Hotel Ibis Amsterdam Airport

Airport hotelWeer vandaag15°7°
Hotel Ibis Amsterdam Airport
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Amsterdam Airport voor je op een rij gezet:

54 reviews over Hotel Ibis Amsterdam Airport in het Nederlands

Alles in het hotel heeft een warme sfeer

Johanna
21-2-2018

Alles was perfect in orde

Chaotisch hotel

Vervaan
23-9-2017

Kamer is prima, niet groot maar met goed bed en goede badkamer

Mooi groot hotel

Danny
12-9-2017

Mooi groot hotel met 3 restaurants en een bar. Goed verzorgd ontbijt buffet.

Snel op Schiphol via pendelbus.

Kamer voor 3 personen wel erg klein, via het voeteneind het bed betreden.

Bedden erg goed.

Penrod
19-5-2017

Mooie kamer en badkamer ontbijt is prima begrijp niet dat er gezegd word dat het weinig is.ik heb genoeg andere hotels meegemaakt .maar dit doet niet onder van anderen. op hotel van keten na.

Relaxt hotel om je vakantie te beginnen.

Familie Keizers
27-3-2017

De kamers zijn comfortabel. De shuttlebus van en naar Schiphol maakt dit een goed begin van de vakantie. Je hoeft geen nacht te missen wanneer je vroeg in de morgen vliegt. De auto kan er blijven staan, mits je goed reserveert. Wij hadden dit niet gedaan, maar dat is achteraf heel netjes opgelost!!!!

Leuke bar om lekker relaxt wat te drinken en alvast te proosten op de vakantie.

park sleep fly Schiphol

MaschaG
10-3-2017

's avonds naar Schiphol voor een ochtendvlucht. De kamer is sober maar netjes en parkeren en de shuttlebus werkt altijd prima. Let er wel op bij boeken dat alleen met dit arrangement het parkeren is inbegrepen, anders wordt het erg duur (per dag betalen). Ook rijd de shuttle 's nachts niet. Verder is het grootste probleem de temperatuur op de kamer, niet te doen. De airco blaast alleen hete lucht en een raam open zetten geeft ontzettend veel geluidsoverlast. Dus een goede nachtrust is niet gegarandeerd.

Weekeindje weg

Anita
8-3-2016

Hotelkamer was netjes, schoon. Ontbijt was karig (geen magere yogh, kwark en muesli) alleen de ongezondere varianten. Ondanks de hele grote parkeerplaats toch een paar keer moeten zoeken en rondrijden voor een vrije plaats. Verdere goede locatie voor weekeindje Amsterdam.

Kees
6-12-2015

Goed Hotel op korte afstand van Schiphol. Redelijke prijzen, met dien verstande dat het ontbijt veel en veel te duur is. Je auto kan er gratis 21 dagen blijven staan en je wordt met een bus opgehaald en na je vakantie weer van Schiphol opgehaald. Mooie en schone kamers, die voldoende groot zijn. Dus een goed alternatief om een voorovernachting te boeken.

Deze keer minder

MaschaG
10-10-2015

Nette maar niet heel ruime kamer. Door de warmte binnen en de niet werkende airco zat er maar 1 ding op, raam open zetten. Dat geeft (natuurlijk) geluidsoverlast. Dus geen goede nachtrust gehad, helaas.

Alies
27-7-2015

Park-sleep-fly arrangement gehad in een ruime, superschone familiekamer met gratis WiFi.

Om 5.00 uur met de pendel opgehaald. Korte afstand naar vliegveld. I.v.m. vroege vertrek geen ontbijt gedaan. Heel tevreden. Op de terugweg staat de locatie van de pendelbussen op Schiphol goed aangegeven. Voor herhaling vatbaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Amsterdam Airport in Badhoevedorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Amsterdam Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.