Vakantiepark IJsselhof

Rachel vissers
22-9-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het is een mooi park genoeg te doen voor kinderen. Voor volwassenen genoeg te doen in de omgeving. Leuke uitstapjes. Folders in overvloed om je te inspireren

Prachtig park in een top omgeving

Inge
1-9-2018
  • Onderkomen9

Een super mooi en rustig park in een prachtige omgeving. Alleen jammer dat het huisje niet erg schoon was en het zwembad klein is voor 2 parken en erg vies

Voor herhaling vatbaar

Fam. Hagen
18-8-2018
  • Onderkomen8

Wij waren met het gezin in het grootste onderkomen, villa Andijk. 'n Heerlijk huis en buiten heel fijn voor de spelende kinderen. Vermaakten zich geweldig goed en vonden het heel leuk al die konijntjes te zien hollen. Zwemmen vonden ze leuk en voor de oudste met opa vissen.

Het verblijf is met jonge kinderen echt 'n aanrader!

• Activiteiten5
  • Onderkomen8

IJsselhof is een mooi park met mooie huisjes. Of aankleding je smaak is ? Dat is persoonlijk, ik was tevreden, alles is aanwezig. Schoonmaak was zozo. In ons geval teveel schoonmaakmiddel gebruikt waardoor alles plakt. De problemen bij aankomst waren binnen 2 uur verholpen door vriendelijk personeel. Zwembad van naast gelegen park was lekker maar glijbaan voor kids zou leuk zijn. Bij minder weer in ons geval wel beetje uit de buurt. Faciliteiten in naast gelegen park erg gedateerd. Personeel doet zijn best maar beetje investeren in gebouwen en horeca zou veel goedmaken. Omgeving is prachtig en alles is goed aan te rijden. Zitten aantal goede restaurants in de buurt en langs de dijk naar Enkhuizen is aanrader.

Park is voor jongere kinderen leuk, vanaf jaar of 9 zal verveling toeslaan.

• Activiteiten9
  • Onderkomen8

Een kleinschalig vakantiepark, echter wel met de voorzieningen van een groot park. Huisjes waren ruim voldoende, schoonmaak en onderhoud niet perfect, maar schoon en onderhouden genoeg om acceptabel te zijn, leuke speeltuintjes, ponyrijden voor kids, lekker overzichtelijk zwembad, prachtige zonsondergangen, supermarktje, restaurant, snackbar, pannekoeken, pizza's was allemaal te krijgen op het park en smaakte voortreffelijk. Supervriendelijk personeel zowel bij receptie, in de horeca, als de mensen die het onderhoud uitvoeren. Het is geen park om twee weken alleen maar op het park te zijn, ondanks alle faciliteiten, echter een prachtige plek om na een dagje weg, nog even wat te eten en lekker te ontspannen in de luxe (wellness) bungalows en 's avonds genieten van de zonsondergang.

We hebben een leuke vakantie gehad!

Esther
7-8-2018
  • Onderkomen7

Mooie omgeving. Een paar speelgelegenheden. Wij vonden het fijn om een huisje te hebben die niet aan het water zat aangezien we twee kleine kinderen hebben.

Fantastisch huis park incl faciliteiten

Inge
5-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Super kindvriendelijk huis met alle standaard gemakken. Goed verspreiden speeltuinen waardoor er ook stukjes gewandeld kan worden. Zwembad binnen is ook fijn en temperatuur lekker met kindjes ( Let wel op geen box in het zwembad aanwezig-> wij hadden de kinderwagenbak meegenomen dit mocht voor te slapen).

Zwemwater en strandje vonden wij tegen vallen

Maar als je richting Medemblik rijd ligt er aan de rechterkant strandpaviljoen de zoete zee!! Perfect om te zwemmen super schoon en alle faciliteiten voorhanden. Is +/- 10 min rijden

Nikki van den berg
3-8-2018
  • Onderkomen8

Fantastische plek om op vakantie te gaan. Niks te klagen.

Nooit meer

A
14-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen1

Slechte bedden, erg vies huisje, oud en kapot meubilair! Zeker geen aanrader! Geen lekker eten van de snackbar.

rustig park met mooie en schone bungalows

Fam. de Man en Fam.Verhoeven
30-6-2018
  • Onderkomen9

rustig vakantiepark met mooie en prima ingerichte bungalows

Goede basis voor het maken van fietstochten of bezoeken aan Medemblik-Enkhuizen-hoorn

Binnen 1 uur ben je met de auto aan het strand

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark IJsselhof in Andijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark IJsselhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.