Tijdelijk €25 aanbetaling

Ibis Budget Amsterdam Airport

We hebben de beste aanbieders voor Pension Ibis Budget Amsterdam Airport voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 40 reviews

7GoedScore uit 40 reviews
  • 7Waardering

Pension info

• Airconditioning
Meer pension info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

40 Reviews over Ibis Budget Amsterdam Airport

• 7Robin Heijgen16-09-2021

Prima voor een nachtje

In juni gebeld omdat wij een vroege vlucht hadden en met onze dochter van 1,5 vast dichtbij schiphol wilde zijn. Speciaal gebeld of er een kinderbed aanwezig was. Hier is door de dame aan de telefoon nog over gebeld, zou absoluut geen probleem zijn.

Als ik dan 1 dag vantevoren online in wil checken, staat er geen kinderbed. Even gebeld --> nee die hebben wij niet, past ook niet op onze kamers. Dan ben je dus van alles aan het doen om te voorkomen dat dit een probleem word en dan wordt het dat alsnog.

Gelukkig was er een mindervalide kamer waarin het wel paste en is dit alsnog geregeld. Kamer verder is compact, maar netjes, prima badkamer, voor een nacht goed te doen.

De bus naar het vliegveld gaat slechts eens per uur, zouden max 32 mensen in mogen ivm corona. Echter; stamp en stampvol. Koffers passen ook niet. Als je met 3 koffers, kind van 1,5 en buggy in het kleine gangpad staat te proppen voel je je totaal niet op je gemak...

• 10Anton en Gretha05-11-2019

Goed opletten!

Nachtje geslapen in Ibis Budget. Simpel maar keurig! Goed ontbijt, lekker relax! Let wel goed op met boeken, we hadden via Accor hotel ( google park sleep and fly ) en bij aankomst bleek we toch het parkeren moesten betalen ! Dat werd een duur kort nachtje, bijna 200 euro! Dat was niet de afspraak! Dus later maar gebeld, mailen etc etc en gelukkig het bedrag terug gekregen, netjes opgelost. Dus houd goed in de gaten ( ook bij ons stond er incl parkeren ) of je toch niet het parkeren moet betalen ! mvg Anton en Gretha van der Veen

• 8AJ Looij27-11-2018

Prima budget hotel vlakbij het vliegveld.

Prima airporthotel. Kamers zijn eenvoudig, maar ruim genoeg. Alles wat je nodig hebt. Er is een aparte douce en een aparte toilet op de kamer. Wastafel bevind zich in de kamer zelf. Afdrogen na het douchen is ook handiger in de kamer zelf. Dus weinig privacy. Als echtpaar is dat geen probleem. Hier is de prijs ook naar. Wij vinden het een geweldig verblijf om onze vakantie relaxt te starten. Luchthavenshuttle werkt prima (en is gratis). Dineren kun je in het naastgelegen Ibis hotel (, is wel prijzig, maar goed je hebt vakantie). De automaat in het ibis budget hotel is voordeliger, die biedt ook eventueel magnetron maaltijden, als je dat zou willen.

• 6Daniëlle28-10-2018

Viel tegen

Op zich prima, betaalbaar hotel als je een nachtje blijft i.v.m. een vroege vlucht. Wij hadden een kamer voor 3 personen maar er waren maar voor 2 personen bedden opgemaakt en handdoeken neergelegd. Transfer terug vanaf het vliegveld was zeer slecht geregeld. De bus, die maar 1 x per 40 minuten reed, reed niet volgens dienstregeling. Toen de bus uiteindelijk kwam, vertrok hij niet vanaf het aangegeven en afgesproken punt maar een stuk verderop waardoor wij en andere wachtenden weer 40 minuten moesten wachten op de volgende bus. Na hierover contact te hebben gehad met het hotel, werd ons geadviseerd om de betaalde, reguliere bus te nemen. Die stopte ook in de buurt van het hotel. Slecht geregeld en slecht opgelost.

• 7R.W.16-06-2018

Prima voor 1 nacht

Accommodatie is prima voor 1 nacht alvorens je vliegt. Kamer is voor 3 personen, krap bedje maar wederom prima voor 1 nacht. Wel achterstallig onderhoud (likje verf hier en daar, wat plinten die loslaten) en we hebben veel muggen moeten doden (volgens mij maken de schoonmakers schoon met de ramen open, het is nogal bosrijk eromheen met water dus automatisch veel kans op muggen). Douche niet geprobeerd, leek ons erg krap. Ontbijt was summier maar prima. Vriendelijk personeel.

• 7Ellen de Levie14-05-2018

Prima

Vriendelijk personeel, schone kamers, dichtbij schiphol. Er is een schuttle service. Kamers zijn zeer eenvoudig, niks extra’s geen waterkoker en ook geen koelkastje. Wel kan je bij de receptie kokend water gratis pakken.

• 7Ellen de Levie18-04-2018

Redelijk

Schoon hotel. Weinig sfeer. Meer als dit heb je niet nodig om een nachtje te verblijven dicht bij schiphol, voor je reis. Het is ok... maar ook niet meer of minder als dat.

• 3Perry18-08-2017

Nooit weer

Door een gordijn van wiet lucht komen we bij de receptie aan. Is dit ook een plek voor asielzoekers? Prima, ze moeten ook een plek hebben. Maar vreemd. Mensen lopen af en aan met hun prakje naar de magnetron. Zaken zijn snel geregeld ve 3 persoons kamer. Deze is schoon. Bedden te hard. Alles te krap, lawaaierig. Zeer onprettig. Gegeten bij Ibis hoofdgebouw. Ziek geworden. 1e 4 dgn op vakantie doodziek (seafood pasta). Om 5 uur 's ochtends met shuttle. De receptie en terras was nog steeds net een coffeeshop. Zeer onprettig vooral 's ochtendsvroeg. Shuttle mooi op tijd en goed georganiseerd met de koffers.

• 7Gast18-07-2017

Goed verblijf voor een nacht

We kregen een keurig sms'je dat de kamer gereed was (lid hotels). Bij aankomst was het alleen even paspoort en creditkaart showen.

Kamer was in orde zoals we gewend zijn. Shuttle-bus vertrok ook keurig op tijd.

Jammer is alleen dat op de site niet vermeld staat van hoe laat tot hoe laat het ontbijt is. Kleine moeite om dat te vermelden lijkt mij.

• 9Joren22-05-2017

Helemaal top

Aangezien ik mijn aansluiting met de trein naar Londen niet kon halen op de dag dat ik zou vertrekken heb ik ervoor gekozen om bij Ibis budget te overnachten en de ochtend erna verder te reizen. Goede kamers, alle benodigdheden zijn er. Je zou niet denken dat het budget is. De kamers hebben drie bedden, twee naast elkaar en een stapelbed, een grote douche en wastafel en een bureau met daarboven een tv. Als je een hapje wilt eten ligt het 'gewone' Ibis hotel op loopafstand op hetzelfde terrein en kun je bij de hamburger bar terecht om een lekkere, zelf samen te stellen, hamburger te eten. Het ontbijt is uitstekend, niet heel uitgebreid maar van hele goede kwaliteit. Personeel is erg behulpzaam. Heb op zowel de heen als de terugreis overnacht in Ibis Budget en ik zou het volgende keer zo weer doen.

Pension Ibis Budget Amsterdam Airport info

• AirconditioningBeschikbaar