Géén boekingskosten

Vakantiepark IJsselhof

NederlandNoord-HollandAndijk

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark IJsselhof voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 470 reviews

Contact

476 Reviews over IJsselhof

• 8Willi10-08-2022

Uitmuntend

Wij hebben erg genoten van onze vakantie zeer goede visstand erg naar ons zin gehad met het gezin en gaan volgend jaar zeker langer op vakantie er word ook door personeel snel gehandeld als er iets stuk zeker de moeite waard En raad iedereen aan mijn kinderen waren 8 en 22 en die hebben ook erg genoten

• 6Onderkomen
  • 10Bassie07-08-2022

Super park voor jong en oud .

Huisje dikke prima groot zat . Wij zaten we in huisje 717 . Ik mag graag karpervissen en heb deze week meer dan 20 karpers gevangen . Ze zijn nog in de groei maar echt hele mooie exemplaren mooie spiegeltjes schubjes variërend tot 12 kilo . 1 tip vis met ligt spul en boilie maat 9 mm en pellets . Super netjes personeel en park wij komen zeker nog eens terug.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Johan&Rianne04-08-2022

Heerlijke vakantie

Samen met kinderen en hond een heerlijke ontspannen vakantie gehad. Mooie omgeving, schone vakantievilla en alles netjes onderhouden. Zeer vriendelijk personeel. Als je houdt van vissen, moet je hier zeker zijn. In 11 dagen tijd 45 karpers gevangen! Tip: Voor de pubers zou het park wat aantrekkelijker gemaakt kunnen worden. We hebben genoten!

• 6Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 8JTP Bours11-07-2022

Geweldig park!! Heb alweer geboekt.

Geweldig behulpzaam personeel. Niets is ze teveel. Geboekt als toegankelijke bungalow maar dat viel wat tegen. Totdat ik de man op de grasmaaier vroeg om mij te helpen. Hij vroeg waarmee en binnen een uur had hij alle problemen waar ik (rolstoeler) moeite mee had. Een drempelplaat geplaatst bij de tuindeur. Het pad naar het terras is te smal en direct werden er rijplaten neergelegd. Ook een een brede rijplaat van het terras naar de vissteiger werd er neergelegd. Daar het laatste stukje naar de steiger nogal schuin afloopt werd er ook meteen een lange steigerpaal in de grond gezet zodat ik mij kon vasthouden en veilig kon op en afstappen op de steiger om te vissen. Veel uitgezette vis, voorns, baars, brasem en zelfs karper. Ook haalde hij direct vier blokken voor onder tafelpoten zodat ik met rolstoel onder de tafel kon. Prachtige plek om te wandelen, fietsen op de dijken langs het IJsselmeer. Wat een PARK en wat een PERSONEEL Dikke duim

• 8Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 7Joris10-07-2022

Mooi park

12 dagen 11 karpers gevangen villa 767 met de feeder hengel water is maar 50 centimeter diep montage altijd onder de brug gegooid en gericht voer pallets onder de brug gegooid deze krijg je van de park karper beheerder spiegel schub en rijen karper gevangen altijd in de avond uren karpers tot 60 centimeter plus zorg voor onderlijnen van 22.00 of dikker begon met 18.00 de echt grote karpers zijn sterk en trekken dit met gemak kapot wel 4 karper verloren als bijvangst ook mooie voorns let op als je gaat voeren dat er geen eenden in de buurt zwemmen ze duiken je voer pallets gelijk op en weg is je voer ik vis met de feeder hengel 40 grams korf en 2 mais op de haak standaard brasem voer in de korf let op je zit direct aan het ijsselmeer en het kan er echt hard waaien helaas 2 avonden niet gevist vanwege regen en wind als je een beetje kan vissen vang je elke avond 1 of 2 karpers en ze zijn echt sterk verder mooi park prima huisjes

• 8Activiteiten
  • 8Robert04-07-2022

Groen waterrijk park: hond welkom, visgelegenheid

Rustig park naast Dijkweg Andijk en Wervershoof. Huisje met viswater/ steiger. Uitstapjes naar omliggende steden Medemblik, Enkhuizen, naar strand Callantsoog of Afsluitdijk over naar Harlingen/ Franeker. Huisjes 747 a 6 persoons in orde, boven een 2e toilet en sauna. Onder een bad en inloopdouche. Voldoende tuin om rustig buiten in tuin te zitten. Elk huisje heeft ziggo router dus WiFi werkt zoals je tegenwoordig verwacht. Viswater ca 6 meter breed en goede meter diepte met vooral karper en voorn. Voldoende beet als je ultra licht vist met mais en lood op bodem of dobber met maden/pluim. Klagers zijn vooral de karpervissers met zwaar geschut, boilies en elektronische beetverklikkers. Parkbeheerder en groenfirma hebben belangstelling en informeren naar uw tevredenheid. Visvoer eo tuigjes zijn bij receptie beschikbaar Goed parkbeheer met groei. Het voorbereidend werk en infra tbv uitbreiding huisjes wachten op netwerkcapaciteit.

• 7Mark20-04-2022

Mooi huisje, zeer slecht vissen

We hadden specifiek het park uitgezocht om naast een leuke huisje ook wat te kunnen vissen.. helaas is dat vissen een totaal drama.. ik denk dat er zo een tiental huisjes aan water staan waar ook karper schijnt te zitten en geen enkele aanbeet of vangst… ook bij al mijn buren heb ik ditzelfde mogen zien en horen. Nu ik de reviews hier lees, had ik het eerder moeten weten en nooit geboekt. Kortom, als je ook wat wilt vangen, hier niet zijn.

• 8Erik16-04-2022

Best aardig om te vissen..

Wij kwamen voornamelijk om te vissen aangezien er aardig karperbestand zou zijn. De eerste 1,5 dag (maandag/dinsdag) echter geen aanbeet gehad. Later las ik ergens dat er dat er op vrijdag en maandag gevoerd werd, dus wellicht heeft dat invloed gehad op het aasgedrag van de karpers. De laatste drie dagen van ons verblijf hebben we in ieder geval wel meerdere karpers gevangen en ook de buurman ving er een aantal. Er bleken dus wel degelijk mooie karpers te zitten maar ze zijn best schuw. Wij hadden een huisje aan het water zonder huisjes aan de overkant waardoor het lekker rustig/stil was en kom je om te vissen dan is dat wel de beste optie denk ik. Vroeg in de ochtend vissen met een pennetje en alleen wat pellets bijvoeren bleek uiteindelijk het beste te werken, maar ook overdag hebben we karper gevangen. Het huisje was verder prima in orde, schoon bij aankomst en van alle nodige gemakken voorzien. Heel vriendelijk personeel ook.

• 3Karin de Bree17-11-2021

Echt nooit meer!

De huizen zijn zeer slecht schoongemaakt! Vloer plakt, schimmel in pannen, slaapkamers vol met dode muggen. Late aankomst dus geen mogelijkheid om melding te maken. Mailcontact gehad voor compensatie maar geen optie. we hadden foto’s als bewijs moeten hebben! We hadden twee huizen naast elkaar geboekt, 957 euro betaald voor een vies huis, schandalig!

• 6Activiteiten
    • 3Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 7Klaas v d Veen20-09-2021

Om uitstapjes te maken met auto aardig park.

Rustig gelegen park. Viswater aan bungalow. Om uitstapjes te maken prima. Wel veel honden op park. Fietsen beperkt. Medemblik en Enkhuizen goed te doen. In viswater aan huisje zwom soms rat, wat vissen me beperkte. Vriendelijk personeel. Voorzieningen op park Grootslag, zoals restaurant etc.

Vakantiepark IJsselhof info

Camping-informatie