Vakantiepark

top!!

de boer,
11-3-2019
  • Onderkomen8

mooi park,we hebben genoten!!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

Goed park in een mooie omgeving

E. van den Bosch,
5-2-2019
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

In de kerstvakantie hebben wij hier 2 nachten verbleven. Prima 6 persoonshuisje, lekker ruim voor ons vieren ( 2 kinderen van 5 en 8 jaar). Alles voldoende aanwezig dus niet precies 6 bordjes en kopjes. Badkamer ruim genoeg met voldoende opbergruimte en handdoek rek voor meerdere handdoeken. Ruime berging voldoende kastruimte op de slaapkamers. De bedden waren voor ons wat te stevig. 2 afzonderlijke toilets. Buiten was voldoende ruimte en genoeg privacy. Leuk met een aanlegsteigertje. Het binnenzwembad viel een beetje tegen, we hadden gehoopt op een glijbaan maar ook vooraf niet gezien op de foto's . Misschien een leuke investering voor het park ? De buitenspeeltuin zijn we niet in geweest vanwege het weer. In de omgeving is voldoende te doen , b.v. het bakkerijmuseum lekker kneuterig maar voor jonge kinderen leuk. Kortom een goed park.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Wij komen graag nog een keer terug!

Ina Wigmans,
13-1-2019
  • Onderkomen9

Genoten van een midweek in een wellness bungalow. De bungalow, het park en de service is wat ons betreft een reden om zeker nog een keer terug te gaan en raden we zeker aan familie, vrienden en potentiële gasten.

De gastvrijheid bij de receptie, de snelheid van de klussendienst, de schoonmaak van de bungalows en wellness hebben voor ons gezorgd dat we echt vakantie hebben gehad. Een pluim voor alle medewerkers!

Wij hebben niet alles beoordeeld omdat we geen kinderen bij ons hadden en het zwembad, restaurant etc. gesloten waren ivm onderhoud en het seizoen.

Gereisd met partner in januari 2019

Echt genieten

Piters,
7-1-2019
  • Onderkomen8

ruim wellness huisje met bubbelbad en sauna met mooi uitzicht. Je kunt heerlijk eten bij het restaurant van de buren en gebruik maken van het zwembad etc. als je wilt. Lekker uitwaaien bij het ijselmeer en Enkhuizen of Hoorn bezoeken. Echt de moeite waard. Ik heb echt genoten.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Heerlijke week gehad!!

Irma,
3-1-2019
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Heerlijke week gehad, wij verbleven in een Hoorn Wellness huisje. Echt een aanrader! Lekker je eigen sauna in het huisje & lekkere bedden. Schoonmaak prima! Voor herhaling vatbaar.

Denk er goed over na!!

Fam Blok,
2-1-2019
  • Onderkomen3
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3
  • Activiteiten3

Geen aanrader!! De bedden waren allemaal zeer slecht! Harde matrassen, slappe kussens, als je het nog kussens wilt noemen. De bedden lijken op camingbedden en dat voor een wellness huisje. Zonde van je geld om daar een wellness huisje te boeken. Alle 4 de bedden hadden slechte matrassen en dunne slappe vieze kussens.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018
Team IJsselhof, receptie/ reserveringen, 7-1-2019

Beste Familie Blok, we hebben begrip voor uw klacht. In de villa waar u heeft geslapen zijn de matrassen 2 jaar geleden vernieuwd. De matrassen en boxsprings zijn zo door ons gekozen, dat zoveel mogelijk gasten hier lekker op slapen. Helaas gebeurd het dat een enkeling hier niet lekker op slaapt.

We hadden het dan ook graag tijdens uw verblijf van u willen vernemen om de matrassen om te wisselen en u verder een aangenaam verblijf te geven.

Een heerlijk weekendje weg!

Mark,
2-1-2019
  • Activiteiten7

In de winter zijn er weinig activiteiten, maar het zwembad en binnenspeelplaats zijn gewoon open. Op de naastgelegen camping kan je een hapje eten, bowlen, darten, flipperkasten of biljarten. De huisjes zijn simpel ingericht maar ruim genoeg en van alle gemakken voorzien. Wij hadden de 12 persoons accomodatie. Vooral de tuinkamer met houtkachel is een aanrader. Hier kan je lekker warm tot in de late uurtjes zitten. De service is goed en het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Je kan heerlijk wandelen in de buurt en de omgeving biedt genoeg voor een leuk dagje weg. Wij komen hier regelmatig en zullen zeker weer terugkomen.

geweldig weekend

Ellen,
28-12-2018
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Met kerst geweest...nog geen brood of toilet papier kunnen kopen op het park. Gourmet besteld voor kerstmis, deze was vervallen! En dit loog volgens het park omdat wij een uurtje langer hebben gebowld. Gehakt zag bruin, steak ook, kip zag bijna zwart. Dit kan niet van 1u zijn! Eten in restaurant zelf was wel super lekker. Huis was ook prima in orde

Team IJsselhof, receptie/ reserveringen, 7-1-2019

U heeft tijdens uw verblijf bij de receptie aangegeven dat het vlees van de gourmet niet goed was. Dit vonden wij niet netjes en hebben voor u contact opgenomen met het restaurant waar u dit besteld had. Daarna heeft u zelf nog contact gehad met hun. Hierna hebben we niets meer van u vernomen, dus wij hopen dat het restaurant uw klacht naar tevredenheid heeft opgelost.

Bij aankomst geven wij de gasten eenmalig toiletpapier om mee te starten. De supermarkt is tijdens de wintermaanden gesloten en staat vermeld op onze website. In de buurt van ons vakantiepark zijn supermarkten aanwezig.

zeker voor herhaling vatbaar.

Sylvia de Galan,
24-12-2018
  • Activiteiten7

Wij waren met opa, oma, 4 kinderen 3 aanhang en 4 kleinkinderen. Echt een super accomodatie. Twee keukens echt ideaal. 6 slaapkamers met ruimte voor baby bedjes. Echt top. Speeltuinen, binnenspeeltuin en zwembad prima voor onze klein kinderen

Vakantiepark info

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark IJsselhof in Andijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark IJsselhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.