Camping Het Zonnige Veld

• Matig / voldoende: 5 - 7

nette camping

M
15-6-2018

nette camping.het sanitair is netjes en wordt regelmatig schoongemaakt door de gastvrouw. pluspunt is nu ook dat er toiletpapier aanwezig is dus niet meer met je rolletje over de camping.misschien nog een kleine tip?zeeppompjes bij de wasbakken wordt nog door velen gemist

zowel door ons als anderen net als papieren handdoekjes bij de wastafels.super is dat je 2 duinkaarten tijdens je verblijf te leen krijgt. de borg bedraagt € 10,- per kaart. de locatie is zeer prettig. wel is er deels de vliegroute overheen dus je hoort wel af en toe de vliegtuigen. maar dat wend wel.

Fam Postma
4-6-2018

Fantastische camping! Rust, reinheid en vooral genieten! Mooie comfort plaatsen met eigen waterafvoer. De fietsen in een speciaal (overdekte) fietsenstalling. En een dikke 10 voor het sanitair, super schoon! Aan de overkant de duinen, waar je eindeloos kan fietsen met duidelijke route punten. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Kortom..tot ziens

Een aanrader!!

Fam.Bommer
13-5-2018

Het is een mooie camping met verharde plaatsen.Mooi sanitair ,o.a. Lekkere douches zonder munten.

Vriendelijke gastheer en vrouw.

Omgeving super om te fietsen met de toegangskaarten door de camping beschikbaar gesteld,voor het duinreservaat.Verder in deze tijd van het jaar staan de bollen in bloei .

Onze zoon met gezin verbleef in het mooie B&B.!

Het is zeker eeen plek om terug te komen.

Perfect

Piet
6-5-2018

Prachtig gelegen, enthousiaste beheerders en brandschoon sanitair!

Prachtige strakke en mooie camping

Henri Kommet
1-9-2017

Camping heeft mooie strakke velden met verharde plaatsen, water en afvoer op de plek, mooie grasmat die ook na een regenbui er mooi bij blijft liggen! WiFi kan iets beter, maar vaak is het goed te doen! Ligging tegenover de duinen met mooie fietspaden!

geweldige plek en wandel/fietsroutes

Krijn Nagel
22-7-2017

Goed verzorgde camping. Mooie ruime plaatsen met verharding tappunt en afvoerput. Sanitair in goede staat en schoon. Overdekte fietsenstalling met laadpunten. Gratis duinkaart voor de gasten. Door hoge heggen goede beschutting tegen de wind. Afhankelijk van windrichting soms vliegverkeer naar Schiphol

In één woord Super

Bebe Dirk
7-7-2017

Zagen van verre vlaggen hangen en wij in de remmen,bijzonder vriendelijk ontvangst met uitgebreide informatie over camping en omgeving dit ook in boekwerk

In één woord geweldig

Fijne kleinschalige camping.

Korry Stielstra
24-6-2017

Fijn verblijf gehad op de camping die er erg netjes uitziet

Vriendelijke eigenaren die zich inzetten voor hun gasten

Elke dag een praatje komen maken en zelfs alle campinggasten uitnodigden op de koffie op 1e pinksterdag.

Verrassend!

Een camping om terug te komen

helemaal top

jannie van toorn
30-10-2016

niets op aan te merken je kan er goed fietsen en wandelen mooie routes

Bed en Breakfast was uitstekend, ontbijt eveneens

Martin Geurts van Kessel
24-10-2016

Alles was uitstekend.Niets op aan te merken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Zonnige Veld in Bakkum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Zonnige Veld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Zonnige Veld scoort een 8.94 uit 10 op basis van 53 reviews.