Hotel Herbergh Amsterdam Schiphol Airport

Hotel Herbergh Amsterdam Schiphol Airport
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Herbergh Amsterdam Schiphol Airport voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Herbergh Amsterdam Schiphol Airport in het Nederlands

Vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie kamer en goede bedden. Prijs-kwaliteit verhouding dik in orde.

prima hotel voor zakelijk verblijf

Bart
8-9-2017

Prima hotel met goede ontvangst en nette en schone kamers. Ontbijt vanaf 6.00 uur met voldoende keuze.

Pleasant hotel, great staff, good stay

George Nevin
19-6-2015

I had a pleasant, two day stay, and two friends stayed four nights at this convenient base for exploring the area.

The convenience began at the airport, where a free shuttle bus runs regularly scheduled service, under a timetable communicated in advance, from a specific pickup point.

This in contrast to other European hotels, which may ask you to telephone themt. This overlooks the fact that many Americans do not have cell phones that work in Europe. The Herbergh system is much better.

(Note that the bus also serves the Ibis Airport and Dorint hotels, and it is those two hotels that are marked on the side of the big blue bus.)

Staff was consistently accommodating, the rooms were modern, functional and blessedly quiet, and because we stayed multiple days we particularly appreciated the two hotel restaurants, La Bocca (Italian specialties) and La Bouche (French bistro-type). Of the two, La Bouche was better, though La Bocca was fine.

Prima verblijf met uitstekende service

S.P. DIJKHUIZEN.
29-11-2014

Mijn vrouw en ik hadden besprekingen in Amstelveen en zochten een hotel in de buurt voor één nacht. Hotel de Herbergh had een kamer beschikbaar voor een zeer redelijke prijs. Wij hebben geboekt en hebben er geen spijt van. Zelden zulke aardige en behulpzame medewerkers meegemaakt. Van het restaurant alleen gebruik gemaakt voor het ontbijt, en dat was uitstekend.

Onze kamer had net nieuwe bedden, en die waren ook goed. Al met al een echte aanrader.

Als je zonder stress vanaf Schiphol wil vertrekken, is dit een heel fijn kleinschalig familiehotel met 2 prima restaurants.

De kamerprijs is zeer acceptabel

Met de gratis shuttle-bus ben je in 10 minuten op schiphol.

Uitstekende service

Adriaan65
7-5-2013

Medewerker bood zelfs aan via hun computer mijn check-in te regelen op Schiphol en te printen. Voor de rest niets dan lof: met bus naar Schiphol, auto gratis parkeren tijdens vakantie in buitenland en de prijs van de kamer zeer redelijk. Zeer aanbevolen als start voor vakantie!

prima adres om te overnachten voor vliegreis

Janet Kalman
6-2-2013

fijn hotel, alles goed verzorgd. restaurant niet gegeten maar de kaart zag er goed uit. dicht bij lang parkeren schiphol.

goede prijs

geweldige start van je (vlieg)vakantie

Dick en Alida
23-1-2013

een heerlijk hotel met geweldig personeel.

schone, nette kamers.

uitgebreid ontbijtbuffet.

goed begin van je (vlieg)vakantie omdat je met de gratis shuttle-bus naar schiphol wordt gebracht.

Fantastisch hotel en ontzettend goed eten

Udo en Dicky
19-10-2012

Een overnachting gehad in het hotel. Van te voren al goede informatie via email ontvangen. Aanvullende vragen werden snel en correct gegeven.

Wat een leuk hotel en vriendelijk personeel. Zij weten hoe een gast dient te worden behandeld. Goede kamer.

Maar dan het diner. We hebben a la cart gegeten. Uitmuntend. Zelden zo'n lekkere carpaccio gehad. Ook hoofdgerecht (vlees) en nagerecht heerlijk.

Wat een romantische plek zo voor het raam.

Ontbijt ook prima geregeld en alweer een en al vriendelijkheid.

TOP. Aanrader om daar je vakantie (op weg naar Schiphol) te beginnen.

Prima vervoer met gratis shuttle bus vanaf het - tegenover liggende - Novotel.

heerlijke overnachting

hermancremers
20-9-2012

kwam laat aan op schiphol enwas verrast dat ik op het laate tijdstip nog wat kon eten uitstekende en nette kamer vriendelijk personeel en uitsteekend berijkbaar met de shuttlebus die ok nog eens gratis is dus en prima hotel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Herbergh Amsterdam Schiphol Airport in Badhoevedorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Herbergh Amsterdam Schiphol Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Herbergh Amsterdam Schiphol Airport scoort een 8.81 uit 10 op basis van 25 reviews.