Camping Zeeburg Amsterdam

9.3FenomenaalScore uit 88 reviews
  • 9.6Staat v/h sanitair
  • 8.9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

Contact

89 Reviews over Zeeburg Amsterdam

• 9Dirk Jan holwerda13-09-2021

Nette camping

Wat een keurig nette camping. Alles super geregeld. Bij aankomst konden we met nummerbordherkenning gelijk doorrijden. Netjes sanitair. Locatie prima.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Jacco24-08-2021

Geweldig

Werkelijk geweldig eten bediening schoonmaak , durf bijna geen kritiek te geven maar toch een puntje van aandacht, kom hier al vele jaren maar het internet is eerlijk gezegd nog steeds bar slecht ,stond in laan B echter totaal geen ontvangst, kom op toppers dat kunne jullie ook nog wel even verbeteren

• 8Jose10-08-2021

Mooie camping, echt niets mis mee..

Prima camping, niks mis mee. Net sanitair, vriendelijk personeel. Ideaal voor bezoek aan Amsterdam of fietsen in de omgeving. Op 10 min loopafstand van tramstation. Kan me voorstellen dat dit qua voorzieningen een ideale backpackcamping is. Geen hele grote plekken maar voor ons groot genoeg.. Wij komen nog eens terug.

• 5Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10Michaela19-04-2021

Moeilijk om weer te moeten vertrekken

Wat een top camping. Ze hebben het goed voor elkaar hier. En er wordt zich netjes aan de corona maatregelen gehouden. Wij waren met onze camper op de camping en hadden een mooi plekje achterin op het B veld. Zon in de ochtend en middag en uit de wind. Erg genieten. Op dit moment is het restaurant nog gesloten (corona) maar in de ochtend konden we in de receptie koffie, verse broodjes en melk halen. Wij hebben genoten en komen zeker weer een keertje langs. Complimenten aan het team van Camping Zeeburg!

• 10Sophie03-04-2021

Top camping op prachtige locatie

We zitten nu met Pasen zo als elk jaar op Camping Zeeburg en genieten van het zonnetje. Erg rustig in de stad en op de camping door Corona, maar er werd zich goed aan de maatregelen gehouden en alles is netjes schoon. Het personeel is erg behulpzaam en verwelkomend en was zeer flexibel met boeken. In de omgeving is veel (natuur) te ontdekken met de fiets, want ja, het centrum is in deze tijd natuurlijk wat minder aantrekkelijk. Hopelijk gaan de terrassen binnenkort weer open, en ook het fijne restaurant van de camping. We missen de lekkere burgers!Wel werd er op dit moment vers koffie verkocht vanuit een omgebouwde Wagonette. Super hip én lekker! Ze blijven creatief en positief bezig en dat zie je!

• 10Anna02-04-2021

Heerlijke plek

Met het mooie weer van een paar dagen geleden er toch even op uit. De camping ligt perfect gelegen, aan de rand van Amsterdam en toch zo in het centrum. Met een reservering rij je zo de camping op en is er een contactloze check-in. Het sanitairgebouw is schoon en wordt 2x per dag schoongemaakt. Voor broodjes en vragen is de receptie s'ochtends geopend. Hier kan je ook fietsen en kajaks huren. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De camping is echt een aanrader!

• 10Eveline10-01-2021

Fantastisch!

Prachtige camping met perfecte service en uitleg van de receptie, nieuw of goed uitziend sanitair en verdere faciliteiten en worden ook netjes bijgehouden. Zwemwater is fantastisch. Schoonmaak 2 x per dag én genoeg afstand 1,5 m in winkel,restaurant en terras. Perfecte ligging op 20 minuten fietsen hartje centrum Amsterdam. Aanrader voor kampeerders die ook even een citytrip/-citybreak willen. Een échte aanrader!

• 7Fleur05-08-2020

Twijfels rondom Coronaveiligheid

Camping heeft extra Corona maatregelen genomen. Het restaurant is met veel tussenruimte ingericht.

Echter hoor ik veel hoestende en niezende mensen in De tenten om mij heen. Daarnaast staan tenten vrijdicht op elkaar. Voor kleine tenten lukt de 1.5m prima, voor grotere tenten is dit lastig.. Het sanitair is keurig echter weinig zeep om extra handen te wassen. Het voelt voor mij niet zo coronasafe om hier op dit moment te verblijven..

• 8Staat v/h sanitair
  • 9balk dhr09-08-2019

geweldig volgend jaar weer

er zijn veel jongeren, maar dat brengt wel wat leven op de camping zonder er last van te hebben ,de sfeer is bijzonder goed te noemen , leuk personeel goed restaurant en super sanitair.

• 8Helma26-09-2018

Mooie ervaring

Heerlijke camping en het weer was ook perfect. Leuke tijd gehad.

• 8Staat v/h sanitair

Camping Zeeburg Amsterdam info