Vakantiepark Het Grootslag

Joke,
27-10-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Prima park voor gezin met jonge kinderen. Alles op het park aanwezig.

Nooit meer

De groot,
31-1-2018

Nooit meer

In de herfstvakantie daar gestaan. Wat een bende. Een domper deze vakantie. Halfgaar sanitair. Laatste week geen of nauwelijks schoonmaak.

Enige positieve is de horeaca.

Ook de bungalows zelf zijn over het algemeen flink verouderd. Dit zal ongetwijfeld vroeger een schitterend park geweest zijn maar nu echt niet meer.

Een buldozer zou een goeie optie wezen

(Helaas) nooit meer

Jopie,
2-12-2017
  • Activiteiten3

Hier op de camping gestaan. Mooie plekken . Helaas was het sanitair hopeloos verouderd. Ook gehoord dat de camping volgend jaar gesloten is. Er was in de herfstvakantie ook geen animatie. Kinderen moesten naar het andere bungalowpark.

Horeca is prima op orde. Zwembad is voldoende.

Voor de rest is het een beetje vergane glorie . Veel slecht onderhouden bungalows , maar ook hele knappe.

Het is jammer dat de ruzie over de camping uitgevochten wordt over de rug van de gasten.

Waardeloos park

Willem,
6-11-2017
  • Onderkomen3
  • Onderkomen3
  • Activiteiten6

In de herfstvakantie gestaan op de camping. Camping gaat sluiten en gaat volgend jaar ook niet meer open. Daardoor werden de toiletten alvast niet meer schoongemaakt terwijl er wel kampeerders waren. De rest van het park maakt ook een vervallen indruk, ik ben benieuwd of dit open blijft of ook gaat sluiten.

Behoorlijk verouderd huisje..

Anoniem,
13-9-2017
  • Onderkomen1

Bij gebruik stopcontact vlogen de stoppen erdoor..diverse lampen waren kapot,nachtlampje was eraf waardoor de stroomdraden op het kussen lagen..lattenbodem was het bed was diverse keren gemaakt blijkbaar niet goed want wij moesten in de woonkamer slapen doordat het bed in elkaar klapte snoep van de vorige bewoners lag nog op de matras....op ooghoogte was het schoon daarboven of daaronder was het smerig..zo kan ik nog even doorgaan

Met deze gore toiletgebouwen nooit meer !

Fam.P.Verhoeven,
5-9-2017

Alles was goed,camping restaurant en een goede Camperplaats.Het toilet gebouw was zo vies en goor dak ik mij niet voor kan stellen dat dit saman gaat met dit bedrijf.

Ik raad dan ook aan dat de directie daar een keer gebruik moet maken van deze toiletten en de douche gelegenheid.

En vooral een keer om je heen kijken!!

Wij waren met een groep met 38 personen, en ieder had dezelfde mening.

Een aanfluiting

Erg leuke tijd gehad

IJburgers,
28-8-2017
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

In een tent zat ik met mijn dochter van bijna 4 jaar. Erg flexibel in het kiezen van een leuke plek. Over douches en toiletten las ik in eerdere reviews horrorverhalen, te weinig etc. maar dat was prima in orde. Is er afgelopen jaren wat gewijzigd? Enig minpunt van sanitair was de hoeveelheid vliegjes 's avonds, hier moet echt wat voor bedacht worden. Zwembad prima, speeltuin prima, idem voor entertainment. Aangezien wij geen koelkast of kookspullen hadden, waren wij voor ons eten en drinken grotendeels op de faciliteiten hier aangewezen. Een belegd broodje ga je voor ontbijt niet krijgen en voor lunch alleen via de snackbar (geen topper). Vlakbij is een haven die wel prima lunch heeft. Avondeten is pannenkoek, pizza of steak/hamburger/saté met friet. Prima voor 2 dagen, maar niet veel langer. Mijn grootste gemis was een lekkere bak koffie 's ochtends! Al met al hebben wij hier een erg prima tijd gehad en gaan zeker terugkomen!

Erg vies

Ellen,
21-8-2017
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Huisje vies, park doet verouderd en onverzorgd aan

Geen succes!

S,
20-8-2017
  • Activiteiten6

Het park is slecht onderhouden en de schonmaak op de camping is vreselijk ranzig!!

GEWELDIGE PONYRANCHE

Marloes,
14-8-2017
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

We hebben de camping geboekt vanwege de ponyranche.

Dit was echt super. Van een gewoon ritje, tot een les, helpen met de verzorging of een buitenrit, alles kan. Anja, de eigenaresse, is erg enthousiast. De kinderen vonden het paardrijden het allerleukste van de hele vakantie.

De camping zelf is verouderd, maar prima om een lang weekend te verblijven en de omgeving te verkennen.

We hebben een aantal aanbieders voor Het Grootslag voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Het Grootslag in Andijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Het Grootslag zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.