CampingWeer vandaag3°1°
6,9

5 reviews over Camping Minicamping De Polle in het Nederlands

Echt een boerencamping

Jansen, 7-8-2016

we hebben genoten van de fietsmogelijkheden in de omgeving. Maar op de website van de camping moet zeker weggehaald worden dat er Gratis WIFI aanwezig is. Wij en meerdere gasten hadden nl. helemaal GEEN WiFi.

Er werd een caravan naast die van ons gezet met amper 1 meter ertussen. Wij betwijfelen of er gezien het aantal caravans, de aangegeven 100 m2 die op site vermeld staan, wel beschikbaar zijn. Ook twijfelen we aan het aantal voltage van de electriciteit omdat de verlichting regelmatig knipperde ( zoals bekende taferelen in Frankrijk)

Leuke camping, mooi uitzicht.

TrWF, 31-7-2016

Rustige camping, wijds uitzicht als je op het buitenste veld staat. Fietsafstand van Egmond-binnen, Limmen (voor de bakker) en het strand.

Erg schoon en netjes!

Geweldige camping, alles keurig en vriendelijk

Ben Boverhuis, 31-1-2016

Sanitair, voorzieningen en de eigenaren! Minder is de overlast van de koeienstallen en het tarief zou iets goedkoper kunnen.

het wordt zeker nog meer keer camperen

AD en Janny van der Schoor, 13-8-2012

het is er goed camperen je komt er tot rust en het is netjes en schoon

sanitair je kunt er goed fietsen en dicht bij voor je dagelijkse boodschappen

Je kunt ook leuk fietsen door de duinen en langs weilanden met egmond aan zee een gezellig plaatsje.

Echt een aanrader!

Fam. Meijne, 23-5-2011

Ruime plaatsen met een mooi uitzicht op de polder. Een heerlijk rustige omgeving.

Dicht bij duinen en strand.

Egmond Binnen op 5 minuten fietsen waar je de dagelijke boodschappen kunt doen.

Een camping waar je echt tot rust komt, wij hebben genoten ook van de goede zorgen van de beheerders. Het sanitair is fantastisch schoon!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Polle in Bakkum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Polle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Polle scoort een 6.94 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: