Hotel Huize Koningsbosch

1 review over Hotel Huize Koningsbosch in het Nederlands

Aanrader!

Ellen
24-9-2016

Bij aankomst verrast door de stijlvolle uitstraling. Vriendelijk ontvangst met een kopje koffie. Nette, schone kamer met heerlijke douchegel, shampoo, haardroger. Geen opbergruimte maar wij hadden ook een kleine kamer geboekt. Wel een kapstok met kleerhangers. Voor ons korte verblijf geen probleem. Keuze uit 2 verschillende hoofdkussens, hard en zacht, voor extra comfort. Lekker, goed ontbijt. Al met al waren wij erg tevreden! Aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Huize Koningsbosch in Bakkum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Huize Koningsbosch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.