Vakantiehuis

11 reviews over Vakantiehuis Restinn Andijk in het Nederlands

Een aanrader

pieter
18-8-2019

Ontvangst was zeer hartelijk en een duidelijke uitleg. Alles is echt aanwezig wat je nodig hebt. Het is klein maar fijn. De doucheruimte is praktisch maar is wel aan een renovatie toe.TV en wifi werken uitstekend. Het ontbijt is meer dan voldoende met elke dag een eitje. Prima bedden, gezellig terras, geen last van de buren noch van de koeien. Fietsen (electrisch)gehuurd bij Dekker in Andijk welke helemaal perfect waren. Heerlijke omgeving om te fietsen op de dijk naar o.a Medemblik en Enkuizen.

Een leuk concept, een aanrader.

Dominique Baert
24-4-2019

Vriendelijke ontvangst met voldoende uitleg ivm je verblijf. Een hotel-huisje helemaal voor jezelf met alles wat je nodig hebt: comfortabele bedden, tafeltje met stoelen, koelkastje en makkelijke zetels. Ook is er een koelkastje, waterkoker en senseo voorzien. De propere badkamer is een beetje aan de krappe kant (wij zijn nu niet echt klein en smal ;) ) maar goed ingericht. Bij het douchen staat soms wel de halve badkamervloer onder water omdat de douchedeur niet tot de grond reikt. Het terrasje is voorzien van een tafel en 2 stoelen zodat je bij mooi weer bvb buiten kan ontbijten. Wat het ontbijt betreft kunnen wij zeker niet klagen. 's ochtends op het afgesproken uur staat er een koelbox aan je deur met je ontbijt. Warme (afgebakken) broodjes, croissantje, gekookt eitje, beleg .... al het nodige zit er in en is zeker voldoende om de dag goed te starten. De mogelijkheid van een vers glaasje melk zou zeker een pluspunt zijn.

Gereisd Met partner in april 2019

Heerlijk verblijf met wat punten ter verbetering

B&N
22-4-2019

Een heerlijk verblijf gehad met de volgende goede punten; leuk concept, ideale ligging, rustig en schoon en de volgende verbeterpunten; het huisje is inmiddels toe aan wat renovatie en het ontbijt was basic met producten van de Lidl. Overall, prijs/kwaliteit en verwachting komen wij uit op een 7.

Gereisd Met partner in april 2019

Heerlijk

Nelleke
7-10-2018

De accomodatie was een verassing omdat mijn dochter dit geboekt had. Maar een zeer aangename verassing. Wat een schattige, complete "kamer". De ontvangst was spontaan en hartelijk, het uitzicht eindeloos, het ontbijt voldoende en de rust zalig.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Logeren op het platte land

Gemma van Etten
25-8-2017

Zes stenen huisjes staan er op het land van een boerengezin. Ze zijn volledige ingericht. De huisjes vallen onder de noemer Hotel, dat wil zeggen. De bedden worden opgemaakt, men krijgt schonen handdoeken en elke ochtend wordt er een uitgebreid ontbijt klaargemaakt. De mensen zijn gastvrij. Vanuit de huisjes kijkt men in de polder waar elke dag de koeien vertoeven. Het land ligt in de verte tegenover een dijk waarachter het IJsselmeer ligt. Ondanks het huisje volledig ingericht is en men koffie en thee kan nuttigen en er ook een koelkast is, vonden wij de ruimte om kleding op te hangen erg mager. Voor een verblijf voor een weekend is dit geen probleem maar wel als men langer blijft. Geschikt voor 2 personen en klein kind. Niet geschikt voor een ouder kind wegens gebrek aan speeltoestellen. Het zou iets aantrekkelijker zijn als naast de huisjes bloeiende beplanting komt of bakken met bloemen. Dit doet de omgeving wat opvrolijken. Voor de rest uitstekend met goede service. In Hoorn, Medemblik en Enkhuizen zijn uitstekende horecagelegenheden. Goede omgeving voor de watersport.

Prima verblijf

Henny
15-8-2015

Prachtig onderkomen, weids uitzicht. Bedden waren prima. Goede sanitaire voorzieningen. Heerlijk ontbijt elke ochtend welke bij het huisje neergezet werd. Aardige gastheer en gastvrouw. Alleen jammer dat voor een paar uurtjes gebruik van de fietsen, (even op en neer naar Enkhuizen in de namiddag) de dagprijs voor het huren van een fiets gerekend werd. Verder prima naar ons zin gehad.

Rust op het boerenland

Reislustig
26-8-2012

Restinn Andijk bevat 6 huisjes volgens de Restinn formule. Heerlijk rustig gelegen bij de boerderij van de familie. Hele vriendelijke eigenaars. Heerlijk ontbijt met vers gekookt eitje dat bij het huisje gebracht wordt door de eigenaresse met de fietskar. De kamers zijn basic, helaas zonder airco of ventilator zodat het snel heel warm is binnen. Privé terrasje met heg ervoor aan de rand van het weiland. Wij willen zeker terug !

Gereisd Met partner in juli 2012

Leuk initiatief

Simone
28-10-2011

Je kan wel stellen dat het een unieke overnachting is in zo'n mini huisje! Je doet de gordijnen open en je kijkt echt heel ver weg een weiland in! Als je op je terras zit, heb je niet het gevoel dat je op een vakantieparkje zit. Het zijn ook maar 6 huisjes. Wij zaten in het meest buitenste huisje, dus je zag ook echt niet dat er nog meer huisjes waren. Aardige gastvrouw, die een heerlijk ontbijtje komt brengen naar je huisje. Echt super. Het is erg schoon en efficiënt ingericht! Je kunt gebruik maken van het eten/drinken wat in het huisje te vinden is . Dit moet je wel aangeven op de 'kostenlijst'. Er zit een tv-tje in, en er is een waterkoker en een senseo-apparaat. De bedden lagen goed! We hebben bij de gastvrouw fietsen gehuurd en je fiets zo binnen een halfuurtje, over de dijk, naar het pittoreske Enkhuizen!

Gereisd Met partner in juli 2011

Een super midweek in een bijzondere accomodatie.

Bas Euser
13-8-2010

Het is heel een hele leuke ervaring om in het Restinn Andijk te zijn geweest. We hebben er een midweek vertoefd. 's Morgens wordt je ontbijt bezorgd door de boerin of haar schoondochter. Verse melk, rechtstreeks van de koe. En als je dan de gordijnen opendoet kijk je zo in de wei met de koeien. Super, en heel gemoedelijk allemaal! En West Friesland is zeer de moeite waard, leuke plaatsjes en museau. Zoals bijvoorbeeld het Zuider Zeemuseum. Maar er is veel meer!

Gereisd Met partner in augustus 2010

echt midden in de westfriese polder

johanb
6-6-2010

Het is een prachtig gelegen plek midden in de weilanden bij een boerderij. ideaal voor een paar dagen vissen,wandelen,of watersporten(windsurfen,zeilen) iedereen heeft zijn eigen luxe huisje van alle gemakken voorzien. Ik woon zelf vlak bij deze locatie en raad al mijn gasten die van ver komen dit altijd aan voor een goede overnachting.

Nogmaals zelf heb ik hier niet geslapen maar meerdere van mijn vrienden en bekenden wel.

Gereisd Met vrienden in januari 2010

• Overige servicesFietsverhuur

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Restinn Andijk in Andijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Restinn Andijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.