons betreft zeker de moeite waard!

Geweldig

Moniek,
    3-4-2017

Aan allies is gedacht je grijpt nergens op mis

Barsingerhorn scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews