Hotel XO Hotels Park West

Hotel XO Hotels Park Weststerstersterster

8.9Fantastisch

Nederland, Noord-Holland, Amsterdam

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor XO Hotels Park West voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

40 reviews over Hotel XO Hotels Park West

• 2019
    8Vriendinnen28-05-2019

Beetje teleurgesteld.

Mooi hotel, ideale ligging. Helaas was ik iets vergeten in mijn hotelkamer bij mijn vertrek. Mijn jas was wel gevonden maar mijn overige spullen niet. Heel vreemd. Dus een tip check alles heel goed voordat je weggaat en doe persoonlijke dure spullen in je kluisje. De kamermeisjes zijn niet helemaal eerlijk en sommige personeelsleden mogen een cursus klantvriendelijkheid volgen. Heel erg jammer.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Gwen11-03-2019

Ideale ligging en superlekker uitgebreid ontbijt

Het was een heel aangenaam, comfortabel en verwelkomend verblijf! Vlotte aansluiting met de tram naar het centrum. Aangenaam was dat er tickets voor de tram te verkrijgen waren in het hotel. Stille nachtrust, superlekker en uitgebreid ontbijt, mooie en ruime kamer, heel hygiënisch,... Kortom: zeker aan te raden!

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    10Yolanda02-08-2018

Uitstekend

Heel goed hotel prijs kwaliteit goed en direkt bij de snelweg perfect dus.......... Voor ons geen minpunten

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Gunter B17-05-2018

Perfecte uitvalsbasis voor een bezoek aan Amsterda

Prima alcoholvrij hotel, zeer propere en ruime kamers met airconditioning en een heerlijk verwarmde badkamer met regendouche, de ligging van het hotel is rustig en ideaal zowel op vlak van bereikbaarheid met de wagen als de verbinding met Amsterdam centrum met de tram die voor de deur stopt, de moderne, veilige en betaalbare ondergrondse parking was voor mij zeker een groot pluspunt, zeer vriendelijk personeel en een overheerlijk ontbijt was voor mij de kers op de taart bij mijn volgend bezoek aan Amsterdam zal ik ongetwijfeld opnieuw voor dit hotel kiezen.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9HJV22-01-2018

Perfect hotel om Amsterdam te bezoeken

Aan de A10 en tramlijn 12 (tot in het centrum) voor de deur.Beter kan je het qua ligging niet hebben. Zeer ruime kamer met gratis update vanwege naamsverandering van het hotel. Heet nu: XO Hotels Park West.

Gereisd met partner in november 2017

• Oude reviews

7Hetty17-08-2017

Nooit weer

Voor ons was dit de derde keer , laatste keer bestond het restaurant niet meer, Hierover word nergens geïnformeerd , alleen ontbijt was mogelijk , wat uitstekend is. Je kon alleen eten in de bar ! Wat trouwens geheel alcohol vrij is zoals het hele hotel alcohol vrij is,dit word nog steeds nergens vermeld .Vond het erg jammer want wij vinden bij een weekendje weg een glaasje wijn lekker. Wij maken liever de keus zelf. Vind wel dat je dit moet vermelden op je site ,dat het geheel alcohol vrij is. Bij het afrekenen smorgens ,was het gehele receptie personeel aan het huilen ergens om? Dit was voor ons reden om niet onze klachten direct te melden . Nu wij weer van plan zijn om een weekendje te pakken kwam weer de site voorbij nog steeds niet aangepast,vandaar deze reactie ,,,,succes

Gereisd met partner in januari 2017

• 9peter15-08-2017

Geweldig hotel

Prijs/kwaliteit verhouding zeer gunstig Ga zo door team van Golden Tulip

Gereisd in augustus 2017

• 9Lisa29-01-2017

Mooi hotel, geweldig personeel!

Golden Tulip Amsterdam west is een zeer aan te raden hotel. Schoon, luxe uitstraling bij receptie en lounge. Mooie, luxe, sfeervolle kamers van alle gemakken voorzien. Nespresso, strijkplank en bout, veel stopcontacten en gratis WiFi. Het personeel was bijzonder vriendelijk en voelde me bij de telefonische boeking al meer dan welkom. Geen gebruik gemaakt van restaurant. Als ik één minpuntje zou moeten noemen zou dat zijn dat het dekbed te klein was voor de overtrek. Maar is geen noemswaardig probleem.

Gereisd met partner in januari 2017

• 9PB06-01-2017

Mooi, net en gastvrij hotel.

Hotel is erg netjes, kamers ruim en voorzien van alle gemakken. Alles in zeer goede staat. Uitstekende bedden. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Uitgebreid ontbijtbuffet. Parkeren in de garage onder het hotel. Met de tram die voor de deur stopt ben je binnen zo'n 15 minuten in hartje Centrum.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

• 10M. Van Erp29-08-2016

Mooi hotel

Mooie schone kamers. Grote badkamer. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Tramhalte voor de deur en overdekte parkeergarage. Kortom prima verblijf in amsterdam

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

5 tips over Hotel XO Hotels Park West

• pauwel, 25-12-2013

gebruik de dienst auto parkeren voor 24u 30euro

• Theo & Yvonne, 16-06-2014

Probeer het ontbijt niet te missen.

• simonevromans, 02-04-2014

Restaurant 'Dubbel' aan de korte leidsedwarsstraat is een aanrader! (straat aan het Leidseplein)

2 vragen over Hotel XO Hotels Park West

• Emmm, 13-02-2019

Als je 1 nacht verblijft. Moet je dan voor 2 dagen of 1 dag betalen?

• Jeroen, 29-12-2013

naar centrum

Weet er iemand hoe lang het met de tram naar het centrum is?

simonevromans, 02-04-2014

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk