Kleine hotelsWeer vandaag1°-2°
Hotel Herbergh Amsterdam Schiphol Airport

We hebben een aantal aanbieders voor Herbergh Amsterdam Schiphol Airport voor je op een rij gezet:

24 reviews over Hotel Herbergh Amsterdam Schiphol Airport in het Nederlands

Vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie kamer en goede bedden. Prijs-kwaliteit verhouding dik in orde.

Gereisd met partner in oktober 2017

prima hotel voor zakelijk verblijf

Bart,
8-9-2017

Prima hotel met goede ontvangst en nette en schone kamers. Ontbijt vanaf 6.00 uur met voldoende keuze.

Gereisd alleenreizend in september 2017

Prima verblijf met uitstekende service

S.P. DIJKHUIZEN.
29-11-2014

Mijn vrouw en ik hadden besprekingen in Amstelveen en zochten een hotel in de buurt voor één nacht. Hotel de Herbergh had een kamer beschikbaar voor een zeer redelijke prijs. Wij hebben geboekt en hebben er geen spijt van. Zelden zulke aardige en behulpzame medewerkers meegemaakt. Van het restaurant alleen gebruik gemaakt voor het ontbijt, en dat was uitstekend.

Onze kamer had net nieuwe bedden, en die waren ook goed. Al met al een echte aanrader.

Gereisd met partner in november 2014

Hotels.nl

Als je zonder stress vanaf Schiphol wil vertrekken, is dit een heel fijn kleinschalig familiehotel met 2 prima restaurants.

De kamerprijs is zeer acceptabel

Met de gratis shuttle-bus ben je in 10 minuten op schiphol.

Gereisd met partner in september 2013

Uitstekende service

Adriaan65
7-5-2013

Medewerker bood zelfs aan via hun computer mijn check-in te regelen op Schiphol en te printen. Voor de rest niets dan lof: met bus naar Schiphol, auto gratis parkeren tijdens vakantie in buitenland en de prijs van de kamer zeer redelijk. Zeer aanbevolen als start voor vakantie!

Gereisd met partner in april 2013

prima adres om te overnachten voor vliegreis

Janet Kalman
6-2-2013

fijn hotel, alles goed verzorgd. restaurant niet gegeten maar de kaart zag er goed uit. dicht bij lang parkeren schiphol.

goede prijs

Gereisd met partner in januari 2013

geweldige start van je (vlieg)vakantie

Dick en Alida
23-1-2013

een heerlijk hotel met geweldig personeel.

schone, nette kamers.

uitgebreid ontbijtbuffet.

goed begin van je (vlieg)vakantie omdat je met de gratis shuttle-bus naar schiphol wordt gebracht.

Gereisd met partner in januari 2013

Fantastisch hotel en ontzettend goed eten

Udo en Dicky
19-10-2012

Een overnachting gehad in het hotel. Van te voren al goede informatie via email ontvangen. Aanvullende vragen werden snel en correct gegeven.

Wat een leuk hotel en vriendelijk personeel. Zij weten hoe een gast dient te worden behandeld. Goede kamer.

Maar dan het diner. We hebben a la cart gegeten. Uitmuntend. Zelden zo'n lekkere carpaccio gehad. Ook hoofdgerecht (vlees) en nagerecht heerlijk.

Wat een romantische plek zo voor het raam.

Ontbijt ook prima geregeld en alweer een en al vriendelijkheid.

TOP. Aanrader om daar je vakantie (op weg naar Schiphol) te beginnen.

Prima vervoer met gratis shuttle bus vanaf het - tegenover liggende - Novotel.

Gereisd met partner in oktober 2012

heerlijke overnachting

hermancremers
20-9-2012

kwam laat aan op schiphol enwas verrast dat ik op het laate tijdstip nog wat kon eten uitstekende en nette kamer vriendelijk personeel en uitsteekend berijkbaar met de shuttlebus die ok nog eens gratis is dus en prima hotel

Gereisd alleenreizend in september 2012

Voor ons was dit een overnachting alvorens naar Schiphol te gaan. We moesten midden in de nacht weg en hebben niet optimaal van het hotel kunnen genieten helaas. Maar alles wat we mee konden krjgen verdiende een dikke 10!! SUPER!!

Wij verbleven met twee kleine kindjes, kindjes kregen een presentje. Erg vriendelijk en behulpzame personeel. Hotel zag er sfeervol en aangenaam uit. Kamers prima in orde!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Herbergh Amsterdam Schiphol Airport in Badhoevedorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Herbergh Amsterdam Schiphol Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.