Bed and Breakfast De Jacobsschelp

BedAndBreakfast Info

Meer bedandbreakfastinfo

2 reviews over Bed and Breakfast De Jacobsschelp

• 10F.Grimmelt09-04-2013

Heel ontspannen en een heerlijk verblijf

De mensen zijn super vriendelijk behulpzaam goede informatie aanwezig ook van restaurants in de omgeving. Het ontbijt is rijkelijk en van goede kwaliteit rustig gelegen maar dichtbij uitvalswegen. kamers zijn goed en schoon. Kwaliteit van handdoeken en badkamer goed verzorgd alles is aanwezig zoals zeep douchegel etc. Goed gevulde koelkast en redelijke prijzen voor de consumpties.Zeker een aanrader.

• 10carma201114-09-2012

alles klopt hier, fantastisch!

Eén en al aangename verrassingen zodra je hier binnenkomt. In 'n verbouwde bollenschuur hebben Barbara en Hans een appartementje gemaakt met zeethema. Prachtige betegelde ruimte met inkoopdouche, luxe wastafel en toilet, vloerverwarming (!), en handdoekradiator. Kompleet keukenblok met koelkast, koffiezetapparaat en 2 kookplaatjes; alleen voor het koken van water! Heel veel toeristische info en een hele map met eetgelegenheden op nummer geordend, met elk een aparte routekaart en menukaart (uit 2011) om indruk te krijgen van aanbod en prijs. Parkeren gratis voor de deur. Slapen op de 1e verdieping, het 2-pers.bed is prima. Ontbijt 's morgens in je eigen "appartementje", de tafel wordt voor je gedekt, en het ontbijt is héél uitgebreid, vers en verzorgd. Wij hebben in binnen- en buitenland al heel veel B&B's bezocht, maar geen scoorde alleen maar 10en! Bezoek de website en bekijk de video. Die geeft precies aan wat je kunt verwachten.

1 tip over Bed and Breakfast De Jacobsschelp

• carma2011, 14-09-2012

Strand is 3 km. (bijv. Egmond aan Zee). Wij hebben 's avonds lekker gegeten in Heiloo. Vooral Italiaans restaurant Il Corso scoorde bij ons goed. Prima, vers gemaakt eten en een goede prijs.

0 vragen over Bed and Breakfast De Jacobsschelp

Bed and Breakfast info