Bed and Breakfast Bed en Bollen

2 reviews over Bed and Breakfast Bed en Bollen

• 2018
      9Claudia12-09-2018

Geweldig!

Een super gezellige en warme B&B, verse bloemen op tafel. Verschillende ruimtes en verdiepingen met warme sfeer. Kleine keuken om iets klaar te maken en te eten. 5 km van het strand maar fiets was te leen. Zeker niet duur. Top!!!

Alleenreizend

• Oude reviews

10Paul en Greet09-09-2013

Fantastisch. Sfeervol en ontspannen

Een geweldige accommodatie. Sfeervol en zeer prettig om te verblijven. Mooie en verzorgde inrichting met oog voor kleine subtiele details. Binnen een korte tijd voel je je er helemaal thuis. Brandschoon en verzorgd. Prima contact en goede prijs-kwaliteit verhouding. Goed ontbijt, al met al heerlijk. We hebben meteen voor een tweede keer geboekt.

0 tips over Bed and Breakfast Bed en Bollen

0 vragen over Bed and Breakfast Bed en Bollen