Vakantiepark IJsselhof

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen8,3

323 reviews over Vakantiepark IJsselhof in het Nederlands

Met jonge kinderen

Rust-mooie omgeving en prime bungalow.

Mr. Wiseguy
10-10-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Een kleinschalig park, mooi gelegen aan de oevers van het IJsselmeer en centraal voor mooie uitstapjes naar Medemblik, Enkhuizen, Broek op Langedijk en ga zo maar door. Je kunt van diverse faciliteiten van het naastgelegen bungalowpark Grootslag gebruik maken. Dat is nodig want op IJsselhof zelf is geen horeca e..d. Het zwembad was echter defect maar er werd een prima alternatief geboden. Voor bowlen, kleine boodschappen, eten e.d. ben je op Grootslag aangewezen. Wij hadden een 12-persoons bungalow met tuinkamer met daarin een open haard. Een fantastisch extra faciliteit wat ertoe heeft geleid dat we enkel en alleen in de tuinkamer hebben gezeten behoudens het ontbijt. Gezellig, sfeervol met de haafrd lekker aan. Wel zelf hout meenemen ! De bungalow was goed ingericht, voldoende inventaris, goede bedden en sanitair. Wat kleine defecten werden direct door de receptie opgelost en er werd meegedacht. Kortom, een aanrader.

Rustig en mooie omgeving

Fam uit Weurt
2-10-2018
  • Onderkomen8

De omgeving is prima lekker wandelen

Mooie omgeving met veel kinderplezier

Barry van Wijk
28-9-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen6

Over onze 'kinder'villa kan ik het volgende zeggen.

De basis is dik in orde en het huis is praktisch ingericht. Echter misten wij de keukenkast beveiliging. Daar konden ze gewoon bij.

De deuren konden niet op slot, daardoor konden de kleintjes zelfstandig naar de hal/wc/badkamer/boven.

De stopcontacten waren half beveiligd.

Dit maakt een kindervilla niet kindvriendelijk en moesten we alsnog alert zijn.

De zandbak was versmeerd en daar lieten we onze kleine niet in spelen. Ook was er geen dichte omheining om het huisje waardoor de kleintjes er nog steeds vandoor kunnen. Met de hoeveelheid water in het park gaf dit niet een rustig gevoel.

Het onderhoud van het park en de huisjes zijn goed. De schoonmaak is matig/acceptabel.

Desalniettemin hebben we toch enorm genoten.

De parkfaciliteiten voor kinderen zijn geweldig en niets aan gelogen. De omgeving is super. Leuke plaatsen die je kunt aandoen! De receptie heeft veel info voor de omgev

Direct boeken

Ik kom hier graag eens terug.

Fam. de Graaff
28-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Het villavakantiepark is zeer verzorgd en netjes, alles ziet er heel goed uit: de huisjes, de wegen en het groen, alles in balans. De huisjes zijn lekker licht en ruim en keurig ingericht. Het park en de huisjes zijn rustgevend waardoor wij een heerlijke ontspannen tijd hebben gehad. Het sanitair is heel goed en werkt perfect. En niet te vergeten: het personeel is heel aardig en zeer gastvrij.

Geweldig

Rachel vissers
22-9-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het is een mooi park genoeg te doen voor kinderen. Voor volwassenen genoeg te doen in de omgeving. Leuke uitstapjes. Folders in overvloed om je te inspireren

Prachtig park in een top omgeving

Inge
1-9-2018
  • Onderkomen9

Een super mooi en rustig park in een prachtige omgeving. Alleen jammer dat het huisje niet erg schoon was en het zwembad klein is voor 2 parken en erg vies

Voor herhaling vatbaar

Fam. Hagen
18-8-2018
  • Onderkomen8

Wij waren met het gezin in het grootste onderkomen, villa Andijk. 'n Heerlijk huis en buiten heel fijn voor de spelende kinderen. Vermaakten zich geweldig goed en vonden het heel leuk al die konijntjes te zien hollen. Zwemmen vonden ze leuk en voor de oudste met opa vissen.

Het verblijf is met jonge kinderen echt 'n aanrader!

• Activiteiten5
  • Onderkomen8

IJsselhof is een mooi park met mooie huisjes. Of aankleding je smaak is ? Dat is persoonlijk, ik was tevreden, alles is aanwezig. Schoonmaak was zozo. In ons geval teveel schoonmaakmiddel gebruikt waardoor alles plakt. De problemen bij aankomst waren binnen 2 uur verholpen door vriendelijk personeel. Zwembad van naast gelegen park was lekker maar glijbaan voor kids zou leuk zijn. Bij minder weer in ons geval wel beetje uit de buurt. Faciliteiten in naast gelegen park erg gedateerd. Personeel doet zijn best maar beetje investeren in gebouwen en horeca zou veel goedmaken. Omgeving is prachtig en alles is goed aan te rijden. Zitten aantal goede restaurants in de buurt en langs de dijk naar Enkhuizen is aanrader.

Park is voor jongere kinderen leuk, vanaf jaar of 9 zal verveling toeslaan.

• Activiteiten9
  • Onderkomen8

Een kleinschalig vakantiepark, echter wel met de voorzieningen van een groot park. Huisjes waren ruim voldoende, schoonmaak en onderhoud niet perfect, maar schoon en onderhouden genoeg om acceptabel te zijn, leuke speeltuintjes, ponyrijden voor kids, lekker overzichtelijk zwembad, prachtige zonsondergangen, supermarktje, restaurant, snackbar, pannekoeken, pizza's was allemaal te krijgen op het park en smaakte voortreffelijk. Supervriendelijk personeel zowel bij receptie, in de horeca, als de mensen die het onderhoud uitvoeren. Het is geen park om twee weken alleen maar op het park te zijn, ondanks alle faciliteiten, echter een prachtige plek om na een dagje weg, nog even wat te eten en lekker te ontspannen in de luxe (wellness) bungalows en 's avonds genieten van de zonsondergang.

We hebben een leuke vakantie gehad!

Esther
7-8-2018
  • Onderkomen7

Mooie omgeving. Een paar speelgelegenheden. Wij vonden het fijn om een huisje te hebben die niet aan het water zat aangezien we twee kleine kinderen hebben.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark IJsselhof in Andijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark IJsselhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.