Vakantiepark IJsselhof

8,1

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen8,3

309 reviews over Vakantiepark IJsselhof in het Nederlands

Is voor herhaling vatbaar!

N.N
5-6-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Mooi park, met leuke huisjes. Mooi aangelegd en goed onderhouden.

Accomodaties voldoen aan de verwachting.

Mooi verzorgt klein vakantiepark Echt een aanrader

Beverwijkers
4-6-2018
  • Activiteiten7

Mooie ruime huisjes.

Vriendelijke en behulpzame mensen

Zeer Goed Restaurant en Barbowling.

Leuk zwembad en speeltuin.

Dit park is echt een aanrader voor jong en oud.

Wij vonden het niet bijzonder leuk

Aubrieta
1-6-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen4

Klein en verlaten park. Geschikt voor gezinnen met jonge kinderen tot 6 jaar. Leuke speeltuin en dierenweide. Supermarkt is niet de hele dag open maar heeft wel verse broodjes en hanteert normale prijzen. Animatieteam was leuk (maar dat is afhankelijk wie er op dat moment is want ze worden ingehuurd). Zwembad is keurig, wel zonder toezicht.

Accommodatie was niet schoon, het gras stond enorm hoog, het pannenkoekenhuis gebruikt geen verse ingrediënten, de skelter was in slechte staat, ze hebben geen tafeltennis rackets terwijl er tafels staan en de badmintonset was helemaal vergaan van ouderdom. Park is heel rustig maar niet bijzonder gezellig, gelegen naast een ander bungalowpark. Ponyranch is leuk voor een ponyritje (ouder moet wel begeleiden). Veel Duitse gasten.

We hebben een aantal aanbieders voor IJsselhof voor je op een rij gezet:

Ideaal voor gezinnen met jonge kinderen

Jasper
30-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Een prachtig gelegen rustig park met huisjes die van alle gemakken voorzien zijn. Er ontbrak werkelijk niets in onze kindvriendelijke villa. De omgeving is fantastisch voor gezinnen met stranden, pretparken en musea. We komen zeker nog eens terug.

Lekker bijgekomen, leuk park.

Ellen
29-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Schone, ruime huisjes, genoeg te doen in de omgeving...

Heerlijke midweek weg

Fam. Vogels
7-5-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Fijn kleinschalig vakantiepark met vriendelijk personeel. De faciliteiten zijn in het er tegenaan gelegen park Het Grootslag. Fijne wellness bungalow gehad aan het (vis-)water. De faciliteiten zijn wel verouderd en aan een opknapbeurt toe. Het is wel allemaal aanwezig en het is ook zuiver en onderhouden. De bungalow is precies goed voor vier personen (Hoorn Wellness). Fijne sauna. De omgeving is ook prima. Voldoende te doen op enige afstand.

Echt een aanrader

Fam Basie
4-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Een prachtig rustig park. Huisje was mooi, ruim en schoon. Alles was aanwezig. We hadden een prachtig uitzicht met konijntjes in de achtertuin. De receptiemedewerkers waren vriendelijk en behulpzaam.

Fijne vakantie gehad!

Corrie Broens
5-3-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen10

Fijne accomodatie en zeer schoon en netjes!

Erg jammer dat er weinig tot niets te doen is voor kinderen rond de 7 jaar.

Als dit er wel zou zijn dan kwamen wij zeker nog een keertje terug.

• Onderkomen8

Heerlijk huis, alles gelijkvloers, van alle gemakken voorzien. Schoon en voldoende servies e.d.

Ge-wel-dig !

Linde van Beurden
28-1-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen10

Heerlijk huisje met sauna, stoomdouche en bubbelbad. Aan het water. ...wees konden vanuit de achtertuin vissen...ge-wel-digitale !

We hebben een aantal aanbieders voor IJsselhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark IJsselhof in Andijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark IJsselhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark IJsselhof scoort een 8.1 uit 10 op basis van 315 reviews.