Bed & Breakfast Andedijk

NederlandNoord-HollandAndijk

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Andedijk voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

3 Reviews over Andedijk

• 9Moons- Van den Eynde09-08-2013

Je MOET het eens beleven, gewoon DOEN!

Omdat wij, samen met onze dochter en haar vriend, de B&B gereserveerd hadden, en er slechts twee kamers ter beschikking zijn, leek het wel of wij een ganse woning konden gebruiken! Het ontbijt werd in stilte voorbereid terwijl wij boven nog sliepen, of ons rustig aan klaar maakten om aan tafel te gaan. Dank voor alle tips, niet opdringerig aanwezig te zijn, jullie oprechte bezorgdheid toen ik een arts nodig had, de receptjes, het gebruik van de tuin, de gidsen en fietskaarten,jullie zonnige aanwezigheid en last but not least: Het OVERHEERLIJKE ontbijt, met afwisseling en lekker vers geperst fruitsap! Andedijk is de perfecte uitvalsbasis voor uitstapjes in de buurt, dijkwandelingen en fietstochten. Wat een nette B&B en welk een hartelijke ontvangst, bloemen id leefruimte én op de kamers, elke dag vers fruit...Een Noord- Hollands avontuur om nooit te vergeten. Dank jullie wel!

• 10M.Rijpma25-09-2011

Perfect

Deze B&B is fantastisch. Bijzonder aardige mensen. Héérlijke bedden, 5 sterren ontbijt in een omgeving, waarvan je dacht, dat die niet meer bestond... Bovendien word je ook nog eens vervoerd naar het nabijgelegen restaurant Meijers. Ivm het wijnarrangement aldaar een geweldige service! Een ABSOLUTE aanrader!

• 10Brenda09-06-2011

Fantastische plek

Ligt aan de dijk...aan de voorzijde uitzicht op de dijk, aan de achterzijde op de tuin. Prachtige ruime kamer, met zitje, eigen Senseo en heerlijke bedden. Badkamers netjes afgewerkt. Beneden ook mooi, met keuken en eet/zitkamer. Verse bloemen in de eet/zitkamer, en ook boven op de slaapkamers. Evenals een mandje vers fruit.

Ontbijt was lekker uitgebreid, met zelfs verse aardbeien uit de tuin en verse net gelegde eieren van de kip.

Ons verblijf was een enorm succes, en zeker voor herhaling vatbaar!

Grote tuin, met dierenweide (met o.a. geitjes) en een kleine speeltuin.

Bed & Breakfast Andedijk info

Building information