Pension Ibis Budget Amsterdam Airport

Pension
Weer vandaag2°-1°
Pension Ibis Budget Amsterdam Airport
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Amsterdam Airport voor je op een rij gezet:

39 reviews over Pension Ibis Budget Amsterdam Airport in het Nederlands

Prima budget hotel vlakbij het vliegveld.

AJ Looij,
27-11-2018

Prima airporthotel. Kamers zijn eenvoudig, maar ruim genoeg. Alles wat je nodig hebt. Er is een aparte douce en een aparte toilet op de kamer. Wastafel bevind zich in de kamer zelf. Afdrogen na het douchen is ook handiger in de kamer zelf. Dus weinig privacy. Als echtpaar is dat geen probleem. Hier is de prijs ook naar. Wij vinden het een geweldig verblijf om onze vakantie relaxt te starten. Luchthavenshuttle werkt prima (en is gratis). Dineren kun je in het naastgelegen Ibis hotel (, is wel prijzig, maar goed je hebt vakantie). De automaat in het ibis budget hotel is voordeliger, die biedt ook eventueel magnetron maaltijden, als je dat zou willen.

Viel tegen

Daniëlle,
28-10-2018

Op zich prima, betaalbaar hotel als je een nachtje blijft i.v.m. een vroege vlucht. Wij hadden een kamer voor 3 personen maar er waren maar voor 2 personen bedden opgemaakt en handdoeken neergelegd. Transfer terug vanaf het vliegveld was zeer slecht geregeld. De bus, die maar 1 x per 40 minuten reed, reed niet volgens dienstregeling. Toen de bus uiteindelijk kwam, vertrok hij niet vanaf het aangegeven en afgesproken punt maar een stuk verderop waardoor wij en andere wachtenden weer 40 minuten moesten wachten op de volgende bus. Na hierover contact te hebben gehad met het hotel, werd ons geadviseerd om de betaalde, reguliere bus te nemen. Die stopte ook in de buurt van het hotel. Slecht geregeld en slecht opgelost.

Prima voor 1 nacht

R.W.,
16-6-2018

Accommodatie is prima voor 1 nacht alvorens je vliegt. Kamer is voor 3 personen, krap bedje maar wederom prima voor 1 nacht. Wel achterstallig onderhoud (likje verf hier en daar, wat plinten die loslaten) en we hebben veel muggen moeten doden (volgens mij maken de schoonmakers schoon met de ramen open, het is nogal bosrijk eromheen met water dus automatisch veel kans op muggen). Douche niet geprobeerd, leek ons erg krap. Ontbijt was summier maar prima. Vriendelijk personeel.

Prima

Ellen de Levie,
14-5-2018

Vriendelijk personeel, schone kamers, dichtbij schiphol.

Er is een schuttle service.

Kamers zijn zeer eenvoudig, niks extra’s geen waterkoker en ook geen koelkastje.

Wel kan je bij de receptie kokend water gratis pakken.

Redelijk

Ellen de Levie,
18-4-2018

Schoon hotel. Weinig sfeer. Meer als dit heb je niet nodig om een nachtje te verblijven dicht bij schiphol, voor je reis.

Het is ok... maar ook niet meer of minder als dat.

Nooit weer

Perry,
18-8-2017

Door een gordijn van wiet lucht komen we bij de receptie aan. Is dit ook een plek voor asielzoekers? Prima, ze moeten ook een plek hebben. Maar vreemd. Mensen lopen af en aan met hun prakje naar de magnetron. Zaken zijn snel geregeld ve 3 persoons kamer. Deze is schoon. Bedden te hard. Alles te krap, lawaaierig. Zeer onprettig. Gegeten bij Ibis hoofdgebouw. Ziek geworden. 1e 4 dgn op vakantie doodziek (seafood pasta). Om 5 uur 's ochtends met shuttle. De receptie en terras was nog steeds net een coffeeshop. Zeer onprettig vooral 's ochtendsvroeg. Shuttle mooi op tijd en goed georganiseerd met de koffers.

Goed verblijf voor een nacht

Gast,
18-7-2017

We kregen een keurig sms'je dat de kamer gereed was (lid hotels). Bij aankomst was het alleen even paspoort en creditkaart showen.

Kamer was in orde zoals we gewend zijn. Shuttle-bus vertrok ook keurig op tijd.

Jammer is alleen dat op de site niet vermeld staat van hoe laat tot hoe laat het ontbijt is. Kleine moeite om dat te vermelden lijkt mij.

Helemaal top

Joren,
22-5-2017

Aangezien ik mijn aansluiting met de trein naar Londen niet kon halen op de dag dat ik zou vertrekken heb ik ervoor gekozen om bij Ibis budget te overnachten en de ochtend erna verder te reizen.

Goede kamers, alle benodigdheden zijn er. Je zou niet denken dat het budget is. De kamers hebben drie bedden, twee naast elkaar en een stapelbed, een grote douche en wastafel en een bureau met daarboven een tv.

Als je een hapje wilt eten ligt het 'gewone' Ibis hotel op loopafstand op hetzelfde terrein en kun je bij de hamburger bar terecht om een lekkere, zelf samen te stellen, hamburger te eten.

Het ontbijt is uitstekend, niet heel uitgebreid maar van hele goede kwaliteit.

Personeel is erg behulpzaam.

Heb op zowel de heen als de terugreis overnacht in Ibis Budget en ik zou het volgende keer zo weer doen.

Makkelijk

Roy,
21-5-2017

Het hotel is ideaal voor als je een vroege vlucht hebt. Met de auto sta je binnen 10 min. op P1.

De kamers zijn sober, maar netjes en alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Inchecken gaat heel snel. Internet werkt goed.

Nooit meer: bed en ontbijt waren teleurstellend

Rob,
12-2-2017

De prijs was goed, maar het ontbijt was zeer simpel en het bed erg hard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Ibis Budget Amsterdam Airport in Badhoevedorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Ibis Budget Amsterdam Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.